78/Zase studio🎧🎤

5 1 0
                                    

Soph🐼
Tess s Lunou odešli asi před hodinou a půl a ještě se nevrátili. ,,Neměli bysme jim zavolat?" ,,Nejspíš, ale počkat volá mi Brook" řekne Mary a zvedne se. ,,Jste tu.. Před domem?" zeptá se nadšeně, zvednu se a spolu s Lau vyběhneme ke dveřím. Otevřeme je a za dveřmi stojí Andy, Jack a Brook. ,,Andy!" ,,Brooku!" ,,Jacku!" zvoláme všechny a obejmeme je. ,,Ohromně moc jsi mi chyběla" pošeptá mi Andy do ucha. ,,To ty mě taky. Ohromně moc" ,,Miluju tě" ,,Já tebe moc" odpovím mu a pořád ho držím. ,,Nepůjdeme dovnitř?" ,,Jo to jo" přikývne Lau a odejdeme do obývacího pokoje. ,,Kde jsou Tess a Luna?" ,,Se svýma klukama" usměji se a posadím na pohovku. ,,Máte to tu opravdu hezký" poznamená Jack s pohledem kolem sebe. ,,Snažili jsme, aby to tu vypadalo dobře" ,,Úspěch" usměje se Andy a Lau pustí film. Mary s Brookem odešli k ní a Jack s Lau tu zůstali. ,,Co myslíte, že bude mezi nimi nahoře?" ,,To nevím, ale nebudeme je rušit" usměje se Lau, souhlasím s ní a díváme se na film.

Tess😻
Přijeli jsme na hotel. Celou dobu mě Luke u sebe držel a viděla jsem jeho spokojený a šťastný výraz. ,,Co máme na plánu?" ,,Party před tím, než zítra vyrazíme spolu s vámi na další stage" usměje se Luke, zasměji se a zavrtím hlavou. ,,To nemůžeme. Musíme ještě dnes pracovat a jeatli to stihneme do zítra, tak bychom teoreticky mohli" ,,Takže kdybychom vás teď odvezli do studia a zůstali tam s vámi, tak bychom si vás.. čistě teoreticky mohli pak odvést?" mrkne na Lunu Calum, zasměje se a chytí ho za krkem. ,,Jdu napsat Soph, kde jsme.. nebo jí rovnou zavolám" řeknu s úsměvem a odejdu na balkón. Vytočím Sophiino číslo a chvíli čekám. ,,Just let me be...who I am.." prozpěvuju si během čekání. ,,Nezvedá ti to?" zeptá se Luke a zavře za námi. ,,Ne.. asi kluci už přijeli," řeknu a schovám telefon. ,,Aha.. Jiná kapela?" ,,Jo. Dost nám pomohli rozjet kariéru. Byli součástí našeho úspěchu" vysvětlím a pousměji se. ,,Šťastní kluci. Tess.. já bych se ti chtěl ještě omluvit" začne, zavrtím hlavou a chytím ho za tváře. Musím se trochu vytáhnout, protože je Luke dost vysoký. ,,Už to neřeš. Omluvil ses spousta způsoby a já byla tvrdohlavá, až ten včerejší rozhovor. To se mi teprve rozsvítilo. Už je to za námi" ,,Jen jsem chtěl vědět, že jsi v pohodě. S tím, co bylo. Sám se za to občas stydím a nechci o tom mluvit, ale s tebou mám pocit že můžu mluvit o všem. Můžu se ti svěřit se vším, s tebou jsem rád" ,,To já s tebou taky. Je toho spoustu, co mě žere a nechci o tom skoro s nikým mluvit. Moje kapela to ví, tedy všichni kromně Luny. Pomohli mi dost a jsem za to ráda. Pak jsi přišel ty a je mi o dost lépe, protože vím že ti na mě záleží a.." nedokončím, protože mě Luke políbí. Oplácím mu polibky a držím ho za krkem. ,,Už bysme měli jet" ,,Pravda. Taky si musíte sbalit a pak odjíždíme do Glasgow" řekne a odejdeme dovnitř. ,,Víte, že vy dva jste spolu fakt roztomilí?" zeptá se nás Ash s úsměvem, začervenám se a pokrčím rameny. ,,Asi ano, když to tvrdíš ty" ,,Pojedeme do studia?" zeptá se Luna, už je připravena odejít. ,,Jop. Už bysme měli, ohromně moc se těším" usměji se nadšeně a kluci se zvednou.
Dojeli jsme do studia, holky tu ještě nejsou což mi trochu dělá starosti. Máme práci a ony se někde poflakují. ,,Zavolám Lau" ,,Fajn" souhlasím a kluci spolu se mnou vejdou dovnitř. ,,Ahoj Steve" ,,Ahoj Tess, je fajn že tu mám společnost a ke všemu tak rozšířenou" usměje se a zvedne. Představí se společně s Lukem, Mikem a Ashem. ,,Je to tu menší než naše studio, ale stejně hezký" ,,Možná i hezčí" poznamená Luke, když se rozhlíží kolem. ,,Holky tu ještě nejsou" ,,Tak můžeme začít tvýma a Luninýma částma. Budete to mít za sebou rychle" navrhne, přikývnu a vezmu si sluchátka. ,,Posaďte se zatím. Pak si můžeme společně něco zahrát" usměji se, pak se skloním k Stevovi a ukážu mu svoje části. První začínáme Hold on. ,,Dobře. Tak můžeme na to" přikývne, odejdu dovnitř a postavím se k mikrofonu. ,,Ještě se rozezpívej" ,,Na to jsem málem zapomněla" zasměji se trochu stydlivě a začnu zpívat The real slim shady. Je to cool písnička na rozezpívání. Rap, vždycky mi to šlo. I když jsem na tom hodně musela pracovat. Musela jsem teď najít slova, nějaká zapomínám.
Steve po písničce ukáže palec nahoru a vyjdu ven. ,,Jak to znělo?" zeptám se a Steve mi to pustí, Luna už tu je a ukáže že přijedou za půl hodiny. ,,Tak co na to říkáte?" zeptám se jich, Luke tam sedí zase překvapený, Ash se usmívá a Mike se dívá do telefonu a ukazuje palec nahoru. Cal kýve hlavou a má překvapený výraz. ,,Umíš rapovat jako Eminem" ,,Rap God ještě neumím, ale snažím se" pokrčím rameny a odejdu zase dovnitř. ,,Můžeme?" ,,Jop" přikývnu a začnu svojí částí Hold on. Vlastně Hold on a Silent scream jsou moje oblíbené písničky z tohohle alba. Hlavně tato, napsala jsem ji pro jednu fanynku. Pamatuju, že jsem ji skládala společně s Mary. První turné jako pětičlenná skupina. Vzpomínám si na všechno, i jak mě ten dopis vzal. Ihned jsem vstala a šla skládat. Je to pro mě srdeční záležitost.
Mám zavřené oči a před očima si přemítám všechny vzpomínky od začátku kapely až po teď. Úplně všechny, ať už zlé nebo ty dobré. Na konci své části otevřu oči a usměji se. Podívám se na Steva a ten mi ukáže palec nahoru. Vyjdu ven a položím sluchátka na stůl. ,,V poho?" ,,Zní to fakt dobře. Na co ty myslíš, když tam zpíváš jako anděl. Vždy to tam dokážeš vytáhnout" usměje se a já se usměji a přikývnu. ,,Vždy myslím na hezké věci" prozradím mu a usměji se na Luka. Ten vstane a přejde ke mě. Obejme mě a já zase jeho. ,,Tak to ukáž" ,,Dobře" přikývne a pustí mou část. Začne hrát, usměji se jak to zní protože to zní opravdu skvěle. Držím Lukovi ruce a posloucháme spolu. ,,Jak se ti vždycky podaří poskládat takovou písničku plnou citů?" ,,Stačí mi k tomu málo. Luno jsi na řadě" usměji se a Lu přikývne, vezme si sluchátka a přejde k Stevovi. ,,Luku my pojedeme do hotelu. Sbalíme vám a pak pro vás přijedeme" zvedne se Mike. ,,Ok. Zavolám vám až dojedeme a holky budou mít sbaleno" ,,Jasně. Tak třeba zachvíli" rozloučí se, Ash s Mikem se posadí k nám a místo nich přijdou Soph, Lau, Mary, Andy, Jack a Brook. ,,Ahoj všichni" ,,Ahoj, kde jste byli takovou dobu?" ušklíbnu se a chytím Lukovi ruce. ,,Film a pak ještě jsme si povídali. Ztratili jsme pojem o čase" ,,Aha. Tak jo, budeme když tak vedle" usměji se a ukážu do zkušebny. Holky přikývnou a my odejdeme vedle. ,,Zkušebna. O hodně lepší než ta naše" usměje se, posadí do křesla a já si dojdu pro svoji kytaru. ,,Můžu tě o něco poprosit?" ,,Záleží co by to bylo?" usměje se, posadím se mu do klína a oplatím mu úsměv. ,,Nauč mě na kytaru Beside you, prosím" ,,A co za odměnu?" ušklíbne se, odložím kytaru a otočím se na něj čelem. ,,Záleží na to čím pak jedeme" ,,Našim busem, ale budeme zase na hotelovým pokoji" řekne mi, usměji se a přikývnu. ,,Film, pak až do ráda mazlení v posteli? " ,,Platí" souhlasí a zpečetí naše rty. Posadím se zády k němu a vezmu si kytaru. Luke položí své ruce na ty moje a opře hlavu o mé rameno. ,,Takže tenhle prst polož se a tyhle sem" nastavím mi prsty a pomalu mi říká akordy, hrajeme spolu a zpíváme. ,,Jste spolu ohromně roztomilí" ozve se Cal ode dveří, vyfotí nás a Mike přikývne. ,,Jo. Už byste se měli vzít" ,,A mít malého Hemma" ,,Nebo Hammingu" přidá Ash, zasměji se a zavrtím hlavou. ,,Pojďte pánové, necháme je o samotě" ,,Cale!" ,,Jo?" ,,Pošleš mi tu fotku?" zeptá se ho Luke, Cal se sehne k telefonu a něco tam dělá. ,,Hotovo. Posláno" ,,Díky" poděkuje mu, Cal se usměje a odejde. ,,Mám hlad" ,,Když to vydržíš, tak spolu někam půjdem" ,,Kam by to bylo?" ušklíbnu se, odložím kytaru a otočím se na něj. Chytím ho kolem krku a cítím jeho ruce na svých bocích. ,,Co takhle do Nandos, nebo Starbax, nebo něco takového?" ,,Nandos mi bude stačit" rozhodnu se a obejmu ho. ,,Řekneš mi proč umíš tak dobře hrát fotbal?" ,,Kvůli bratrovi, ale taky většinu času hraju fotbal s holkama. Takže nějak tak trénuju" ,,To je dost dobrý. Nějak mě to musíš naučit" ,,Bez problému" souhlasím a podívám se na jeho rty. Luke mi to oplatí a políbí mě.

Band life???Kde žijí příběhy. Začni objevovat