Přijedeme před školu, vezmeme si kufry a podíváme se po sobě. ,,Takže?" ,,Pojedeme domů" řeknu, odejdeme na zastávku a počkáme na autobus. ,,Všichni spokojeni?" ,,Sto procentně a co vy?" zeptá se, pokrčím rameny a podívám se na náhrdélník. ,,Nezapomenutelné" ,,Nikdy" přidá se Lau, autobus přijede a my do něj nastoupíme. Vyrazíme na cestu, dívám se z okna a vzpomínám na Rye. Náhle Lau začne zpívat, holky se k ní přidají a já se na ně jen podívám. Zpívají Sad song od We The Kings. Přidám se k nim a vznikne z toho akapela. V autobuse jsou jen staří lidé, moc nás nevnímají ale někteří ano. Třeba jeden starý pár. Prožívám ji celým srdcem a opravdu si to užívám. ,,Tým!" zvolá po písničce Soph, zasmějeme se a konečně se vrátím do reality. Dneska musíme doladit vokály pro Touch the sky od Who's Molly. Náhle Stef a Soph začnou zpívat začátek Move your body. Začnu zpívat slova první sloky. Na refrém se vystřídám s Lau, zatím co zpívám doprovod. Když je naše stanice, vylezeme ven a zpíváme si cestou domů. Začnu zpívat písničku od Enriqueho Iglesiase, Tonight I'm loving you. ,,Dirty minds" zasměje se Charlie, přidá se k nám stejně jako předtím. Na chvilku odložím kufry a vylezu si lavičku. ,,Tohle by mohlo být dobrý místo na natáčení dobrýho coveru" řeknu, prohlédnu si to a Lau se mnou souhlasí. ,,Jo proč ne" souhlasí Soph. Pokračujeme domů a když jsme před barákem zastaví se mi málem srdce. Stojí před ním i kluci, Rye se na mě podívá stejným pohledem a vyběhne ke mě. Skočím mu do náruče, Rye mě pevně stiskne. ,,Co tu děláš?" ,,Co tu ty děláš?" zeptám se ho se smíchem. ,,Bydlím tu" ,,Počkat, my taky. Jak to, žesme se nepotkali dřív?" zeptám se a Rye mě postaví zpátky na zem. ,,No to nevím, možná jen smůla" ,,Jsem ráda, že bydlíme tak blízko u sebe" usměju se, Mikey otevře dveře a vejdeme společně dovnitř.,,Zajdeme někam?" ,,Máme čas do pěti, než pojedeme do studia a tam budeme až do zítra a zítra začneme dělat na tom coveru k naší challengi" ,,Pracujete nonstop, co?" ušklíbne se Brook, Stef přikývne a vyjdeme nahoru. ,,My bydlíme ještě o jedno patro nahoře" ,,Aha, tak možná proto" usměje se Jack. Lau se na něj podívá tím svým sladkým pohledem. Zasměji se a vyjdu nahoru.
Sophia🐼
Tess se poslední dobou chová jinak. Tedy spíš od té doby, co ji napadl Nick. Pořád na něj vzpomínám a mám vztek. Naštěstí Andy ví, jak na mě a jak mě uklidnit. ,,Tak tedy za deset minut tady. ,,Dobře" přikývne Andy, obejmu ho a políbím. Odejdu pak s holkama nahoru. ,,Tess, můžeme si promluvit?" ,,Jasně" přikývne s úsměvem. Odejdeme spolu do pokoje pro hosty a posadíme se společně na postel. ,,Takže co se děje?" ,,Jak to myslíš?" zeptá se mě, podívám se na ní a poznám že ví přesně o čem mluvím. ,,Jak dloho už jsme kamarádky?" ,,Pět let, zítra to bude šest" ,,No vidíš, takže víš že se mi můžeš svěřit se vším. Co se děje? Poslední dobou se chováš jinak?" zeptán se, Tess se na mě podívá a vyhrne si rukáv. Je tam pár řezů, sice už trochu starších ale ne zas tak. ,,Tess.. kdy?" ,,Večer po tom, co udělal Nick. Bylo mi divně, měla jsem výčitky že Rye dostal jen kvůli mě" vysvětlí mi, obejmu ji a ona mě. ,,Už to nikdy nedělej. Jsme tu pro tebe. Víš, že ano. Slib mi že už to nikdy neuděláš" poprosím ji a zvednu malíček. ,,Slibuju" usměje se, odpřísáhneme si to a obejmeme se.
ČTEŠ
Band life???
FanfictionAhooooj, tady Tess.. jo už zas?, tohle je moje story o kapele jménem Angels. Jak se postupně vyvíjela kariéra, vztahy a i sanotné postavy?