Přilétám do Dortmundu, jsem na letišti. Přicházím do terminálu, vypínám režim letadlo a vidím, že Sophia poslala něco do našeho groupchatu. Otevřu ho a vidím, že mi poslala fotku z australských novin. Je tam Luke s tou jeho novou přítelkyní, nevypadá zrovna šťastně.
Angels 👼👿💖:
Sophia🐼 poslala fotografii.
Lauren🐬: Co je to s Lukem? 😮
Luna🍍: Nevypadá nijak šťastně 😕
Mary🍏: Luno ptala ses Caluma? 😮
Luna🍍: Ten taky právě neví, co se s ním děje. Tess, musíš to zjistit 😅
Tess😻: Myslíš, že by se mnou o tomhle mluvil? 😕
Sophia🐼: Já si myslím, že Luke tě pořád miluje a je nešťastný z toho, že všechno mu tě připomíná 😟
Lauren🐬: Já souhlasím se Soph. Luke se na tebe díval jako na tu jedinou. Jen pak udělal chybu, ale.. Kdo je neděláme, že? 🙏
Mary🍏: Pravda. Tess.. Musíš to z něj dostat 😕
Tess😻: Pokusím se, ale teď na to nemám čas. Víš, že mám něco na vyřešení 😒
Luna🍍: Zeptám se Caluma. Potom dám vědět 👋 Zatím čau
Tess😻: Ahoj👋💖
Schovám telefon do kapsy a hledám svého bratra. Čeká tu na mě taky několik fanynek. ,,Tess!" slyším je, mávnu na ně s úsměvem a přejdu k nim. Celou dobu mám před očima Lukův nešťastný smutný výraz. ,,Jsi v pohodě?" zeptá se mě mile jedna z nich, věnuju jí milí pohled a přikývnu. ,,To nic, jsem v pohodě. Tak tady to je, uvidíme se později" rozloučím se, vezmu si věci a odejdu ven. Vidím bráchu stát u auta a čekat na mě. Vypadá docela smutně. ,,Ahoj bráško" pozdravím ho, Erik se usměje a nasadí ten falešný veselý pocit. ,,Ahoj sestři" pozdraví mě na zpět a obejme mě. ,,Co se děje?" ,,Vysvětlím to po cestě" řekne, přikývnu a dám si věci do kufru. Posadím se na místo spolujezdce a vyjedeme na cestu domů. ,,Takže co se stalo?" ,,Jde to o tetu Elizabeth" řekne vážně, musím si domyslet co je po tom. ,,Jak?" ,,Nehoda v džungli. Někdo je pronásledoval, našli je druhý den mrtvé u cesty" vysvětlí mi, podívám se na něj vážně, ale pak skloním zrak. Vím, že teta Ellie byla archeložka, měla manžela a malou dcerku. Žili spolu v Londýně. Párkrát jsem za ní byla, rozumíme si spolu. Tedy rozumněli. ,,Co bude s Angel?" ,,To se dozvíš doma, ale bude to vážný" ,,Aha. Tak jo" přikývnu, vytáhnu si telefon a otevřu zprávy mezi mnou a Lukem. Už jsme si dlouho nepsali. Naposledy mi poslal moji a jeho fotku. Byli jsme šťastní, víc než kdykoliv jindy. Vím, že tohle říkám pořád. Ale vlastně nevím, co ke všem cítím. Luke, Rye, Mike. Všechny miluju.
ČTEŠ
Band life???
FanfictionAhooooj, tady Tess.. jo už zas?, tohle je moje story o kapele jménem Angels. Jak se postupně vyvíjela kariéra, vztahy a i sanotné postavy?