O dva týdny později...
Jsem pořád tady v Dortmundu. Kapela mi ohromně chybí, Sophia a Lauren se mnou snaží hnout ale já nejsem připravena se vrátit. Jediný kdo se mnou z RoadTripu mluví je Andy a někdy taky Jack. S Mary jsme nejlepší kamarádky a dost mi pomáhá. Jsem doma, sedím v obývacím pokoji. Bydlím u Erika a snažím se nějak odreagovat. A vrátit se do normálu. Raněné srdce potřebuje delší čas na vyléčení než něco raněného na povrchu. Hraju si na kytaru a Erik je v tělocvičně. Pořád myslím na Rye. Je mi to líto toho, co se stalo. Pořád ho miluji, ale to co udělal. Prostě bylo toho na mě moc. Náhle někdo zazvoní na zvonek. ,,Jdeš tam?" ,,Jasně" zavolám zpátky k Erikovi. Odložím kytaru a odejdu ke dveřím. Otevřu je a za nimi stojí úplně zničený Rye. ,,Co tu chceš?" ,,Chci si promluvit.. Prosím" řekne, poznám podle hlasu že je dost zlomený. Tak ho neznám, nikdy jsem ho takhle neviděla. ,,Fajn" přikývnu, odejdeme do kuchyně a Rye posadí. Udělám mu čaj a posadím se naproti němu. ,,Tess.. Já.." ,,Co. Je ti líto, že jsi se s ní vyspal.. Je ti líto, že je v posteli lepší než já?" zeptám se ho ostře. ,,Tess.. Poslouchej mě.. Prosím. Chci ti to vysvětlit" ,,Fajn" přikývnu, překřížím ruce na prsou a dívam se na něj. ,,Ten den jsem byl sám doma. Tys byla venku s Mary. Ležel jsem v posteli a nudil se, přemýšlel jsem co po mě Stef chtěla ráno. Zvedl jsem se a šel se jí zeptat. Když jsem vešel tak jsem se na mě vrhla. Začala mě líbat a pak se to stalo" ,,A proč jsi se nebránil.. Nebo prostě neodešel?" zeptám se ho, pořád jsem na něj dost naštvaná a tohle mě namíchlo ještě víc. ,,Já nevím.. Prostě jsem v tu chvíli nenapadlo. Udělal jsem tu největší chybu.. Dělám je pořád. Ale ty pro mě znamenáš celý svět. Miluju tě víc než svůj vlastní život. Prosím.. Nežádám tě, abys byla znovu mojí holkou, protože vím že to neuděláš. Ale chci, abys mi odpustila.. Nedokážu s tímhle žít. Nedokážu žít s tím, že jsem ti ublížil" řekne a pak se rozbrečí, podívám se na něj smutně. Slzy se mi zaplní slzami a vstanu. ,,Odpouštím ti.. To co se stalo.. Stalo se. Teď se budeme soustředit na budoucnost.. " řeknu, obejmu ho a on mě. ,,Je mi to líto" ,,Už se tím nezabývej.. Je to minulost a i když mě to moc ranilo, tak ti odpouštím" ,,Jsi na mě moc hodná. Jiná holka by mě vyhodila a už nikdy mi neodpustila" řekne, usměji se a vstanu. ,,Nemyslím si.. Ale možná proto se tak snadno v každém zklamu. Vypij si čaj" řeknu, odejdu nahoru do pokoje pro telefon a Erik vystrčí hlavu z tělocvičny. ,,Je to Rye, že jo?" ,,Jo.. Ale prosím nemíchej se do toho" ,,Nebudu. Je to tvůj problém, ale kdyby něco jsem nahoře" ,,Tak jo" přikývnu, sejdu za Ryem dolů a pořád je na tom stejně. Smutně sedí u stolu a kouká do blba. ,,To jsi přijel sem jen kvůli mě?" ,,Ano. Nemohl jsem si to přestat vyčítat. Vaše skupina se rozpadla jen kvůli mě" ,,Ne.. Nejen kvůli tobě" zavrtím hlavou a vytočím Sophii. ,,Tess..?" ,,Ahoj Sophie.. Jak se máš?" zeptám se, už jsem s ní dlouho nemluvila. Chtěla jsem mít odstup od všeho. Prostě se stranit. Vím, že Lauren a Sophia o ničem nevěděli a proto jim to takhle oplácet bylo nespravedlivé. ,,No.. Bylo i lépe. Jak se máš ty?" ,,Ani nevím. Moc mi všichni chybíte. Co Stefanie?" zeptám se, Soph si vzdychne a někam se posadí. ,,Vyhodila jsem ji z kapely. Nějak si zvykla lézt všem do postele. Pamatuješ si Kiliana?" ,,Ano. Co se stalo?" zeptám se vážně, posadím se vedle Rye a ten se na mě vážně podívá. ,,Tak tomu taky zničila vztah a pak taky Jamesovi a taky Wesleymu" ,,Co? To jako fakt?" ,,Je to tak. Je mi líto, co se stalo. Moc nám s Mary chybíte" vzdychne si smutně.
,,Za týden se vrátíme. Bude lepší si dát na pár týdnů pauzu. Společně s klukama. Potřebujeme všechno napravit. Nechci, aby to jen tohle zkazilo naše vztahy. Stef nás ranila všechny" řeknu, podívám se na Rye a usměji se. Rye mě obejme kolem krku a já ho chytnu za ruce. ,,Jo to je pravda. Dohodnu vše se Zar a Blairem. Měli bysme to říct i Mary" ,,Řeknu jí to" usměji se a náhle se rozezní zvonek. Jdu otevřít a za dveřmi je Mary s Brooklynem. ,,Tess.. Vrátíme se?" ,,Jo.. Už bylo na čase se vrátit. Fanoušci nás potřebují" přikývnu, obejmeme se a pak obejmu i Brooka. ,,A vy dva?" ,,Nedali jsme se dohromady, zatím se nechci vázat" ,,To chápu a respektuji" řekne Rye, přikývnu a usměji se. ,,Díky" ,,Fajn, kdy se vrátíme?" ,,Zeptám se Erika" řeknu a otočím se za sebe. Erik je připraven a usmívá se. ,,Kdykoliv budete chtít" ,,Pravda. Věděli jsme, žeste kapela a že jste i nejlepší kamarádky. To co udělala Stef bylo hnusné, ale už je to za vámi. Teď už jen jít dál" ozve se Roman. ,,Máte oba pravdu. Takže balit a jedeme. Stýská se mi pi Lau a Soph. Až přijedeme už je nepustím" zasměji se. Odejdu nahoru si sbalit a zachvilku mám všechno v autě. ,,Moc si toho nebereš" ,,No jo.. Zas si něco nakoupím. Však znáš Lau. Moc ráda nakupuje a stará se o styl celé kapely" zasměji se. Erik přikývne a podívá se vážně na Rye. ,,Pojď chvilku stranou" vyzve ho, odejdou stranou a já si nastoupím.
ČTEŠ
Band life???
FanfictionAhooooj, tady Tess.. jo už zas?, tohle je moje story o kapele jménem Angels. Jak se postupně vyvíjela kariéra, vztahy a i sanotné postavy?