Je 23. února. Den po našem návratu do kapely a znovuzrození Angels. Probouzím se kolem pěti hodin ráno. Ležím u Harveyho na hrudníku a on mě objímá kolem pasu. Dlouho jsem se tak dobře nevyspala. Pomalu vstanu a sbalím si všechny věci do Španělska. ,,Jsi už vzhůru?" ,,Jo.. Tak trochu.. Ty sis přinesl všechny věci?" ,,Blair mi říkal, že kdybych chtěl tak mám přijet se všema věcma.. No a tak jsem tady" usměje se, usměji se taky a pak se podívám na kytary. ,,Jakou si mám vzít sebou?" ,,Ber si tu se lvem.. Ta se mi líbí víc" ,,Dobře" přikývnu a sbalím si ji. ,,Pojď ještě ke mě" poprosí mi, zasměji se a přikývnu. Lehnu si k němu a Harvey mě obejme. ,,Takže už mě vidíš jinak?" ,,Když mi Stef zničila vztah, tak jsem byl na dně.. Nevěděl jsem, co mám dělat. Pak jsem si vzpomněl na tebe. S tebou jsem se jen smál a viděl jsem tě rád šťastnou.. Prostě ohromně si mi začala chybět.. Prostě se mi vrátili staré city" ,,To mě taky.. " zasměji se, Harv se na mě podívá a usměje se. ,,Tak proč nechceš abych flirtoval?" ,,Protože ještě nechci randit. Potřebuju čas" řeknu vážně a vstanu. ,,Když si to přeješ tak jo.. Počkám" ,,Díky Harvey... Dáš si čaj nebo kávu?" ,,Čaj. Díky" usměje se, odejdu do kuchyně.
Mary🍏& Tess😻
Tess😻: Tak jak to dopadlo včera? 💖😏
Mary🍏: Skvěle. Brook mi konečně řekl, že mě miluje. Co je naprosto báječný 🙌
Tess😻: To vám přeju.. Hodně štěstí a nezapomeň, že kdyby něco jsme tu pro tebe 😇💖
Mary🍏: To myslím nebude potřeba.. Ale děkuju 💖
Tess😻: Nemáš zač. Jsme rodina a ta si pomáhá 💖😇
Mary🍏: Jo to jo. A co ty a Harvey? 😏😊
Tess😻: No jo.. Šlo to dobře... Jen se pořád necítím na vztah 😔
Mary🍏: To chce čas. Jsme tu pro tebe ať se děje co chce. To zvládneme 😊
Tess😻: Už jo Mary.. Pravda.. Je čas jít dál 🙏
Mary🍏: Přesně tak.. Zachvilku si přijdeme pro věci... Takže ať stihnete svoje soukromé věci 😏
Tess😻: Kéžby 😂
Napíšu a náhle někdo zazvoní. Odejdu ke dveřím a za nimi stojí Rye. ,,Ahoj" ,,Ahoj.. Co potřebuješ?" zeptám se překvapeně. ,,Chtěl jsem se zeptat jestli bys se mnou nechtěla zajít na snídani.. Máme ještě nějaký čas" ,,Proč ne" přikývnu, mám hlad a Rye přikývne. ,,Jdu se jen převléknout. Harvey.. " ,,Zajdu ještě ke klukům" řekne, už je připravený a odejde vedle. Netváří se zrovna přívětivě a když projde kolem Rye se na něj vražedně podívá. ,,Počkám tady" ,,Dobře" řeknu a odejdu si pro oblečení.Zachvilku jsme na cestě do Starbaxu. ,,Viděl jsem dobře jak se na mě Harv podíval?" ,,Jo.. Tak trochu.." ,,Jestli jsem vás při něčem vyrušil..?" podívá se na mě smutně. ,,Ne.. Psala jsem si s Mary a pak jsi přišel ty" ,,Aha" pokývá hlavou, podívá se před sebe a povzdychne si. ,,Ryei.." ,,Pořád si to vyčítám.. Kdybych to neudělal.. Byli bychom spolu a ne jen přátelé..." ,,Jo to bysme byli" ,,Vím, že jsem ti ublížil a pak ti to ještě neřekl.. Byl jsem blb.." začne Rye, zastavím a chytím za ramena. ,,Už je po tom.. Musíme jít oba dál.. Jestli budeme spolu to nikdo neví.. Ale chce to čas. Takže mi nebude vadit, že si najdeš někoho. Potřebuješ to" ,,Máš pravdu.. Je čas jít dál" přikývne, dojdeme tam a Rye mi řekne abych se posadila. Přikývnu a jdu vybrat místa.
Soph🐼&Tess😻
Soph🐼: Harvey k nám přišel trochu víc napružený, co se stalo? 😮
Tess😻: Rye mě pozval na snídani a já souhlasila. Je to jen snídaně.. Nevím proč se naštval 😔
Soph🐼: Jo taky to nechápu.. Zkusím s ním promluvit.. Ozvu se ti pak 🙋
Tess😻: Ok.. Ahoj 🙏🙋
ČTEŠ
Band life???
FanfictionAhooooj, tady Tess.. jo už zas?, tohle je moje story o kapele jménem Angels. Jak se postupně vyvíjela kariéra, vztahy a i sanotné postavy?