92/Poslední den, 1.pt🙏

7 1 0
                                    

,,Vypadá to naprosto skvěle, takže tady jsou peníze a my už půjdeme. Díky Tammy, že nás podporuješ až odtud a slibuju, že někdy uděláme tady v Austrálii turné a snad se uvidíme i tam" ,,Děkuju, že jste přišli a že jste mi takhle zlepšili život" usměje se a obejme nás, usměji se a obejmu ji nazpět. ,,Tak ahoj. A zůstaň stejně skvělá jako jsi teď" dodám a zamávám jí, vydám se ven a chytím Mikeyho za ruku. ,,Takže kam teď?" ,,Já si myslím, že máme namířeno na oběd a pak tedy na ten váš festival" pozvednu obočí a zasměji se. ,,Musíme tam hned, proto jsme se divily kde jste" ,,Aha. Dobře, tak jo" přikývne Luna a já přikývnu. Usměji se na Mikeyho a ten zase na mě. ,,Sluší ti to tak" ,,Děkuju. Inspirovala jsem se tebou, potřebovala jsem něco nového a změnit se. Začít od znova, prostě být nový člověk" ,,Ty se nemusíš měnit. Jsi krásná taková jaká jsi a to je podle mě na tobě dost atraktivní" podpoří mě, usměji se a políbím ho na tvář. ,,Díky Mikey" ,šNemáš zač zlato" řekne a políbí mě na tvář taky. ,,Těším se na to. Zase to rozjedete jako vždy" ,,To vy taky řádíte na pódiu. A dost vám to sluší" řekne Cal a usměje se hřejivě na Lunu, podívám se na Mikeyho a ten jen přikyvuje. ,,Má pravdu" přikývne a zasmějeme se společně. Podívám se nenápadně na Luka a ten jde vzadu a docela to vypadá, že je smutný. Ale já se k němu nevrátím, musí jít dál a snažit se to přejít. Já teď mám Mikeyho.
Za hodinu přijdeme na stage. ,,Tak jo. Máme ještě čas, tak kdybyste chtěli někam zajít?" ,,No jo. Potřebuju ještě do obchodu a pak přijdeme" usměji se a objemu ho. ,,Tak jo, hlavně na sebe dávejte pozor a vezmi si tohle" usměje se Mikey a podá mi jeho kreditní kartu. ,,To nemusíš" ,,Žádné výmluvy a žádné protesty" ,,Nemůžu si to vzít" zavrtím hlavou a zasměji se, Mikey si povzdychne a zastrčí mi kartu do kapsy. ,,Ber a nemluv, miluju tě a uvidíme se brzy",,Dobře" přikývnu a políbím ho, Mikey mi to oplatí a pak se rozloučíme a s holkama odejdeme. ,,Kam to jdeme?" ,,Teď, do obchodu. Koupit si něco nového a pak na festival, kde budou naši kluci" ,,Těším se na to. Možná budeme mít možnost si s nimi i zahrát znovu" ,,To by mi udělalo dneska opravdu velkou radost" zasměji se, vejdeme do obchodu a otočím se k holkám. ,,Takže se uvidíme asi za půl hodiny, nebo si vás najdu... nebo mi Luna napíše" ,,Jasně, běž si najít něco ideálního" přikývne Luna a já odejdu. Hledám něco v čem budu vypadat dobře a taky se tak i cítit. Nakonec se rozhodnu hodně dobře a vyzkouším si to.

Vypadá skvěle a je mi v tom dobře, proto si k tomu jdu vybrat ještě nějaký šátek

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vypadá skvěle a je mi v tom dobře, proto si k tomu jdu vybrat ještě nějaký šátek. Šátek je poslední dobou můj fetiš, mám ráda, když můžu přidávat šátky k mím outfitům. Zachvíli, když mám konečně vybráno tak odejdu k pokladně. ,,Dobrý den" ,,Dobrý den. Takže vybráno?" zeptá se mile prodavačka. ,,Ano. Všechno, co bude sedět" ,,Podle vašeho přízvuku budete asi od někud z Evropy?" ,,Z Německa, ale už dlouho žiju v Anglii" ,,To jde poznat. Dobře jste pochytila ten přízvuk" usměje se, přikývnu a pousměji se. Náhle zahlédnu náramky, jsou to pánské náramky. Vím, že Mikey nějaké nosí, stejně jako Ash a Luke s Calem. Koupím jen Mikeymu, budou mu dost slušet. ,,Tak tady to je" ,,Děkuji, tady je karta" ,,Dobře, přiložte ji sem" řekne a ukáže na přístroj, zaplatím a odejdu ven z obchodu. Odejdu na záchody a zavřu se do kabinky, převléknu se a vyjdu ven. Musím počkat před obchodem a zatím si dopisuji s bráchou. Potom mě něco napadne, podívám se kolem sebe a usměji se. Twitter, twitterem by to šlo. Společně s Tammy, dalšími fanoušky tady. Šlo by to dost dobře.

Band life???Kde žijí příběhy. Začni objevovat