Luna🍍
S Tess jsme odešli do Starbaxu, posadíme se ke stolu a já odejdu pro kávu. Je z toho smutná, je hnusné když vás váš přítel přirovnává k ex. Není to hezké. Náhle zahlédnu, jak si nás banda holek fotí. Zavrtím nad tím hlavou a odejdu za Tess. ,,Tady to je" ,,Díky. Takže jak se ti zatím líbí u nás v band?" zeptá se mě a podívá smutně, snaží se to přejít ale vidím že jí to trápí. ,,Je to naprosto super. Vždycky jsem si přála band, zvlášť být v té vaší..." ,,A co tě přivedlo k tomu se pokusit o to poslat video?" zeptá se a napije. ,,Nemohla jsem dál. Chtěla jsem se dostat z domova. Mamka odešla a táta je alkoholik, bylo to na nic. Tak jsem to zkusila, následovat svůj sen. Prostě jít dál a nezvádavat to. A teď jsem tady, cítím se jako by všechno ostatní nebylo. Je mi mnohem líp" vysvětlím jí, náhle mi zazvoní telefon. Podívám se kdo to je a usměji se. Tess se zatím dívá z okna a nevěnuje mi pozornost.Luke5SOS🎸&LunaAGL🍍
Luke🎸: Ahoj Luno, řekni mi prosím kde jste.. Udělal jsen chybu a chci to napravit.. 😔
Luna🍍: Jsme ve Starbaxu.. měl bys vymyslet něco opravdu dost dobrého 👌
Luke🎸: To už mám 💖
Odepíše mi a já se usměji, podívám se ještě na twitter. Na vzkazy od našich fanoušků. Vidím tam úžasné komenty, ale co mě nejvíc překvapí i haty na kluky z 5SOS. ,,Tess.. podívej se prosím na twitter" ,,Ok" přikývne a vezme si telefon.
Tess😻
Udělám to, o co mě Luna požádala. Rozkliknu si twitter a podívám na tweety od našich fans. Jenže teď mi to připadá jako by nebyli. Pravý fanoušci přejou kapele jen to nejlepší, aby byla šťastná. Jenže tady to tak není. Jsou tu většinou haty na kluky. Že si je nezasloužíme, nebo že jsou kluci pod naši úroveň, že jsou to nuly. Docela mi to zlomí srdce, když to vidím. Proto s tím zkusím něco udělat.Angels_ Poslední dobou se u nás na profilu objevují dost špatné a hnusné tweety o klucích z 5 Seconds of summer. Docela mě to zasáhlo, když vidím že nám někteří fanoušci nepřejí štěstí a nechtějí aby byla kapela šťastná. Jestli jsou kluci z kapely pod naší úroveň, to ne. Spíš my. Nejsme tak vysoko jako oni a nechci říct, že si je nezasloužíme. Každý má svobodný výběr koho bude milovat. Takže pokud nám nepřejete štěstí, nevím proč ještě fandíte téhle kapele 😔👌😞... -Tess😻 @Luke5SOS @Ashton5SOS @Calum5SOS @Michael5SOS @5SOS
Napíšu to a odložím telefon. Je mi z toho na nic a proto se skloním nad stůl a opřu si hlavu. Jsem docela unavená, s Ashem se spí hezky ale zem je dost tvrdá. Bolí mě záda a hlava. Poslední dobou je to časté. Nevím, co se to se mnou děje. Spím a odpočívám, ale pořád mě bolí hlava. A to je problém. ,,Tess" šťouchne do mě Luna, podívám se nad sebe a stojí tam Luke. Má růže v ruce a lítostný výraz. ,,Co tu chceš?" ,,Omluvit se..." řekne a nastaví mi ruku, podívám se nejdřív na ruku a potom na něj. Rozhodnu se ho vyslechnout. Chytnu ji a vstanu. ,,Omlouvám se za to, co se stalo. Opravdu moc, vyletěl jsem na tebe protože jsem se bál, že o tebe přijdu. S Ashem si dost rozumíte a chápu to, jenže jsem si nebyl jistý jestli o tebe nepřijdu. Jestli nemiluješ Ashe. Prostě jsem měl strach, Jen mě podváděla 4 měsíce a já si toho nevšímal, nechci ztratit tebe. Jsi všechno na čem mi záleží, úplně všechno. Celej svět bych přesunul pryč, abych tě měl jen pro sebe. Odpustíš mi to? Prosím" udělá na mě psí oči, pořád je mi líto toho co se stalo ale zase mu nemůžu odolat. ,,Luku Hemmingsi.. Ještě někdy mě přirovnáš ke své ex a přijdeš s těmahle krásnýma růžema, tak ti je rovnou nacpu do toho hezkýho zadku a vykašlu se na tebe" vypláznu jazyk, ale potom se zasměji a Luke taky. Obejme mě a políbí na čelo. ,,Udělal jsem chybu, ale nikdy a za nic tě nechci ztratit" ,,Já tebe taky ne.." usměji se a Luke mě políbí. Luna si vezme telefon a vyfotí si nás. Potom se usměji na Lunu a Luke mě obejme zezadu. ,,Nechci nic říkat, ale měli bysme jít na zkoušku. Budeme tam už i tak pozdě" připomene nám Luna, podívám se na telefon a přikývnu. Zvedneme se a odejdeme, celou dobu držím Luka za ruku a myslím na to, co mi řekl. Bylo to roztomilé, byl docela nervózní a litoval toho. Navíc mě to bylo taky líto, ale Ash je jen můj kamarád. Jsme vlastně dost velcí kamarádi, protože jsme si prošli peklem když jsme byli mladší.
Je večer, čekám v buse a prohlížím si instagram. Docela se ty názory změnili, proto jsem se rozhodla začít live.ly. Posadím se dozadu a telefon si položím před sebe. ,,Ahooj lidi.. vítejte u mého live. ly. Dneska jsem tu sama. Asi.. nevím kde je Luna. Každopádně, mám ještě čas před tím než půjdu na koncert za klukama. Takže můžu odpovědět na pár otázek a chvíli si s váma povídat" začnu s úsměvem. Na obrazovce se objevují pozdravy, otázky tipu jak se máš. ,,Mám se skvěle. Právě jsem na turné s 5 seconds of summer. Co jiného si přát, takže jestli tu bude tisíc srdíček tak vyberu jednoho z vás, aby se ke mě připojil" nabídnu a do autobusu přijde Ash, usměji se a mávnu mu aby přišel za mnou. Ash přikývne a posadí se ke mě. ,,Ještě se ke mě připojí můj nej kamarád Ash. Ashi pozdrav naše fanoušky" ,,Ahoj lidi. Já jsem Ashton Irwin a jsem bubeník v 5 seconds of summer" představí se, zasměji se a přikývnu. Zase se objeví překvapení smajlíci a pozdravy. Zanedlouho se tam objeví tisíc srdíček. ,,Právě jsme přesáhli první 1 tisíc. Takže Ashi zeptej se na něco ohledně naší kapely a pak vybereme jednu ze správných odpovědí a toho člověka, který se k nám připojí" ,,Dobře.. jen mi dej chvilku" zasměje se a zamyslí. Podívám se do komentů a vidím tam haty tipu, že Ash je sebevrah a depkař. Zamračím se a posmutním. Jenže naši fans se nedají a brání ho, to mi zase zvedne náladu. ,,Už mám otázku... Kdo byl Tessin první crush v 5SOS?" zeptá se, začervenám se a podívám se na něj. Ash se zase culí svým úsměvem s ďolíčky. Opravdu mu to sluší takhle, jsem ráda když je šťastný. ,,Tři.. dva... jedna.. teď vybírám" řeknu a podívám se na správné odpovědi. ,,Př v ni kolo vyhrála Siri5SOS, takže vaši a naši fanoušci se dali dohromady a Siri to vyhrála. Tak jo.. Jdeme na to" usměji se a rozkliknu její profil a pozvu ji. Zachvíli se připojí, objeví se na obrazovce spolu s její kamarádkou. ,,Ahoj holky!" zvoláme spolu a Ashem. Ty začnou křičet a chytat se za ústa. Zasměji se a podívám na hodinky. ,,Zabavíš je na chvíli. Musím se převléknout" ,,Ok. Mám jít vedle nebo?" ,,Budu jako v plavkách.. je mi ti jedno" zasměji se a vytáhnu si z kufru své věci.
Ash si celou dobu povídá s fanoušky a nedívá se. Je to hodný kamarád, člověk kterému se dá věřit. ,,Co myslíš?" zeptá se ho, když jsem převléklá. ,,Já si myslím, že ti to dost sluší. Co myslíte lidi?" zeptá se a natočí na mě kameru, usměji se a vtipně zapózuju. ,,Všude jsou komenty, že ti opravdu moc sluší" ,,Děkuji všem. Mám to u vás" zasměji se a sednu si zpět k němu.
,,Odkud jste děvčata?" ,,Z Hamburku, Německo" ,,Moje rodná země. Wie geht ihr?" ,,Sehr gut, danke" poděkuje mi a já na nic mrknu, protože Ash nemá ani páru co jsem teď řekla. ,,Je vám jasné, že já Německy neumím" ,,Promiň Ashi. Jen jsem se ptala jak se má a Siri mi odpověděla, že se má dost dobře" vysvětlím mu, Ash přikývne a usměje zpět na Siri. ,,Máte nějakou otázku holky než dáme příležitost někomu dalšímu?" ,,Ano. Máme otázku na tebe Tess." ,,Tak pojďme na to" souhlasím. ,,Chceme se zeptat jestli budete dělat i další covery od 5 seconds of summer a budete dělat na tomhle novým kapelovým složení?" ,,Sluší vám to ohromně moc jako kapele" dodá její kamarádka. ,,Děkujeme. Vzkážu ti holkám. Jinak jo.. budeme dělat další covery od kluků a taky jako kapela hrát, taky doufáme že budeme někdy v Německu, takže asi jo" odpovím jim na otázku a pak se s nimi společně rozločíme. ,,A jinak. Správná odpověď na tuhle otázku byla Luke. Byl to můj úplně první crush. Pak to byl Mike a pak tady Ash. A nakonec zase Luke" vzpomenu si a zasměji, podívám se na Ashe a ten se červená. Dál hrajeme různé challenge, odpovídáme na komenty a dost se tím zabavíme.
ČTEŠ
Band life???
FanfictionAhooooj, tady Tess.. jo už zas?, tohle je moje story o kapele jménem Angels. Jak se postupně vyvíjela kariéra, vztahy a i sanotné postavy?