94/Odlet zpět domů✈😭

9 0 0
                                    

,,Dnes jsme se dozvěděli, že i do zoo když jdete se mnou prostě nemáte klid" zasměji se a posadíme se na pláži do písku. ,,Díky tobě ten klučina vyvázl bez zranění a je naživu. Za tohle dluží tobě" řekne Ash, usměji se a přikývnu. ,,Ash má pravdu. Po dnešku si tě budu mnohem víc vážit, protože vím že dokážeš i okouzlit lva" ,,To bys měl" zasměji se a mrknu na něj. Mikey mě obejme kolem ramen a já mu položím hlavu na rameno. ,,Poslední den tu, měli bysme to oslavit nějakou písničkou. Abysme si to užili, protože budeme zase daleko od sebe" řekne Cal a Ash podá kytaru Mikeymu. ,,Dobře. První písnička bude pro holky, protože tohle bude pravda" řekne Mikey a začne hrát melodii k Beside you. Zpíváme společně s nimi, musím říct že mi tohle vehnalo slzy do očí a přijde mi to hodně smutné když budu od něj tak daleko. ,,Miluju tě" řeknu mu po písničce, když ni stékají slzy po tvářích. ,,Já tebe taky princezno" řekne a políbí mě, vezmu si kytaru a začnu hrát písničku ke své nejnovější písničce. All of the stars. ,,Tuhle písničku jsem složila jednou večer. Inspiroval mě ten večer, jak šli vidět hvězdy a bylo to krásné" usměji se a začnu zpívat. ,,Těším se na naši stage v Americe, dost se tam těším" ,,To já taky. Třetí album je na cestě a už bysme měli dohrát to druhé" usměji se a předám kytaru Calovi. ,,Tak třeba tuhle" řekne a začne hrát What I like about you. Musíme se usmát a sednout si k Mikeymu do klína. Obejme mě a usmějeme se na sebe. ,,Poslední fotka nás" řeknu a odejdu s Mikey dál.

,,Last day with my love💦💖 @TessAGL

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Last day with my love💦💖 @TessAGL.. I love you so much🔥💞, I miss you so much baby💖😢"
Mikey to postne na svůj instagram a twitter. ,,Sluší nám to spolu moc" ,,Už teď mi moc chybíš, protože nebudu mít u sebe prostě někoho koho budu moct obejmout. Bude to smutný a bez tebe to bude na nic" ,,Bude si volat, psát a všechno. Jako bys byl se mnou" usměji se a obejmu ho, hlavně se nesmím rozbrečet. ,,Nebreč nebo budu brečet taky" ,,Myslím, že už je pozdě" řeknu a zasměji se, pevně ho sevřu a Mikey mě taky. ,,Budu na tebe myslet každý den a vždy ti napíšu, kdykoliv. Jen abych ti řekl, že tě miluju" ,,To já tebe taky Mikey, budeš mi chybět" řeknu, políbím ho a Mikey mi to vrátí.

Vracíme se domů, s Ashem se uvidíme a zítra a s Kat jsem se rozloučila už dnes. Bylo fajn vědět, že Ash má někoho kdo se o něj postará. ,,Koukneme se ještě na film?" ,,Jo. Jdu udělat popkorn"přikývnu a jdu do kuchyně, Mikey jde se mnou a posadí se ke mě. Ash mi přivezl i věci, což je dobré. ,,Co máte na plánu s kapelou?" ,,No... až se vrátíme tak je Amerika a pak nějaké turné po Evropě. Takže to bude zajímavé" ,,Pak máte volno a jedete na tourné s námi?" zeptá se, otočím se na něj a Mikey se usměje. ,,To není pravda.." ,,Ale ano. Chtěli jsme to nechat jako překvapení a teď se to povedlo" usměje se šťastně, otevřu pusu a zasměji se. Přejdu k němu a obejmu ho. ,,To není pravda" ,,Je to tak zlato. Angels jedou s námi na tourné po Americe, takže se vám to vaše tourné ruší a pojedete s námi" ,,Wau.. Nemůžu se dočkat" zasměji se a vyndám popkorn, pořád tomu nemůžu uvěřit. Podám misku Mikeymu a ten začne jíst, vypadá šťastně.

Band life???Kde žijí příběhy. Začni objevovat