Potřebuji se chvilku vydýchat a odpočinout si. ,,To bylo tak super skvělý!" zvolá nadšeně Mary, usměji se a Soph mi hodí pepsi. ,,Díky, no Mar takové jsou všechny výstupy s námi. Ti fanoušci jsou totiž ty největší party humans ever" zasměji se a napiju. ,,Ahoj holky můžu k vám?" zeptá se Harvey, přikývneme a posadí se k nám. ,,Byly jste skvělé. Vlastně jako vždy" ,,Děkujeme. Ty máš výstup hned po nich, že?" zeptá se Stef, posadí se k němu a Harvey přikývne. ,,Chtěl jsem si s vámi promluvit" ,,Jasně, tak jen ven s tím" usměje se Lauren. Harvey vypadá nervózní a tak se zhluboka nadechne. ,,Jsem zamilovaný do Loren" vyjde s pravdou ven, ve mě se něco velkého pohne. Něco se zlomí. Jsem smutná. ,,Tak bys jí to měl říct" ,,Jsem moc ráda. Bude vám to spolu slušet, co ty na to Tess?" zeptá se Lau šťastně, musím se jen falešně usmát a přikývnout. ,,Přeju vám to spolu" řeknu a vstanu. Odejdu ven a podívám se kolem sebe. Nikdo tu není, opřu se o zábradlí a přemýšlím. ,,Tess jsi v pořádku?" zeptá se Mary, opře se vedle mě a podívá se na mě starostlivě. ,,Já nevím, když nám řekl Harvey že ji miluje. Prostě něco uvnitř mě začalo být smutné. Já nevím jestli k němu něco cítím.. Je to takové zvláštní. Měla bych být ráda" ,,Tak to chápu. Měla jsem to takhle taky. Bolí to, když vidíš někoho koho máš ráda s někým jiným. Ale máš Rye" připomene mi, přikývnu a usměji se. ,,Já nevím, proč mi to vadí. Miluju Rye. Nikdy nechci jiného, ale Harvey... Já nevím. Mám všechno teď nějaké zmatené" ,,Nemysli na to a pojď se podívat na kluky. Uleví se ti a přestaneš na to myslet" vyzve mě, poslechnu ji a odejdeme do zákulisí. Pozorujeme kluky a zrovna začne hrát písnička After the show, tu s Ryem moc rádi tancujeme. Vezmu do ruky telefon a natočím jejich taneček na instagram. K tomu napíšu ,MA BOY!!', postnu to a usměji se. ,,Moc ráda bych si s Harveym zatancovala ten shaffle dance, co jsme tak dlouho cvičili" hlesnu smutně, Mary mě chytne za rameno a pousměje se. ,,Jak dlouho budeš mít tu dlahu?" ,,Myslím, že do 23. A pak mi ji sundají, takže na poslední koncert těsně před USA. Tam vlastně budeme natáčet cover Cold ain't for me, Olé a myslím ještě pár dalších" vysvětlím. ,,Takže poletíme do US?" ,,Jop, miluju to tam. Ale přeci jen domov je domov" usměji se, Mar přikývne a podívame se na pódium. Kluci zrovna zpívají moji oblíbenou Don't you need somebody. ,,To je super song" ,,Moje oblíbená" usměji se a tak se spolu kýváme do stran. U toho přemýšlím, že je vlastně dobře že si Harvey někoho našel. Já miluju Rye a nechci nikoho jiného. Od teď vidím už jen jeho a snad on vidí jen mě. ,,Děkujeme všem" poděkuje Andy, usměje se a Rye se podívá směrem k nám. Usmívám se opravdu hodně a pošlu mu pusu. Ukáže na mě srdce a pak na ostatní. ,,Tak teď přijde Harvey. Před tím, ale zazpíváme poslední song. Tenhle song bude pro naše přítelkyně. Teda kromě Brooka. Ten žádnou nemá" usměje se Rye, Brook se na něj podívá vražedným pohledem a Mar se usměje. ,,Ale to neva. Najde se ta správná a doufám, že co nejdříve. Tak jo pojďte na to" vyzve je Andy, kluci přikývnou a Rye zaběhne ke mě, chytne mě do náruče a odnese si mě zpátky na pódium. ,,Nemůžu zpívat něco pro přítelkyni, když tu nebude se mnou" vysvětlí, Jack přikývne a tak tedy začnou.
Je to song od Eda Sheerena Photograph. Moje nejoblíbenější. Celou dobu se na mě dívá a já se musím červenat. Před tolika lidmi tohle nikdy neudělal, podívám se směrem k zákulisí. Moje kamarádky se na mě dívají a usmívají se. Usměji se taky a pak se podívám zpátky na Rye. Písnička skončí a všichni spustí hukot. Musím se usmát a tleskám jim. Pomalu se zvednu a přejdu k Ryovi. Obejmu a Rye se se mnou zatočí. ,,Miluju tě a to moc" ,,Ani nevíš jak já tebe lásko" usměje se a políbí na krk. Usměji se a publikum začne tlekat. ,,Není důvod tleskat lidi. Jen jsem chtěl říct, co říkám každý den. Chci poděkovat Tess za to, že mě drží nad vodou a poděkovat za to, že mi pomáhá se vším. Hlavně když jsem smutný a nebo nemám svůj den. Děkuju ohromně moc a jsem rád za to, že můžu říct že ta skvělá holka vedle je moje a ničí jiná" usměje se, opětuji mu úsměv a pak ukážu velké srdce na publikum. ,,Bez těhle lidí bych byla smutná i já" řeknu, Andy se usměje a přejde k nám. ,,Teď necháme už Harvyho, aby se tu taky ukázal" zasměje se Brook, přikývneme a odejdeme. ,,Báječný. Nečekala jsem, že budete zpívat i tuhle" ,,To bylo překvapení" usměje se Mikey a obejme Stef, Brook se podívá na Mary. Mezi nimi to je teď takové divné. Musím si s Brookem promluvit. ,,Jdeme do šatny přátelé" zavelí Andy, všichni se vydají do šatny, ale já si musím promluvit s Harveym. ,,Promiň za to, jak jsem reagovala na to cos řekl" ,,To je v pohodě. Chápu to, taky jsem k tobě něco cítil. Jenže pak to nějak vyprchalo. Prostě už tě beru jako sestru" ,,Já tebe taky Harvey" zasměji se a obejmu ho. ,,Hodně štěstí" ,,Děkuju" poděkuje mi a pak odejde na pódium.
ČTEŠ
Band life???
FanfictionAhooooj, tady Tess.. jo už zas?, tohle je moje story o kapele jménem Angels. Jak se postupně vyvíjela kariéra, vztahy a i sanotné postavy?