8/Záchrana

60 9 0
                                    

Mikey👾

Danile přiběhla za námi. Zadýchaně nám všechno vysvětlila a řekla, kde jsou. ,,Díky, lidi rychle!" zvolá Andy, holky běží s námi. Mám strach o Rye i o Tess. Jestli je opravdu dost vážně zraní, tak si to neodpustím. ,,Mám strach" slyším Lau, Soph a Stef jsou u ní a běží spolu. ,,Až toho kreténa dostanu do ruky" cekne naštvaně Char, usměji se a zrychlíme.

Rye🐝

Docházejí mi nápady, co dalšího dělat. Dívám se na Tess, z nosu jí teče krev a zase je u ní. Musím pro ni bojovat, vstanu a pustím se do nich znovu a s větší silou. Oba jsou na zemi, obrátím se na Nicka a vyrazím proti němu se vším vztekem. Odstrčím ho od Tess a pomůžu jí se zvednout. ,,Drž se za mnou, ochráním tě" ,,Nenechám tě zabít, Ryei on je toho schopný" brání se, je tvrdohlavá ale třese se. ,,Hej!" slyším náhle Andyho, přiběhl společně a holkami. Jsou tu všichni, usměji se úlevou a Tess taky. 

Brooklyn🙊

Přiběhneme. Jsou tu, dva z nich už leží radši na zemi a dívají se, co se bude dít. Nick stojí před Ryem a Tess. Oba vypadají dost potlučeně, Tess teče z nosu krev a Rye má pod okem monokl. Musíme je odtud dostat, hlavně od toho psychopata. ,,Běž od nich!" řeknu rázně, nemám rád když se mím přátelům ubližuje. ,,A co mi jako vy uděláte?" zeptá se pohrdavě, kývnu na Rye. Vezme to spolu s Tess kolem nich a zařadí se za nás. Ví, že si teď nic dovolit nemůže. Jsme v přesile.

Char🙌

,,Tess jak ti je?" ,,Moc dobře ne. Myslím, že zachvilku usnu ve stoje" řekne, pousměje se a tak jí to oplatím. ,,Fajn, jestli se jí dotkneš znovu tak věř, ale rozbiju ti jí sama!" křiknu, vře ve mě vztek. Vidím to i v Reyovi a Mikey se na mě překvapeně podívá. ,,Char no tak, kdo ve škole lezl každému do prdele. Myslíš, že si tě vybrali jen tak za kamarádku?" ,,Neposlouchej ho Char" chytí mě za rameno Soph, Mikey se na něj obrátil a vrazil mu. ,,Jestli jí tohle ještě řekneš tak dostaneš víc" skloní se nad něj, konečně přiběhnou učitelé.

Band life???Kde žijí příběhy. Začni objevovat