63/Zpátky doma🙌💗

33 3 0
                                    

Tess😻
Dokončili jsme všechny stage s Davidem Guettou. Bylo to nezapomenutelné, zážitek na celý život. Z LA jsme letěli domů a já zase pracuju na novém songu. Sedím na gauči a v ruce mám kytaru. ,,Jdeme nakupovat, takže kdyby něco zavolej nám" ,,Jasně, užijte si to" popřeju jim a holky odejdou. Vždy před naším turném se musí každá rozptýlit vlastním způsobem. Já miluju hudbu a tak vždy skládám nebo si jen tak zpívám. Nebo venku hraju jen tak fotbal, což mám vlastně od bráchy. Nakonec mě nic nenapadá, odložím kytaru a odejdu do kuchyně. Udělám si čaj a posadím se na linku. Přemýšlím o Mikeym, moc mi chybí. Dost jsme si užili poslední dny. Koukali jsme se na filmy, několikrát jsme byli na večeři. Nebo se projít po pláži. Rye byl s tím v pohodě. Jeho bráchové taky, takže všichni s tím vyšli v pohodě. Což je super. Co se týče nové členky, tu budeme vybírat dnes večer. Nejdříve jsme si chtěli odpočinout, protože poslední stage byla náročná a chtěla práci. Vlastně jako všechny, během toho týdne jsem spala odpravdu málo. Byla jsem dost natěšená a kvůli takovým stagím mi nejde usnout. Seskočím dolů a vezmu si kytaru. V parku jsem viděla pár fanynek, proto se převléknu a vezmu si telefon. 

Vyjdu ven na hřiště a holky začnou pištět

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vyjdu ven na hřiště a holky začnou pištět. ,,Ahoj všem" pozdravím je a obejmu. ,,Jak dlouho tu jste?" ,,Už celé dopoledne" řekne jedna z nich, usměji se a odejdu se s nimi posadit. ,,Opravdu se omlouváme, ale jak jsme byli s Davidem, tak jsme všechny unavené a spaly jsme dlouho" ,,To je v pořádku, jaké to bylo stát před takovýma lidma?" zeptá se ta s černými vlasy. ,,Naprosti neuvěřitelný. Myslela jsem, že to bude jako další výstup. Ale nebylo, ta energie co tam byla. Nezapomenutelné, ale stejně se víc těším na naše výstupy před vámi" popíšu svoje pocity a pak si vezmu kytaru. ,,Pojďme si něco zazpívat" řeknu, všechny souhlasí a začnu hrát od 5SOS Amnesia. Poslední dobou se mi ta písnička líbí ohromně moc. Je to dost písnička na city. Text pro mě znamená hodně. ,,Ty jsi teď s Mikeym, že jo?" zeptá se mě po písničce. ,,No.. Není to tak jisté, ale s Ryem jsme se rozešli. To je uzavřená věc" ,,Byli jste hezký pár" usměje se další z nich, přikývnu a usměji se. Nechci jim to říct, protože chci počkat na Mikeyho. Chci to oznámit společně s ním, bude to tak lepší. ,,Připravujete pro nás něco?" ,,Dnes vyjde další Q&A a taky dnes vybereme poslední členku do kapely. Ale jen na zkoušku, chceme nejdřív vyzkoušet jak nám to půjde" ,,Budeme se těšit. Kdy bude nové album?" ,,Asi za týden. Bude taky turné, takže se můžete těšit" prozradím jim kousek ze našich plánu. ,,Wau. Kam pojedete jako první?" ,,Manchester, pak Liverpool a dál.. Jako vždy. Odkud jste dámy?" zeptám se a položím kytaru vedle sebe. ,,Jsem z Liverpoolu, Annie je z Manchesteru, Jackie je z Blackpoolu a já jsem z Londýna" ,,Super, to je z daleka. Ráda vás tu vidím, moc děkuju, že jste přišli. Udělalo mi to ohromnou radost, chcete si poslechnout jednu z nových písniček?" zeptám se jich, všechny nadšeně souhlasí a tak jim zahraju Hold on. ,,Tahle bude na albu?" ,,Ano, ještě pár dalších a taky naše úplně nejnovější, kterou mám na plánu dokončit dnes večer" ,,Neměla bys pořád být jen zabraná do práce. Vážíme si toho, ale teď by sis měla odpočinou. Celý týden si pracovala, spolu s celou kapelou byste si měli dát teď volno" řekne jedna z nich, usměji se mile a přikývnu. ,,To je dobrý nápad. Měla bych chvíli vypnout, budu tu s vámi dokud holky nepřijdou. Pak máme na plánu Q&A a taky výběr nové členky" usměji se ještě víc, dále spolu zpíváme a povídáme si. Bavíme se, fotíme fotky a taky hrajeme hry. ,,Bylo to tu s vámi úžasné holky, ale budu muset jít. Sophia mi psala, že už jsou doma a budeme pro vás dělat to Q&A. Takže sledujte nás, dejte odběr a zas někdy přijďte. Budu se těšit" usměji se a obejmu každou z nich. ,,Budete dneska na Twitteru?" ,,Asi jo, myslím že Lauren a Mary budou dělat Live.ly. Takže se dívejte" ještě jim řeknu a pak odejdu směrem k bytu.
,,Ahoj holky" pozdravím je, vejdu do pokoje a všechny se usmívají. ,,Jak sis to užila venku?" ,,Naprosto bomba. Poznala jsem nové lidi a předvedla jim novou písničku" ,,Takže jsi měla skvělý den" usměje se Mary, přikývnu a posadím se k ní. ,,A jak jste se měli vy?" ,,Byli jsme ve Westfieldu, nejdřív krámech a pak v Nandos. Nakoupily jsme něco i pro tebe" popíše Soph a podá mi tašku. ,,Copak to je?" ,,Nech se překvapit" usměje se Lauren, otevřu tašku a vyndám z ní džínovou bundu s růžemi na rukávech. ,,O.. Můj.. Bože.. To je tak boží." žasnu, protože něco podobného jsem už dlouho scháněla. ,,Děkuju holky. Tohle je naprosto báječný, díky" poděkuju a obejmu je všechny. ,,Mary věděla, že se ti to bude líbit. Tak jsme se složili a koupili ti ji" ,,Musím vám to nějak splatit. Budu ji nosit každý den, každý cover" ,,Myslím, že ty nám to splácíš každou písničkou. Tohle bylo prostě jen, že máme další album. Menší oslava, opravdu jsme rádi že tě máme" ,,To já vás taky holky. Jsem ráda, že můžu mít rodinu jako jste vy" usměji se a obejmu je ještě jednou. ,,Jdeme na to Q&A" vyzve nás Lau, posadíme se na sedačku a začneme. Trvá nám to jako vždy před 10 minut a dost si to užíváme. Fanoušci měli pár otázek, my jim odpověděli. Nejvíc se mi líbila otázka, co  by jste dělali kdybyste měli jen 24 hodin života. Největší party, všechni fanoušci a kamarádi a taky moje rodina.

Band life???Kde žijí příběhy. Začni objevovat