Je ráno po našem shlédnutí všech videí. Probouzím se s telefonem vedle sebe. Dnes se mi spalo docela dost zvláštně. Dalo by se říct, že jsem ani nespala. Jen se tak převalovala ze strany na stranu. Vidím, že Soph je už v kuchyni. Jsou zavřené dveře a není v posteli. Pomalu vstanu, slezu dolů a vezmu si věci na běh. Odejdu do koupelny a převléknu se.
Vezmu si telefon, sluchátka a vyjdu ven. Ještě jednou su všechno promyslet. Podívám se na hodinky a je 7:00. Docela dost brzy. Běžím docela dlouho, všechno to ve mě probíhá a myslím, že vím komu dám hlas. Cestou domů se zastavím v mcdonalds. Koupím snídani pro všechny a dám na cestu domů. Zpátky doma jsem v osm hodin. Vyběhnu schody a otevřu dveře. ,,Dobré ráno" popřeju potichu Zar, která vycházela zrovna z pokoje. ,,Dobré ráno, byla jsi běhat?" ,,Jako vždy, mám snídani" řeknu a podám jí sáček. ,,Děkuju" ,,Nemáš zač" usměju se a odejdu do koupelny. Dám si sprchu a převléknu se do jiných věcí.
Vyjdu ven a odejdu do kuchyně. Zar a Soph si povídají o včerejšku. ,,Myslím, že by to měla být Luna. Má kvalitní hlas a mezi nás se v pohodě dostane. Patří sem" ,,To s tebou souhlasím, ale Patricia má taky talent. Umí vytáhnou hlas do vysokých tónů" namítne Zar, vejdu do kuchyně a vezmu si kávu. ,,Bavíte se o včerejšku?" ,,Jo. Koho vybereš?" zeptá se mě Soph, chvilku zapřemýšlím a podívám se na ni. ,,Asi už vím komu. Bylo to hodně těžké, ale jo. Myslím, že mám jasno" ,,Kdo?" zeptá se vesele Zar. ,,Luna, ten hlas k nám patří. Mezi nás. Je to hlas, který jsem tu chtěla už dlouho" ,,Takže jsme už tři, na tom se schodneme" souhlasí Soph, náhle k nám do kuchyně přijde rozespalá Lauren. ,,Dobré ráno" pozdravíme ji sborově. ,,Dobré ráno. Jak jste spaly po včerejšku?" zeptá se, protře si oči a já jí podám kávu. ,,Ne moc dobře. Pořád jsem na to myslela, prakticky jsem ani nespala" pokrčím rameny. ,,To já taky ne, bylo to hodně těžké a taky jde o budoucnost kapely" ,,Určitě v tomhle chybu neděláme" podpoří nás Zar nadějně.
Za hodinu všechny sedíme připravené v obývacím pokoji a čekáme už jen na Lauren. ,,Lau dělej!" zavolám se smíchem. Lau usedne k nám a Zar zapne notebook. ,,Takže jak jste se rozhdli dámy?" ,,Budeme hlasovat. Kdo je pro Patricii?" zeptá se Zar, nikdo z nás se nepřihlásí. ,,Tak je to jasné. Napíšu Luně, že je přijata. Napíšu jí naši adresu a ať přijede" ,,Určitě. Tak, co plánujete na dnešek?" zeptá se Lau, podívám se na Mary a ta přikývne. ,,Budeme muset ještě nakoupit a tak bysme mohli jít do krámu a pak se ještě někam půjdem podívat. Co vy?" ,,Taky jsem chtěla jít. Půjdeme všichni" ,,Tak jo. Užijte si den, já jdu zařizovat studio a pak turné" ,,Kdy budeme dělat mikiny?" zeptá se Soph. ,,Můžeme se na to vrhnout zítra jestli chcete?" ,,Já s tím nemám problém" souhlasí Lauren, kývnu na souhlas a pak odejdu na chodbu. ,,Bylo to docela lehké, schodly jsme se všechny" ,,Správná kapela, správní lidé" pokrčím rameny s úsměvem. Vyjdeme spolu ven a zase je tu pár fanoušků. Mám to ráda, že přijdou ale občas je to trochu moc. ,,Jdeme za nimi?" ,,Jasně" přikývnu, odejdeme za nimi a chvíli si s nimi povídáme. ,,Holky!" zavolá na nás Soph, otočíme se a ukážou že jdeme. ,,Uvidíme se později" rozloučím se a odejdeme za nimi. Zamáváme jim a vydáme se směrem k obchodu. ,,Zase jich přišlo hodně" ,,Jo. Každý den sem chodí dost fanoušků" řekne Mary a Soph trochu zvážní. ,,Neměli bychom takhle zaplňovat hřiště, měli bysme si vybrat jiné místo" ,,Jenže kde najdeš takovéhle místo?" zeptám se jí na prostest. Když jde o fanoušky tak se docela dost bráním. I když mi taky občas lezou na nervy. Ale to se stává hodně málo. Je skvělé poznávat nové lidi. Zvlášt takové, kteří nás podporují. ,,To nevím. Ale vím, že takhle naše sousedy občas rozčilujeme. I Blair si to myslím, taky kluci. Měli bysme taky ctít, že sousedi chtějí někdy přijít se svými dětmi. Ale nemůžou, protože tam máme my fanoušky" ,,Stejně si myslím, že je nijak neomezujeme" zamračím se a holky ví, že se schyluje k hádce. ,,No dobře. Musíme to probrat ještě doma. Vím, že nás mají radi ale musíme taky ctít sousedy" rozsoudí nás Lau, pořád si myslím že je to nefér. Po zbytek cesty radši s nikým a jen si tak prozpěvuju.
ČTEŠ
Band life???
FanfictionAhooooj, tady Tess.. jo už zas?, tohle je moje story o kapele jménem Angels. Jak se postupně vyvíjela kariéra, vztahy a i sanotné postavy?