36/Večeře pt.1

24 5 0
                                    

Rye🐝
Po Liverpoolu máme asi tři dny volna. Proto mamka zvolila, že to tak bude dobré dát si rodinný oběd. Moc se na ně těším. Hlavně na bráchy. Ty dva rošťáky a taky bráchu. Moc mi chybí, ale kluci z kapely a Angels jsou moje rodina když jsem v Londýně. ,,Jsi nervózní?" zeptám se Tess, když nás Blair veze ke mě domů. ,,Ehm... Jasně, že ne.. Bude to v pohodě" usměje se, vím že je to tím sarkastickým způsobem. Zasměji se a chytím ji za ruku. ,,Zvládneš to. Mamka tě bude milovat, no a bráchové ti tě budou milovat sto pro" ,,No.. Když to říkáš" pokrčí rameny a podívá se z okna. Jsou jen dva důvody proč tohle dělá. Buď je smutná nebo nervózní. Obejmu ji a políbím na tvář. ,,Ví, že mi na tobě moc záleží a miluju tě. Není strach, že by tě neměli rádi. Uvolni se a všechno bude v pohodě" ,,Už jsem v klidu. Budu v poho, dobře fajn" řekne mi, přikývne a pak se usměje.

Tess😻
Rye mě dostatečně uklidil. Ale pořád jsem nervózní. Dívám se z okna a přemýšlím o tom, jak nejlépe zapůsobit. Celou cestu tam o tom přemýšlím a asi budu sama sebou. Bude to tak nejlepší.
Přijedeme před jeho dům, vystoupím a vezmu si batoh. Přespíme tu do zítra a pak pojedeme domů a sbalíme si na další den turné. ,,Tess?" ,,Jo?" ,,Přestaň být nervózní" řekne mi, podívám se na něj a pokrčím rameny. ,,Já nejsem nervózní. Jsem naprosto v pohodě" usměji se, ale jsem pořád nervózní. Budu se jim líbit, budu jim připadat jako pravá holka pro jejich syna. No teď se uvidí. ,,Můžeme?" ,,Jo.. Jdeme na to" usměju se a tak mě Rye ještě zastaví. ,,Bude to v poho. Miluju tě to si pamatuj" ,,Já tebe taky. Moc" podívám se, Rye se na mě povzbudivě usměje a pak mě jemně políbí. ,,Tak tě půjdeme představit mé rodince" zvolá nadšeně, upřímně už se mi docela ulevilo. Následuju ho a Rye zaklepe na dveře. ,,Myslím, že vím moc dobře kdo otevře" usměje se na mě, vím že mluví o svých dvou bratrech. Sammie a Shaun. A jeho starší bratr Robbie. Zachvilku se dveře otevřou, objeví se v nich i ty dva rošťáci. ,,Tak tady vás mám" zasměje se Rye a zvedne je oba do náruče. Vypadají tak roztomile. Ve dveřích taky stojí jeho starší bratr. ,,Ahoj brácho" pozdraví ho a obejmou se. ,,Ahoj. Tak ty musíš být Tess, že?" zeptá se mě, přikývnu a podám mu ruku. ,,Moc ráda tě poznávám Robbie" ,,To spíš já tebe. Rye o tobě mluvil celé Vánoce" ,,Opravdu?" zeptám se a pozvednu obočí. Rye se usměje a přikývne. ,,Jsem Shaun" ,,A já Sammy" představí se mi oba jeho mladší bráchové. ,,Jsem Tess. A tady jsem vám něco přinesla" usměji se a vytáhnu z batohu dva balíčky bonbonů. ,,Děkujeme" poděkují mi, obejmou a odběhnou pryč. ,,Jsou jak malé kreatury Rye" ,,Úplně" souhlasí se mnou Robbie. ,,Hele vy dva.. Nespolčujte se proti mě" ,,My nic" zasměje se Robbie, musím se usmát taky a tak vejdeme spolu dovnitř. Robbie odejde nahoru po schodech, v předstíni se objeví bílí byšonek. ,,Ahoj a jak se jmenuješ ty?" zeptám se a skrčím se k němu. ,,To je Stanley a tohle je moje skvělá babička" usměje se a přejde k ní. ,,Ahoj babičko, rád tě zase vidím" ,,Já tebe taky Rye. Je dost, že ses zas ukázal" usměje se, je to milá postarší paní. Nasadím svůj typický úsměv a Rye mě chytne kolem pasu. ,,Babi chci ti představit svoji přítelkyni Tessu Black" ,,Moc mě těší" usměji se, už ani nejsem nervózní. Dobře jsem, ale ne zas tak moc. ,,To spíš mě. Doufám, že tě Rye moc nezlobí" ,,To ne. Spíše naopak, chová se ke mě jako k nějakému vzácnému druhu lidí" řeknu, babička se usměje a já taky. ,,To on ani jinak neumí. Je to kluk, co miluje své blízké a kamarády. Však to znáš" řekne mile, v tomhle má pravdu. To na něm miluju nejvíce. ,,Už jste byli za mamkou?" ,,Ještě ne. Teď tam jdeme" ,,Tak jí vzkaž ať mi pomůže s mlékem, prosím" usměje se, Rye se usměje a položí si věci. ,,Pomůžu ti já" ,,A já se přidám" řeknu laskavě, úsměv pořád na tváři. ,,S tímhle?" ,,Zvládnu to" řeknu jistě, zavrtí hlavou a usměje se. ,,Ještě si něco uděláš" ,,Ryei. Nepokoušej se mi něco rozmluvit, jsem stejně paličatá jako ty" povytáhnu obočí a Rye se musí zasmát. ,,To je pravda, tak dobře" souhlasí nakonec a podá mi dvě. ,,Jste opravdu hodní" ,,Nemáte zač, rádi pomůžeme" řeknu a pustím ji jako první.  Vyjdeme nahoru a v tu chvíli zrovna vyjde z kuchyně jeho děda. ,,Ahoj dědo" ,,Ahoj Ryei. Obejmeš mě později, že?" ,,Jasně dědo, přináším sem dost lásky pro všechny. A hlavně svoji největší" usměje se na něj, trochu se začervenám a vejdu s ním do kuchyně. ,,Dobrý večer" ,,Dobrý. To už tě zaměstnali hned, co jsi sem vešla?" zeptá se jeho mamka s pobavením. Zasměji se a položím mléko na stůl. ,,Chtěla jsem jen pomoct" ,,Jsi moc hodná" řekne mile a obejme Rye. ,,Ahoj synku" ,,Ahoj mamko. Ahoj taťko" pozdraví i svého tátu. ,,Ahoj. Vidím, že sis vybral hodně krásnou dívku" ,,Přesně tak. Tu nejkrásnější na světě" usměje se Rye a vyzvedne mě, zasměji se a obejmu ho. ,,Tess, tohle jsou mí rodiče skvělý rodiče. Táta Sebastian a mamka Sabine" ,,Moc mě těší. Jsem Teressa Black, ale všichni mi říkají Tess" představím se a potřesu si s nimi rukou. ,,To mi rádi poznáváme tebe. Je skvělé vědět, že si Rye našel tak ochotnou slečnu jako ty" ,,To samé můžu říct o něm. Je báječné mít někoho jako je on" řeknu a podívám se na Rye, sleduje mě s radostí ve tváři. Začíná se i červenat. ,,A to je to proč ji miluju" ,,To vidíme. Už jste se seznámili se všemi?" ,,Ještě ji musím představit dědečkovi. Tak jdeme" vyzve mě, vyvede mě za ruku ven a odejdeme do jídelny. ,,Tak jsme zpět dědo. Tady ji mám. Svoji překrásnou Tess, jak jsem ti o ní povídal. Tess tohle je můj báječný děda Tony" představí mi ho, podám mu ruku a potřeseme si. ,,Musí říct, že i přes to co o tobě Rye povídal. Jsi krásná dívka" ,,Děkuju, ale nemyslím si že jsem. Spíše beru ohled na to co má člověk uvnitř sebe" ,,To je správné. Vybral sis dobře Ryei" mrkne na něj, oba se zasmějeme se a Rye mě obejme kolem pasu. ,,Já vím. Mám štěstí, teď si jdem odnýst věci a pak přijdeme" ,,Už se nemůžeme dočkat" usměje se babička, odejdeme si dolů pro věci a odejdeme do Ryova pokoje. Zavře dveře a já si konečně vydechnu. ,,Zvládla jsi to super" usměje se a vyzvedne si mě do náruče. Obmotám mu nohy kolem pasu a pokrčím rameny. ,,No snažila jsem se, ale jsem pořádně pekelně nervózní" ,,Pro uklidněnou. Mamka, taťka, Shaun, Sammy, Robbie, babička a děda se na mě tebe dívali tím svým pohledem. Jo to je ta správná. Takže nevím proč" usměje se, položí mě na postel a posadí se ke mě. ,,Chovej se jako doma. Jdu si ještě o něčem promluvit s mamkou" ,,Dobře, vybalím si věci na večer" ,,Jasně... Ale už žádná nervozita" ,,Zvládnu to. Už jsem v pohodě" zvednu ruce a Rye se usměje  a políbí mě. Odejde ven a já si začnu vybalovat. Když mám vše, tak se podívám po pokoji.

Band life???Kde žijí příběhy. Začni objevovat