14/Q&A s Angels

66 6 0
                                    

Tess😻
Je to od kempu asi rok, blíží se Vánoce a po nich i rok 2017. Těším se, co nového přinese. Rye a já jsme do sebe zamilovaní a zdá se, že i ostatním to vychází. Jen Mikeymu a Charlie ne. Charlie opustila naši kapelu a přestěhovala se jinam. Chtěla dokončit studium a navíc Mikeyho podváděla. V ten den, kdy jsem to zjistila mi nebylo dobře. Nemohla jsem uvěřit, že to udělala. Nikdo z kapely.
,,Ahoj lidi vítejte u nového Q&A s námi. Dneska to jen ve čtyřech, snad už všichni víte, že nás Charlie opustila a scháníme další členku do kapely" začnu, holky se mnou souhlasí. Soph zatím hledá první otázku. ,,Dnešní díl bude s překvapením. Jelikož budou Vánoce a to velmi brzy, tak.." ,,Ale to se nechte překvapit" zacpe Stef pusu Soph, usměju se a podívám se do telefonu. ,,Mám první otázku" přihlásím se, holky odvrátí zrak od telefonů a podívají se na mě. ,,Je od Claudie2884. Ptá se: Koho z RoadTripu byste zachránili jako první z hořícího domu" přečtu otázku. ,,No tak za prvý, díky Cladie za otázku. We love you" začne Soph, ukážeme na kameru srdíčko a poděkujeme jí společně. ,,Tak začni Tess, když sis tak hezky přečetla otázku" ušklíbne se Stef, zasměju se a zamyslím se. ,,No do hořícího domu asi ne. Je to moc nebezpečný, ale do nejvlhčí místnosti klidně! Vlastně ne do zas tak vlhký, páč moje vlasy" řeknu, podívám se na ně a všechny se zasmějí. ,,To byl ovšem vtip, zachránila bych všechny, ale kdybych opravdu musela tak by to byl Rye. A ten by mě stejně musel zachránit sám, protože já bych asi o něco zakopla. Jak to mám ve zvyku" řeknu do kamery, sklapnu ruce a usměju se. Na řadě byla Soph. ,,No já bych zachránila Andyho, máme svý důvody proč" mrkne do kamery a skloní zrak k telefonu. Zrovna si s ním píše a vypadá to na dost hot konverzaci. ,,Co ty Stef?" ,,Já bych zachránila Brooka, jelikož ten by se pak otočil a šel by zpátky, protože by mu byla zase zima" pokrčí rameny, zasměju se a Lau se zamyslí. ,,Já bych brala Jacka, jelikož ten by spal a vůbec by si nevšiml, že hoří" ,,To je tipický Jack" souhlasím, Soph najde otázku a zasměje se. Ovšem ďábelským způsobem. ,,Ten tón se mi nelíbí" ,,Taky mě děsí" souhlasím s vystrašení v obličeji. ,,Tahle otázka je od @Kaileylovesbrooklyn" ,,Ahoj Keiley" pozdravíme ji společně. Napiju se kávy a začnu si zpívat watch me. ,,Jak byste popsali jedním slovem členky kapely, #AngelsQ&A?" dočte, podívá se na nás a Lau začne. ,,Hiperaktivní, hodná, ochotná" popíše nás postupně ode mě po Stef. ,,Proč já mám tak divně znějicí vlastnost?" zeptám se a zatvářím se dotčeně. ,,Prostě to tak nějak sedělo" zasměje se, zvednu se a odejdu. ,,Tess!" volají na mě, vrátím se zpátky na místo a usměji se. ,,Ano?" ,,Pokračujeme dál" zastaví nás Soph. ,,Stef jsi na řadě" řekne Lau od telefonu. ,,Inspirujicí, podporujicí a zábavná" ,,To bylo hezky řečeno" usměju se na ní, musím si s ní ťuknout pěstí a pokračuje Soph. ,,Takže Rye, žrout a ochotná" ,,Zas tak ne" začervená se Lau, přidám se k Soph a řeknu to samé. ,,Takže pikachu, smíšek a sis" popíšu je, usměju se a ony také. ,,Upřímně asi tak všechny si myslíme, že jsi napodobenina Rye" ,,Přesně tak" souhlasí s úsměvem Stef. ,,Možná jsem... pište do komentů jestli ano" řeknu a naznačím směrem dolů. ,,Máme tu první challenge. Je od @Ginevratheroadie" ,,Zdravíme" pozdravím ji od telefonu. Hledám další otázku. ,,Teď poslouchejte, je to soutěž o to kdo udělá víc push ups" přečte, pokrčím rameny a sundám si mikinu. ,,Jak už víte tak u RoadTripu vyhráj Rye a to s přehledem, tak schválně jestli ti Tess udělá stejně tak" řekne Soph.,,Jdeme na to lidi, na tuhle challenge jsme si sem přebrali i kluky, který nás budou podporovat. No nevím, jak ale snad jo" sklapne ruce Soph a já si odložím náhrdélník. ,,Takže tři... dva.. jedna" odstartuje nám to Andy, Rye si sedne vedle mě a dívá se na mě. ,,Jeden,dva, tři,.." počítá Soph,chodím do posilovny s Ryem dost často. Chceme se držet fit a proto chodíme. Miluju s ním dělat kliky. Už u 15 Stef padá. ,,Dobrá práce Stef" pochválí ji Brook. ,,Fajn...tak 17, 18, 19.." pokračujeme dál, mám ještě dost síly. ,,Super pokračujeme.. 25, 26, 27.." řekne Soph, Lau už je taky na zemi, takže zbývám jen já a Soph. ,,Tak, co Soph pořád síla?" ,,V tomhle ti dokážu nakopat zadek" zasměje se, zasměju se taky a dál spolu počítá mě. ,,38, 39,.." ,,No taaak" vydám ze sebe, tohle nevzdám. ,,40, končím" řekne konečně Soph, klesne na zem a já udělám ještě dva. ,,Tak dneska už do fitka nejdu" usměju se a naskočím na Rye. ,,Skvělá práce zlato" ,,Díky" usměju se a políbíme se.
,,Tak jsme zpátky u Q&A. Dnešní challenge vyhrála Tess" ,,Gratulace!" zatleská mi Stef, plácnu si s každou a usměju se. ,,No a tady máš odměnu" řekne Soph a podá mi čokoládu. ,,Děkuju, sním si ji dneska s Ryem. I když jedna nebude stačit" poděkuju a obejmu je.

Band life???Kde žijí příběhy. Začni objevovat