Konečně letíme do LA. Ohromně se tam těším. S Davideme jsme si den užili, dost jsme se nasmáli a myslím, že nám to půjde opravdu skvěle i na pódiu. ,,Právě teď jsme se konečně dostali do letadla. Sedíme, všichni spokojeni?" zeptá se Soph, která natáčí. Já mám zrovna nějaký super den. I když napůl smutný, neuvidím Rye po dva týdny. Z toho jsem opravdu smutná. Ale vím, že si to s holkama zase užijeme. Uděláme menší tour po Americe a doufám, že budou všichni spokojeni. ,,Vamos, fiesta, I want you señorita. I'm gonna kiss all your body. Sharp breath, klapping to the bedsheet" zpívám si, Soph mě natáčí a směje se u toho. ,,Tess má dobrou náladu?" ,,Ani ne. Jen se ji snažím mít" usměji se a vypláznu jazyk. ,,To já taky. Moc nám chybíte už teď. A to všichni" řekne, Stef se k nám nakloní a zamává do kamery. ,,Jak se těšíš do LA?" ,,Úplně nejvíc, hlavně na naše songy. Strašně moc" řekne s úsměvem. ,,Jop a pak se jede na naši tour po Americe na což jsme taky dost natěšený" zasměje se Mary, Soph přikývne a natočí kameru na Lauren, která sedí kousek od nás spolu se Zar. ,,Tak daleko od nás, podívejte jak daleko" řekne Soph, přiblíží to až k Lau na obličej a ta na ni vyplázne jazyk. Já se zasměji a zavrtím hlavou. ,,Už vzlétáme tak pá, ozveme se až budeme přistávat" řekne, zamávám a Soph položí kameru. ,,Stef natočila jsi něco na insta?" ,,Jasně. Napsala jsem na twitter, postla do našeho dne na insta a pak ještě Snapchatu a tak" ,,Super. Tak já jdu spát" řeknu a opřu si hlavu o okno. Celou cestu poslouchám hudbu a naše covery plus songy. Ke konci se dívám z okna, zatím co vedle Soph si čte komentáře u našeho posledního společného obrázku. ,,Hele Tess" drkne do mě, podívám se na ni a ukazuje mi jeden komentář. Je od Alana Walkera. ,,Udržte si tvrdou práci holky. Jste fakt skvělý🙌💞" přečtu si to, pak se chytnu za ústa a zasměji se. ,,To je.. O můj bože" zasměji se štěstím. ,,Jop, tvůj nej DJ nám napsal koment. Chceš mu odepsat?" ,,Až doletíme" přikývnu a podívám se z okna. Alan Walker je můj nejoblíbenější DJ a má ráda jeho písničky. Moc ráda bych jednou chtěla s ním spolupracovat. Bylo by to epické složení. Angels&Alan Walker. Jo to by šlo, zasměji se nad svými myšlenkami.
Za asi dvě hodiny konečně přistáváme. ,,Krásný výhled" ,,Moc se těším na bus a taky na naše přátele" ,,To já taky. Doufám, že je Jeremy připravený" zasměje se, přikývnu a podívám se ven. Jeremy je náš kamarád z Ameriky, který jezdí s námi a pomáhá nám. Hlavně se mnou tančí, dělá flipy a tak trochu i pomáhá s přípravami. ,,Oficiálně jsme v LOS ANGELS!" ,,Jéj!" zvoláme všechny radostně, směji se u toho a Soph natáčí výhled. ,,To je krásný" usměje se užasle Mary, souhlasím protiže tohle se mi na USA vždycky líbilo. Hlavně na LA. ,,A to jsi ještě neviděla naši crew tady v US" ,,On s námi někdo pojede?" ,,Jop. Jeremy a jeho parta. Jsou to naši pomocníci tady a taky s námi vystupují. Jsou to bezva lidi" ,,Moc se těším" usměje se.Lauren🐬
Přistáváme v LA. Moc se sem těším, ale taky zároveň mi ohromně chybí Jack.
Přistaneme a vyjdeme ven. ,,Soph mám začít natáčet?" ,,Jasně" přikývne a podá mi kameru. ,,Ahoj lidi, tady Lauren. Konečně jsme v LA a teď jen čekáme na kufry a doufáme, že se ukážou co nejdřív. Mám ohromný hlad" řeknu a chytnu se za břicho. Tess je zase ve svém živlu, LA se jí ohromně líbí. ,,You were unforgatteble " zpívá si, legračně se při tom pohybuje. ,,Jak se máš Tess? Zas ve své živlu?" ,,Ohromně. Moc se těším na všechny fans tady. Jinak jestli se na tohle Ryi díváš. Ohromně mi chybíš. Ale uvidíme se za dva týdny, to tě už asi nepustím" ,,Vy dva se nepustíte ani tak. Jacku moc mi chybíš, hlavně naše večerní objímání a teď bude v posteli tak divně prázdno" stesknu si, Tess se usměje a pak odejde. Ke mě přijde Stef a usměje se. ,,A co ty Stef? Taky ti chybí Mikey?" ,,Ohromně moc. Jsem jak bez své druhé části. Ale uvidíme se brzy. Zatím čau" ,,Uvidíme se na hotelu. Ahoj co nejdříve. Tedy vlastně po tom, co najdeme své kufry" řeknu zamyšleně a Soph ke mě přijde se svým kufrem. ,,Ahoj lidi uvidíme se na hotelu" rozloučím se s nimi a předám kameru Soph. ,,Tak běž si najít kufr" ,,Ok" přikývnu a vydám se za Tess, která pořád taky čeká. ,,Pořád nic?" ,,Nope. Ale asi konečně vidím ten svůj" řekne a ukáže na černý kufr s modrým pruhem a vedle toho svoje pouzdro na kytaru. ,,Tady je i ten tvůj" řeknu, podá mi můj kufr a pak se vezmu svoje dva kufry. Každá si bereme dva kufry, batoh a Tess ještě kytaru. Vždycky toho máme tak moc, že to skoro ani nepobereme. ,,Můžeme jít?" zeptá se Soph, podívám se kolem sebe a zdá se, že všechny máme své věci. ,,Jop můžeme vyrazit" ,,Jep. Jdeme konečně na oběd, mám hlad jak lev kterej nežral týden" řekne Tess, pousměji se a tak se vydáme na cestu. ,,Takže co máme jako první na plánu?" ,,No Dave nám zarezervoval jednu školu, že tam můžeme natočit prom queen a pak ještě looser like me. Takže asi si dnes dáme oraz,podíváme se kolem a zítra jdeme natáčet a pak večer máme koncert." řekne, přikývnu a vyjdeme konečně z letiště ven. ,,Jemy!" vyjekne Tess, vyběhne k Jeremymu a obejme ho. Tess a Jeremy jsou něco jako sourozenci a nejlepší přátelé dohromady. Ohromně si rozumí a nejraději spolu tancují shuffle dance nebo dělají freerun. ,,Ahoj sis. Jak se máš a jakej byl let?" ,,Skvělý, i když dlouhý. Jinak kluci rády vám představujeme oficiální novou členku Angels. Mary Smith" ,,Ahoj Mary. Rád tě poznávám, jsem Jeremy a tohle jsou mí přátelé Luis, Oliver, Silas a já jsem jak jsi slyšela Jeremy. Tak vydáme se na cestu. Dnes máme ještě volno, že?" ,,No ano. Zítra natáčíme dva covery v jedné ze škol a pak máme koncert" ,,Nemyslíte, že trochu víc zatěžujete svoje hlasivky" ,,Trochu" zasměji se a Silas mi pomůže s kufrem.
ČTEŠ
Band life???
ФанфикAhooooj, tady Tess.. jo už zas?, tohle je moje story o kapele jménem Angels. Jak se postupně vyvíjela kariéra, vztahy a i sanotné postavy?