58/Miami🌞🌴

20 2 1
                                    

Konečně Miami. Odlétáme tam, celá naše kapela a kluci nebo ti, co jsme vzali sebou. Španělsko se povedlo neskutečně dobře. Harvey a Loren se dali znovu dohromady, což byl můj plán. Všichni jsou udobřeni a Mary s Brookem konečně spolu začali chodit. Což je báječná zpráva. Co se týče mě a Rye, no.. Dali jsme se taky znovu dohromady. Odpustila jsem mu všechno a chyběl mi.
Jsme na hotelu, jsem na pokoji s Ryem a jeho bratry. Ten je v koupelně a sprchuje se. ,,Tak, co těšíš se?" zeptá se mě Robbie a posadí se vedle. ,,Jo. Naprosto připravená, jen trochu nervózní z toho že zapomenu text" ,,Kapela je tu s tebou. Když tak tě zastoupí" poplácá mě po rameni a vstane. Rye vyjde z koupelny a Robbie tam zajde. ,,Nechceš ještě zajít někam?" ,,A kam bys mi nabídl Ryene?" povytáhnu obočí, kluci už spí a Robbie se sprchuje. ,,Co takhle na pláž, pak tě pozvu někam na drink a pak ještě menší bonus" ,,Fajn" přikývnu, vstanu a převléknu se.

,,Můžeme jít?" ,,Ano

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Můžeme jít?" ,,Ano. Už ano" souhlasím a chytím ho za ruku, odejdeme ven a odejdeme na pláž. V Miami je moc hezky, Rye se zlepšil a dalo by se říct že na celou věc se Stef jsme zapomněli. ,,Jaká byla zkouška?" zeptá se mě po chvíli. ,,Jen jsme si vysvětlili jak a co bude. Pak kdo co bude zpívat a nakonec si kousek zkusili" ,,To zní dost zajímavě. Těším se jak to bude" usměje se a já taky. ,,A cos dělal ty s bráchama?" ,,Jen se poflakoval po pláži, taky jsme navštívili obchody a koupili něco mamce a tátovi. Kluci si užili pláž a říkali, že se moc těší na show" ,,Myslím, že asi úplně všichni" zasměji se a podíváme se před sebe. Je tam Jack a Lauren. Líbají se. ,,Nebudeme je rušit" řekne Rye a zamíříme někam jinam. Skončíme pod palmou a díváme se na hvězdy. ,,Dneska je hezká noc" ,,Od zítra to začne. Rozjedeme to a doufám, že se to bude lidem líbit. Spojení DJe a kapely. Je to dobrý, na zkoušce to znělo dost dobře" vysvětlím nadšeně a podívám se na něj. Rye se usměje se a políbí mě na čelo. Opřu mu hlavu o rameno a posloucháme zvuky kolem nás, objímá mě a já přemýšlím o zítřku. ,,O čem přemýšlíš?" ,,O zítřku. Všechno si musím dát dohromady a nějak se uklidnit. Jsme tu s Davidem Guettou a těch fanoušků tu bude taky dost. Mám jen traumu" ,,To vidím. Ale nedělej si starosti, budeš skvělá. Jako vždy, pódium je jako tvůj domov. Myslíš, že ty to zase jako vždy rozejdeš" uklidní mě, otočím na něj hlavu a přikývnu. ,,Tak pojď. Musím tě z toho dostat" zvedne a podá mi ruku.
Zítřejší den, vstávám z postele a hned se protáhnu. Musím vystartovat s energií a s radostí. Zvednu telefon a čekám na telefonát od Sophii. Ozve se hned. ,,Ahoj Soph. Připravena na snídani?" zeptám se nadšeně, a tak i tím jsem vzbudila všechny v pokoji. ,,Tady je někdo hodně natěšený" ,,Ohromně moc. Jdu se převléknout a pak na snídani. A vy taky ve druhém pokoji. Ať se připravíme, čus u snídaně" rozloučím se a poskočím si. ,,Mám moc energie. To bude z nervozity" řeknu a posadím se k Ryeovi. ,,To máš z Rye. Ten ti tu svoji energii předal" ,,Jen stačilo dělat blbosti po pláži a pak další věci" mrkne na mě, usměji se a Rye vstane. Odejde do koupelny, Robbie se na mě zkoumavě podívá a tak po něm hodím polštář. ,,Co je?" ,,Ani na to nemysli" upozorním ho se smíchem. Kluci se zvednou a začneme si povídat o dnešním večeru. ,,Teď jdu už jen já do koupelny. U mě je to nějak na dlouho" řeknu a odejdu.

Upravím si vlasy a vyjdu za kluky ven

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Upravím si vlasy a vyjdu za kluky ven. ,,Vypadáš skvěle " ,,Jako každý den. Nijak zvlášť" usměji se a chytím ho za ruku. Políbím ho na tvář a sejdeme dolů. Všechny holky, kluci i rodinní příslušníci tu jsou. ,,Dobré ráno" ,,Dobré ráno. Jak bylo?" zeptá se Blair, posadíme se ke stolu speciálně připravený pro nás. ,,Báječně jsme si užili včerejší noc. Co vy?" zeptá se Rye a podívá se na Jacka zkoumavým pohledem. ,,Jo je taky fajn" začervenají se jak Jack tak i Lauren. Zasměji se a podívám se po všech, co jsou tu s námi. Sophia vzala sebou svojí malou sestru, taky staršího bratra a taky Andyho s Harveym. Lauren sebou vzala Jacka, její dva mladší bratry a Loren. Mary sebou vzala Mikeyho, Brooka a Blaira se Zar. Takže celá naše rodina je tu. I když naši bratři tu nejsou. ,,Dobré ráno všem" pozdraví nás David s úsměvem, posadí se k nám a Lau mu podá košík s houskami.
,,Děkuji. Jak jste se všichni vyspali?" zeptá se nás, pokrčím rameny a usměji se. Skloním se nad telefon a napíšu na náš twitter.

Angels_ Dobré ráno všem. U vás nejspíš noc nebo cokoliv máte. My jsme teď v Miami a připravujeme se na koncert zahajující Miami Ultra Festival a to jen kvůli vám. Nikdy bychom nedokázali. Jen vy jste to dokázali, pomohli jste nám se sem dostat. Děkujeme za vaši podporu, dnes před concertem budeme natáčet po dlouhé době Q&A. Piště otázky a i challenge. Uvidíme se večer -Tess😻

Band life???Kde žijí příběhy. Začni objevovat