Tess😻
Čekáme na Ashe, Lunu a Cala. Celou dobu s Mikem hrajeme na honěnou a taky se snažili zabavit. ,,Vypadá to, že Cal a Luna už tu jsou" pokyne hlavou Mikey, podívám se směrem kterým naznačuje a vidím ten skvělý pár přicházet. Zamávám jim a Luna zas mě. Vylezeme ven a chytím Mikea za ruku. ,,Konečně vy dva" zasměji se a obejmu Lunu. ,,Vy dva se tu bavíte bez nás" ,,Jen jsme si hráli" usměji se na Mikea a ten se trochu začervená. ,,Vypadá to, že Ash a Kat tu ještě nejsou" ,,Ne. Ještě nepřišli" zavrtí hlavou Mike. Jdeme se posadit a Mikey si sedne a stáhne mě k sobě do klína. Zasměji se a chytím ho za krkem. ,,Takže vy dva jste teď spolu?" zeptá se nás Cal zvědavě, Mikey se na mě podívá a já zase na něj. ,,Slečno Black. Vydržíte s někým kdo je magor, barví si hlavu a skoro pořád jí pizzu a hraje hry?" ,,To bych mohla zvládnout" ušklíbnu se, oba se zasmějeme a Mikey mě políbí. Luna a Cal se na nás usmívají a vypadá to, že se jim to takhle líbí. ,,Sluší vám to spolu" ,,Spíš ona je ten poklad tohohle vztahu" ,,To si nemyslím" zavrtím hlavou a začervenám se. ,,Vypadá to, že se nám tu utvořil nový pár!" slyšíme za sebou Ashe, přichází společně s Kat. ,,Ještě abys udělal ten krok ty!" ,,Už udělal!" zavolá zpátky, zasměji se a postavím. ,,Tess, Luno. Tohle je Kat Da Vill, moje přítelkyně. Kat tohle jsou Tess Black a Luna Down, moje dvě nejlepší kamarádky" ,,Těší mě. Ash mi o vás vyprávěl, dost mu na vás záleží" ,,To nám na něm taky" usměji se na něj zpátky a Ash se začervená. ,,Máme něco v plánu?" ,,Jo.. Nejdřív být tady. Pak jít do baru, nebo do kina" ,,Asi mám plán" usměje se Cal, podíváme se na ně a usmějeme se. ,,Proč ne. Jdu ještě do moře, má někdo kytaru nebo nějaké písničky?" ,,Mám reprák, to by mohlo jít" ,,Jop" souhlasí Luna a Ash vytáhne z batohu deku, reprák, taky nějaké džusy a něco k jídlu. ,,Když už jsem u toho byl" ,,Jsi skvělý Ashi" usměje se Luna a zvedne se. ,,Jdu s tebou" ,,Ok" přikývnu a odejdeme do moře. ,,Sluší ti to s Mikeym" ,,Taky si myslím, před tím než jsme odešli přišel, že se pohádal s přítelkyní" vysvětlím jí a Luna se na mě lítostivě podívá. ,,A co se stalo?" ,,Byla to ona, co ho podvedla s Lukem" ,,Aha. To je mi líto" ,,Jo. Bylo mi ho líto, ale pak mi vyznal to co cítím ke mě a jako by se nic z toho v minulosti nestalo. Prostě mi na něm záleží, mnohem víc než na Lukovi, protože vím že Mikey takový jako Luke není. Je dost věrný a myslím, že Ash s Calem byli rádi když nás viděli spolu" ,,Taky si myslím" souhlasí se mnou Luna, zasměji se a podívám směrem k Mikeymu. Celou dobu mě pozoruje s úsměvem. ,,Pojďme si něco zazpívat?" ,,Co třeba?" ,,Unstoppable?" navrhnu, Luna přikývne a začne zpívat.
Po chvíli se Luna zase vrátí zpátky za Calem, já ještě zůstanu a přemýšlím o Mikeym. Nevšimnu si toho, ale Mike se ke mě dostane a vyfotí mě. Postne to potom na instagram a twitter. Napsal pod to 'My beautiful girl😍😛😄.'Otočím se zpět a vidím ho se usmívat. ,,Opravdu?" zeptám se ho se smíchem. ,,Vypadáš tam krásně" řekne, přejdu k němu a podívám se na fotku, vypadám tam docela hezky. ,,My beautiful girl. Osobně si myslím, že nejsem zrovna krásná" ,,Právě naopak. Jsi ta nejkrásnější dívka na světě. Nejhodnější, nejvtipnější, nejtalentovanější a taky nejvíc usmívající se" ,,Prostě jsem jedno velké nej" ,,Přesně tak" souhlasí a já ho objemu kolem krku. ,,Ty si moje nej nej" zasměji se a políbím ho. Mikey se usměje do polibku a obejme mě kolem pasu a vrací mi polibky. ,,Miluji tě Mikey" ,,Já tebe taky Tess, ohromně moc" pošeptá mi a obejme mě. Celou dobu mě drží a já jsem ráda, že můžu být s ním.
ČTEŠ
Band life???
FanfictionAhooooj, tady Tess.. jo už zas?, tohle je moje story o kapele jménem Angels. Jak se postupně vyvíjela kariéra, vztahy a i sanotné postavy?