,,Tak jdeme domů. Než bude pořádná tma" ,,Mohli bysme zajít pro něco k večeři" ,,Zavolám všem, aby uklidili obývák" zasměje se Mikey. ,,Jo to je dobrý nápad. Zeptej se rovnou jakou kdo bude chtít pizzu" ,,Zeptám" přikývne Mikey a vydáme se směrem k pizzerii. Buddy jde za námi, ale pro jistotu ho Mary uvázala na vodítko. ,,Takže, co teď bude?" ,,Co myslíš?" ,,Budeme Buddyho brát sebou?" ,,No jo, mohli bysme. Nemáme nikoho kdo by ho hlídal. Bude to náš tour pes" řeknu a poškádlím Buddyho. Ten se rozštěká a začneme se honit. ,,Vy dva se k sobě hodíte" ,,Jsme oba takový blázni" ,,Tak kluci chtěj sýrovou, Rye bude chtít podle tebe a já s Harveym si dáme vegetariánskou. Sophie, Stefanie, Lauren si dají taky vegetariánskou" ,,Ok" přikývnu a usměji se, Mary předá Buddyho Mikeymu a ten se usměje. ,,Poběž Buddy.. Proběhneme se" vyzve ho, Buddy se nemůže dočkat. Mikey s Buddym vyběhnou a my se musíme usmát. ,,Co ty a Rye? Je to mezi vámi v pohodě?" ,,Myslím, že jo. Od toho pokaženého překvapení se cítím nějak divně" ,,To bude v pohodě. Nemysli na to, Rye to jen udělal špatně. Bylo oprávněné, že se si žárlila. Upřímně chovala bych se úplně stejně" ,,Stejně bys to s Brookem měla zkusit. Se Stef to bylo jiné. Vy dva se k sobě hodíte. Máte stejné vlastnosti a zájmy. Navíc Brook se na tebe dívá, že by tě chtěl někam pozvat. Jenže má strach na to co odpovíš" vysvětlím jí, Mary pokývá hlavou ma souhlas a pak se podíváme před sebe. Jsme u pizzerie. ,,Tak tady jste" ,,Proběhli jste se?" zeptám se Mikeyho a Mary se sehne pohladit Buddyho. ,,Jo. Hezky jsme se proběhli. Ten pes je opravdu neskutečný" zasměje se Mikey. ,,Jo to vím" zasměji se, odejdeme dovnitř a já vezmu Buddyho do ruky. ,,Počkám u dveří" ,,Dobře, my to objednáme a přijdeme" ,,Budeme čekat" usměji se a posadím se k jednomu spolu. Je tu jen opravdu málo lidí. Snad jen dva nebo tři. Ani se nedivím, je něco před šestou hodinou a teď se stmívá brzy. Jediné co v lokálu hraje je hudba z kuchyně a zprávy v menší televizi. ,,Ale zpět k hlavní zprávě dne. Dnes v poledne utekl z psychiatrické léčebny nebezpečný mladík jménem Nickolas Fell. Policie ho dosud nenašla. Tento mladík byl přeřazen do psychiatrické léčebny po té, co v cele pořezal svého spolubydlícího..." dál už jsem to nemohla poslouchat, stuhla jsem a dívala se do blba. Byla jsem totálně mimo. ,,Sakra!" hlesnu si vážně, začne se mi špatně dýchat a není mi moc dobře. Buddy se mi choulí u nohy a začne kňučet, nějak ho nevnímám. Vzpomínám na všechno, co bylo před Ryem. Co bylo v tom lese.
,,Tess?" posadí se ke mě Mary. ,,Utekl.. Navíc z psychiatrické léčebny. Mám super den. Mám dost velký problém Mary" ,,Sophia mi to vysvětlila, když si byla u Rye na večeři. Nick je dost nebezpečný, nevíme kde je a co chce udělat. Ale budeme s tebou, nejdřív si to bude muset vyřídit s námi" řekne povzbudivě a chytí mě za paži. ,,Máš pravdu. Mám vás, nebudu se bát. Nechci se ho bát, kdyby něco je to můj problém. Vyřídím si to s ním sama. Bude to tak lepší, navíc vás tím neohrozím" ,,Neohrozíš nás ničím. Policie ho najde" naléhá dál Mary, podívám se na ní vážně a pak skloním hlavu k Buddymu. ,,Nick není zas tak blbej jak se zdá. A teď když má v hlavě ještě větší nic, je dvakrát tak nebezpečný" ,,Jo. To máš pravdu, ale dáme si pozor" souhlasí se mnou, Mikey k nám konečně přichází s plnou náručí krabic od pizzy. ,,Můžeme?" ,,Jo. Jdeme domů" přikývnu a vstanu, vezmu Buddyho který pomalu usíná ve stoje do náruče a vyjdeme ven. ,,Je mi líto Tess, co se stalo. Že Nick utekl. Ale jsme tu pro tebe, kdyby zas něco chtěl. Postavíme se za tebe" ,,Děkuju Mikey, děkuju vám oběma" poděkuju jim oběma. ,,Jsme rodina, musíme si pomáhat" ,,Velká alfadog rodina" ,,A teď už máme i toho psa" usměje se Mary a pohladí ho, Buddy otevře oči a podívá se na ní. Jdeme dál a mluvíme o fotbale. Já a Mikey jsme velcí blázni do fotbalu. ,,Arsenal má taky hodně šancí. Má hvězdy a všechno ostatní. Je to fajn klub, ale i Manchester" ,,Pro mě existuje jen jeden klub. BVB 4ever!" řeknu nahlas, máme se všemi takovou zkratku. Je to taková menší vedlejší ulice. Tudy jsme to ale brát neměli. ,,Ale... Ale.. Kdo pak to tu je?" slyším odněkud Nickův hlas, strach zase naskočí a Mikey s Mary se rozhlíží kolem. ,,Nicku? Proč jsi utekl. V ústavu ti určitě bylo líp" řeknu nahlas, musím sebrat všechnu odvahu. Nick se začne smát. Zase tím svým psychopatickým způsobem. ,,Mary, Mikey běžte domů. Tohle je můj problém" ,,V žádném případě. Mary půjde a varuje ostatní. Zdržíme ho" ,,Neopustím vás" zavrtí hlavou Mary, otočím se na ni a podívám se prosebně. ,,Prosím, nechci aby se tobě nebo Buddymu něco stalo. Vím, že Mikeyho nepřesvědčím protože je dost tvrdohlavý a nikam nejde. Ale chci abys šel taky" ,,Ne. Nechci aby se ti něco stalo" zavrtí hlavou Mikey, předám Buddyho Mary a ta se na mě podívá. ,,Vidím, že máte nový přírůstek.. Teda spíš dva. Ten jeden bude krásná rohožka a ten druhý... No s ním se dá taky něco dělat" pronese, seskočí odněkud a já se na něj otočím. ,,Nech mé přátele na pokoji. Mary běž!" vyzvu ji, Mary se na mě starostlivě podívá ale vyběhne pryč. Mikey stojí vedle mě a dívá se před nás, kde je Nick. ,,Ale no tak chtěl jsem si jen pohrát.." řekne divný způsobem, znovu se zasměje. ,,Nicku ukaž se. Nebo se bojíš?" ,,Bojím? Ne to ty by ses měla bát" řekne a vyjde ze stínů, vypadá opravdu zle. Má krvavé řezy po celém obličeji, hlavně na ústech. ,,Tak co Tessie? Líbím se ti pořád?" ,,Když si byl ještě ten hodný Nick, který by nikomu neblížil tak ano. Teď už ne, teď jsi monstrum Nicku" řeknu vážně, Nick se zasměje. Vytáhne nůž a chvilku si s ním hraje. ,,No tak vám budu muset udělat pořádný úsměv" řekne, vyběhne k nám. Mikey zareaguje dříve. Vezme mě za ruku a vyběhneme pryč. ,,Ty máš dost rychlé reakce" ,,Když hraješ fotbal s klukama tak je dobrý je mít" usměje se, usměji se taky a běžíme dál. Nick se nám drží v patách a tak Mikeyho napadne běžet do starých budov.
ČTEŠ
Band life???
FanfictionAhooooj, tady Tess.. jo už zas?, tohle je moje story o kapele jménem Angels. Jak se postupně vyvíjela kariéra, vztahy a i sanotné postavy?