43/Večer

38 4 0
                                    

Brooklyn🙊
Všichni přijedeme domů, jsme naprosto vyděšení a máme starost o Tess. ,,Jak se cítíš Mikey?" zeptám se ho, sedí na své posteli a pokrčí rameny. ,,Já nevím, divně. Mám strach o Tess jestli bude v pořádku. Mám vztek, že jsem se o něj nedokázal postarat sám a nevím.. Je to ho moc" ,,Mikey nemohl jsi nic dělat" řekne Stef, obejme ho a Mikey ji. ,,Stef má pravdu, Tess by se o něj stejně postarala sama. Nemá ráda, když hrozí jejím přátelům nebezpečí. Hlavně ne když je to z něčeho, co je její problém" řekne Soph, vyleze k Andymu do postele. ,,Udělám čaje. Chcete všichni?" zeptá se Andy. ,,Jo bude to tak lepší. Stejně dneska nikdo spát nebude" ,,Já si dám taky" ozve se Blair, přijde dovnitř spolu s Zarrou. Je to Stefaniina starší sestra a teď už i manažerka Angels. Teda bude s Blairem spolupracovat. ,,Jdu ti pomoct Andy" nabídne se Mary, ta je z toho nejvíc nesvá. ,,Takže?" ,,Nick je zas v psychárně, Tess v nemocnici a Rye je tam s ní" ,,Budu muset zrušit zbytek turné" řekne Blair, podívám se na něj dost smutně. ,,Ne to nedělej" ozve se ode dveří Tess, usmívá se a Rye se usmívá taky. ,,Jak to dopadlo?" ,,Jsem v pohodě. Jen dost potlučená, ale v pohodě. Měla jsem štěstí" ,,Chceš udělat čaj?" zeptá se Rye starostlivě, usměji se a přikývnu. ,,Jsem rád, že jsi v pořádku" usměje se Blair a obejme mě. ,,Díky Blaire, ahoj Zarr" pozdravím ji. ,,Ahoj Tess" pozdraví mě, obejme a usměje se. ,,Až si zas budeš chtít hrát s psychopatama. Dej nám nejdřív vědět, že si nemáme dělat starosti" řekne, Tess se zasměje ale jde vidět že je dost unavená. ,,Pojď se posadit" vyzvu ji, přikývne a posadí se na mé místo. ,,Zítra vyrazíme asi v deset. Jestli to nikomu nebude vadit" ,,Ne. Jsem připravena jet dál" řekne Tess odhodlaně. Musím uznat, že do toho dává všechno. Dneska málem mohla umřít ale o to se nestará. Má ráda kapelu a turné. Náhle přiběhne Buddy. To jméno mu dala Tess, moc hezké jméno.

Andy🌵
Nick, to je něco tak monstrózního. Nedá si pokoj dokud ho něco nezabije. Teď už ke všemu, když je z něj to co je. Dnes jsem měl strach jako nikdy za svůj život. ,,Andy?" probereme z mích myšlenek Mary, podívám se na ni a usměji se. ,,Jak se cítíš Mary?" ,,Už líp, když vím že všichni jsou v pořádku. Jak se cítíš ty?" zeptá se a posadí se na linku. ,,Mám vztek, docela jsem smutný ale taky rád, že jsou všichni v pořádku" ,,Dneska byl ten nejhorší den na světě" ,,I když ráno bylo fajn" usměju se, vzpomenu jak jsme byli v parku s fanynkami. Držel jsem Soph v náruči a celou dobu s ní dělal blbosti. Bylo to fajn. ,,Nechápu Nicka. Proč konečně nenechal Tess být?" ,,Protože se jí chtěl pomstít za to, že ho nechali zavřít tak kam ho nechali zavřít. Už v tom podělanym lese jsem to viděl. Měl jsem dávat větší pozor" hlesnu a skloním zrak k lince. ,,To co se stane nemohl nikdo čekat. Nedávej si to za vinu, nikdy" chytne mě za rameno, podívám se na ni a přikývnu. ,,Máš pravdu, díky Mary" ,,Nemáš zač. Pojď, odneseme jim čaje" vyzve mě a odneseme jim je postupně. Všichni jsou u sebe. Rye objímá Tess kolem ramen, Stef Mikeyho, Jack Lauren. Sophia na mě čeká a já se moc těším za ní. Až si lehnu, dneska byl velmi těžký den. ,,Pojďme všichni spát. Vypadáte unaveně" ,,To já jsem. A moc" protáhne se Tess, snaží držet optimismus i přes to co se stalo. ,,To jsi. Vidím ti to na očích" ,,A já ti vidím na očích to, že mě miluješ" ušklíbne se, Rye usměje a políbi ji. ,,To je pravda" ,,Já vím. Já tebe taky a děkuju" poděkuje mu a zvedne se. ,,Ale před tím. Dám si sprchu" ,,Dám ti něco" řekne Rye, Tess se usměje a přikývne. Oni dva jsou perfektní pár. I když já jsem spokojený s mím a Sophiiným vztahem.
Lehnu si, Soph mi položí hlavu na hrudník a musím se usmát. Je tak roztomilá. Mám na ní rád všechno. Od palce u nohy až po vlasy. Je báječná.

Band life???Kde žijí příběhy. Začni objevovat