Čekám u vchodu a rozhlížím se po Loren. ,,Ahoj Tess!" zavolá mě, zamávám jí a na tváři se mi objeví úsměv. ,,Ahoj Loren. Připravena do Španělska?" ,,Jako nikdy. Díky za pozvání" usměje se a obejme mě. ,,Ráda jsem pozvala celou rodinu. Tak jdeme, chceš si dát něco k snídani nebo kávu?" ,,Jasně" přikývne a odejdeme do kavárny. ,,Loren" zvolají holky a přijdou ji obejmout. Postavím se trochu stranou k Mikeymu. ,,Loren? Jaký ďábelský plán ty chystáš?" povytáhne obočí, podívám se na něj a usměji se. ,,Žádný.. I když jo. Jeden menší " ,,Super. Kdyby něco pomůžu ti" usměje se a k nám přijde Harvey. ,,Co tu dělá Loren?" ,,Pojede s námi. Problém?" zeptám se a než stačí něco říct odejdu za Ryem, který si povídá s Andym. ,,Ryei můžem si promluvit?" ,,Taky jsem s tebou chtěl mluvit" řekne a tak Andy odejde.
,,Chci.." začneme oba najednou. Zasmějeme se a pak se na mě Rye podívá. ,,Tak začni" ,,Dobře" přikývne a chytne mě za ruce. ,,Chci se ti omluvit za to, co se stalo. A taky se chci zeptat jestli by sis se mnou zase někam nezašla?" ,,No.. Jo moc ráda Ryei. Chtěla jsem se zeptat na to samí" zasměji se a tak se usměje. ,,Platím a ty vybereš místo" ,,Tak jo" přikývnu a Rye se usměje.
Jsme na cestě do Barcelony. Tohle město je ohromně báječné, moc se mi líbí a navíc. Marc Bartra mi představil Sergiho Roberta. Takže se můžu podívat i na Camp nou. Sedím vedle Mikeyho. Koukám se ven a těším se na Miami.
ČTEŠ
Band life???
FanfictionAhooooj, tady Tess.. jo už zas?, tohle je moje story o kapele jménem Angels. Jak se postupně vyvíjela kariéra, vztahy a i sanotné postavy?