81/City😞

9 2 0
                                    

Rye🐝
Probouzím se ráno v prázdném bytě. Je to tu teď zvláštní, protože je tu víc ticho než obvykle. Posadím se a rozhlédnu kolem sebe. Ještě si pamatuju, kdy jsme tu byli všichni. Každý ve své posteli, každý se svou vyvolenou dívkou. Přál bych si, aby to tak zůstalo navždy, kdy všechno bylo jednoduší a všichni byli spokojení. Šťastní a spokojení. Když jsme si s Mikeym povídali o svých vztazích. Myslel jsem to vážně. I přes všechno, co jsem udělal a co se stalo k Tess cítím dost silné pouto. Vezmu si telefon a podívám se na naši poslední společnou fotku. Byli jsme na pláži, objímala mě kolem ramen a byla šťastná. Vzpomínám jak jsem se v tu chvíli cítil já. Pamatuju si, že jsem si připadal jako nejšťastnější člověk na planetě. ,,Ryei jsi v pohodě? " zeptá se mě náhle Ginger, vrátím se zpět do reality a podívám se na ni. ,,Jo... Jsem. Proč se ptáš?" ,,Po tváři ti teče slza" ukáže a přejde ke mě. Posadí se na gauč a já slezu za ní. ,,Je to kvůli vztahu s Tess, že jo?" ,,Jak jsi to poznala?" zeptám se jí sklesle, posadím se k Mikeymu na postel a Ging se usměje. ,,Poznám to, protože tenhle výraz máš vždy když se o ní mluví. Pořád ji miluješ, že?" ,,Je to pořád silné. Nemůžu na ní přestat myslet, ten její úsměv. Smích, hlas ... prostě všechno. Jenže teď je s někým jiným" ,,Luke Hemmings. Dost hezkej chlápek. Tomu neodolá žádná, navíc co pro ni udělal ... nevím.  Ale ty Ryei bys měl jít dál, najít si někoho se kterým si byl stejně šťastný jako s Tess" ,,Co když nikdo takový už nebude?" podívám se na ni, Ginger se usměje podpořivě a přikývne. ,,Na planetě je víc než 7 miliard lidí a ty myslíš, že nikoho dalšího nenajdeš? Ale no tak" řekne, zvedne se a opře se o trám dveří. ,,Přemýšlej o tom Ryei. Bude to tak lepší" ,,Díky Ginger, a dobré ráno" ,,Tobě taky" usměje se a odejde do pokoje. Já vstanu a převléknu se. Bude lepší se jít proběhnout.

Ash😇
Po té ranní hádce pořád sedím jako přikovaný. Nechápu, proč Luke vyjel na Tess tak podrážděně. Navíc řekl tolik ošklivých slov. I to, co neměl říkat. Podívám se pořád šokovaně na Tess, ta pláče na zemi. Neví, co se stalo a já vlastně taky ne. Možná Luke žárlil, na to co že jsme spolu leželi k objetí. Na to nemusí žárlit, jsme jen přátelé. Vstanu a odejdu k Tess. Obejmu ji a ona zase mě. ,,Nechápu to" ,,To já taky ne.. Věř mi" řeknu jí a hladím po vlasech. ,,Co se to tu sakra stalo?" ,,A proč se tu tolik křičelo?" doplní otázku Mike, přijde k nám společně s Lunou a Calem. ,,Luke vyjel na Tess jen proto, že nás viděl se objímat když jsme spali" ,,Vy jste spali spolu?" zeptá se překvapeně Mike. ,,Ne spali. Usnuli jsme na zemi vzadu. Nechtěli jsme jít do postele, protože už bylo dost pozdě. Objal jsem Tess protože jí byla zima.. Luke to asi musel vidět a pak se pohádali" vysvětlím ji a Luna se sehne k Tess. Obejme ji za mě a já vstanu. ,,Co se stalo dál?" ,,Přirovnal ji k Jennifer. Že je to stejná mrcha jako ona.." ,,Cože udělal?" zeptá se ně Cal rázně. Spolu s Mikem vypadají dotčeně. Všichni víme, co Jen udělala Lukovi a všichni si myslíme, že Tess taková není. Já si to po včerejšku osobně nemyslím vůbec. Spíš naopak. Prožila toho hodně a já to chápu. Chápu všechno, co se s ní teď děje. ,,Musíme ho najít a promluvit si s ním" ,,Nechte ho vychladnout. Nejdřív si musí uvědomit to, co řekl.. Pak přijde sám" řekne Luna a pomůže Tess vstát. ,,Bude to v pohodě. Jen si to neber moc vážně, Luke mluví blbosti, když je naštvaný" usměje se Mike a obejme ji. ,,Díky kluci, ale teď potřebuju být chvíli sama" řekne a odejde do zadní části busu. Posadím se tam a přemýšlím o tom, co se stalo. Vezmu si Lukovu kytaru a pokračuju ve skládání. Potřebuju to vypustit z hlavy, nechci se trápit protože je to na nic. Vrátila bych se zase zpátky, tam kde jsem začala. Zachvíli přijde Luna a posadí se ke mě. ,,Jak se cítíš? " ,,Pořád stejně. Není to hezký, když tě přirovnává ke své ex a zrovna v tomhle smyslu" řeknu jí pořád sklesle. ,,Ty na to máš lék, že jo?" ,,Něco jako. Hudba mi pomohla ze všeho, i teď mi to dost pomohlo" řeknu a podám jí blok. ,,Nová písnička?" ,,Jop. Začala jsem na ní dělat včera a dnes ji dokončila. Ale ještě nemám název, takže kdybys mi pomohla" usměji se a Luna si přečte text. ,,Co takhle Unstoppable? To se k tomu hodí. Navíc je to v refrému" ,,To je dobrý název. Nepůjdeme ven, potřebuju se projít" ,,Jasně. Nechám tě převléknout" souhlasí a vyjde ven, já si vezmu z kufru nějaké oblečení.

,,Kde jsi koupila ten top?" ,,V New Yorkeru

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Kde jsi koupila ten top?" ,,V New Yorkeru. I tý džíny a boty" ,,Sluší ti to. Někdy s tebou musím jít nakupovat" usměje se, přikývnu a vezmu si telefon. Musím napsat Mikeymu, vzpomněla jsem si že má dnes operaci. Proto mu napíšu. Vyjdu ven, Luna čeká venku a povídá si s Calem. ,,Tak si to užijte. Promluvím s Lukem a vy dávejte na sebe pozor" ,,Neboj se, ahoj" rozloučí se s ním, obejmou se a políbí. Posmutním, skloním zrak a počkám než se můžeme vydat dál. ,,Všechno bude v pohodě. Prostě se snaž teď na to nemyslet, užijeme si spolu den a přijdeme na zkoušku" povzbudí mě, přikývnu a snažím se být už lepší. ,,Máš pravdu.. byla to hloupá hádka a musím jít dál" ,,Luke to tak nemyslel. Určitě se jen bál, že o tebe přijde a že s Ashem něco máte. Dost si spolu rozumíte" ,,To jo.. Ash je jako můj brácha a dost si rozumíme, protože jsme se měli na nic. Minulost byla strašná u nás obou a tak jsme si povídali, až nakonec usnuli" ,,Chápu to. Ash je hodný člověk a pomáhá. Moc holek by ho chtělo, je roztomilej a dokáže všechny rozveselit" usměje se Luna, přikývnu, protože má pravdu.

Michael🙏
Všiml jsem si, že Tess a Luna odešli pryč. Nechápu to, proč se tak Luke zachoval. Ke všemu, když ji srovnával k Jen. To je to nejhorší, co mohl udělat. Celou dobu se snažil to u ní spravit a teď?, celé to zkazil. Musím si s ním promluvit a zjistit, co se stalo. Hledám Luka celou dobu a nakonec ho najdu sedět na sedadle v jednom balkóně. Hlavu má skloněnou a vyčítá si to. ,,Dost jsi to pohnojil" ,,Díky Michaele za připomenutí" poznamená ironicky, promne si oči a tak se k němu posadím. ,,Co se stalo, že jsi takhle vyletěl?" ,,To ti Ash nevysvětlil?" zeptá se docela sklesle. ,,Hele, ať se stalo cokoliv tak to Ashova chyba nebyla. I když je Ash trouba a občas nás i ztrapňuje, že ho radši chceme utratit. Ale je to hodnej kluk a nikdy by nepřebral holku svýmu kámošovi. Všechny nás bere jako bráchy, nikdy by to neudělal. Takže ať žárlíš nebo ne.. Měl bys jít za Tess a udobřit si to s ní. Dost si ji ranil, protože tě miluje a tys ji srovnal s Jen. A té nesahá ani po kotníky, Tess na tobě záleží. Nevidí tě jen pro peníze, prostě je jedinečná. Snažil ses o ni tak dlouho, takže teď zvedni ten svůj zadek a padej za ní" povzbudím ho a poplácám po zádech, Luke přikývne a zvedne se. ,,Díky Mikeu" ,,Běž za ní" popoženu ho, Luke přikývne a vyběhne pryč. Zasměji se a odejdu za klukama. ,,Tak jak to dopadlo?" ,,Jen se bál, že ji ztratí. Vy dva si rozumíte a proto tak vyletěl. Nic si z toho nedělej" ,,Nebudu. Jen si s Tess rozumíme. Prožila něco stejně hnusného jako já a prošli jsme si peklem.. Chtěl jsem si s ní promluvit" vysvětlí mi Ash a vezme si šátek. ,,Počkáme na ně?" ,,Jasně" souhlasí Cal, přikývnu a odejdu na pódium. Posadím se na něj a chvíli přemýšlím.

Band life???Kde žijí příběhy. Začni objevovat