Nastoupili jsme a vyjeli na cestu. Během ní jsem usnula. Jako vždy. V hlavě mi probýhalo hodně nápadů. Ale taky okamžiky ze včerejška. Ta Nickova tvář, ten šílený úsměv a ty řezy. Nevím jak mohl ztratit sám sebe. Na začátku našeho vztahu byl jako Rye, ale pak přišla jeho parta a ta ho zkazila. Choval se ke mě ošklivě, někdy mě i praštil. Chtěla jsem odejít, ale pokaždé si mě našel a donutil mě zase k tomu samému. Byla jsem na dně, nevěděla jsem co dál. Sophia, Stefanie, Lauren a Charlie mi pomáhali jak se jen dalo. Ale nepřestávalo to, až jednoho dne mě vtáhl do jedné uličky a tam mě chtěl znásilnit. Naštěstí, utekla jsem mu tak že jsem ho kopnula do citlivého místa a on mě pustil. Utekla jsem domů, nikdo tam nebyl a tak jsem se zavřela v koupelně. Byla jsem opravdu na dně. Brečela jsem celé hodiny. Potom přišly Lauren a Sophia. Pomohly mi z toho a pak ten kemp. A konečně moje štěstí, Rye. Nikdy jsem nebyla tak šťastná jako teď s ním. Mám ho ráda,nikdy ho nechci ztratit.
,,Tess" budí mě něžně s polibkem na tvář Rye. ,,Hm" zamumlám, pomalu otevře oči a vidím jeho úsměv. ,,Jsme tu. Tak jsem tě vzbudil" ,,Aha.. Jo děkuju" poděkuju mu a vstanu, je docela hezky. Ale jsem ohromně unavená. ,,Jdeš za fanoušky Tess?" zeptá se Lauren, přikývnu a odejdu s ní a s Jackem k fanynkám. ,,Ahoj" pozdravíme je všichni, začnou křičet a to mě probudí a nabije mě energií. Vždy si sebou nesou tolik energie a jen té pozitivní. ,,Jak se máte?" zeptám se a přeskočím k nim. Začnou mě objímat a vznikne z toho velké skupinové objetí. ,,Jsem moc ráda, žeste všichni přijeli a doufám žeste připraveni na velký nářez" zasměji se, všechni spustí souhlasný pískot a řev. ,,Super, tak já se jde připravit. Ale mám ještě dvě minuty tak jdeme fotit" řeknu s pohledem na hodinkách. Začneme fotit selfie a pak přeskočím zpátky. Zamávám jim a pak se vydám do šaten. Tam už jsou všichni mí přátelé. ,,Připraveny na koncert?" ,,Jop, jen teď máme počkat na naše věci. Zapomněli jsme je v autobuse, Blair pro ně šel" řekne Soph, přikývnu a vezmu si telefon. Podívám se jestli mi někdo psal a jo, David. ,,Holky jdeme natočit tu zprávu" vyzvu je, všechny přikývnou a posadíme se na pohovku. ,,Všichni ok?" ,,Jo" přikývne Mary, usměji se a začnu natáčet. ,,Ahoj Davide!" pozdravíme ho s úsměvem. ,,Ahoj, tak se máš? Doufám, že se připravuješ na tu největší party s námi?" ,,My doufáme, že jo protože my se už připravujeme. A právě teď jsme měli čas na to,abychom ti dali zprávu že jo. Bereme to a teď už jen napiš kdy a kde a co máme cvičit" usměje se Stef a já přikývnu, zamyslím se protože musím ještě dát zprávu Robbiemu a klukům. ,,Jo přesně tak. Bude nám potěšení být s jedním z největších Djů. Takže tady máš naši odpověď a doufáme, že se uvidíme co nejdříve" ,,Děkujeme a teď všechny" usměji se a holky se usmějí též. ,,AHOJ!" rozloučíme se a já mu to pošlu, předtím mi napsal že má pro mě nějaké menší překvapení.
David🎧&Tess🎸
Tess🎤: Ahoj doufám, že ti tenhle vzkaz bude stačit 😹
Dave🎧: Jasně, že ano. Díky za odpověď. A mám pro vás datum, kdy za vámi přijedu. Sejdeme se v Abby Roads
Tess🎤: Ok, tak piš 😹
David🎧: Bude to 12.2. Ukážu vám vše, co budeme tam mít a pak si to spolu nějak zkusíme procvičit 🙌
Tess🎤: Ok, tak zas někdy. Musímr se připravit a jít na stage 🙌😹
Dave🎧: Jasně, zas někdy 🙋
Tess🎤: Čus 🙋
Rozloučím se s ním a usměji se na holky. Blair je už tu a směje se. ,,Musím říct, že to vaše oblečení se dalo najít hůř než to od kluků" řekne, předá nám kufr a my se zasmějeme. ,,Děkujeme Blaire" ,,Jop. A další věc, bereme tě do Miami" řekne Soph, Blair se na ni podívá nechápavě a tak se usměji. ,,Vysvětlíme později" ,,Dobře" přikývne a odejde. ,,Tak holky převléknout a pak zas vyhajpovat fanoušky jako vždy" povzbudí nás Lau, podívám se na Mary a usměji se.(A/N: 1. Soph, 2.Mary, 3.Lau, 4. Stef)
,,Zapomněli jsme na Tess" praští se do čela Soph, usměji se a vytáhnu si tašku z batohu. ,,Mám to tu sebou. Věděla jsem, že ty budeš mít jiné starosti" ,,Jsi super" zasměje se, ukážu palce nahoru a zavrtím hlavou. ,,Ne to ne" ,,Ale ano. Přiznej si to" ,,Dobře občas ano" zasměji se, pořád si ale nepřipouštím že jsem super.Převléknu se a pak přejdu k ostatním, podíváme se na sebe a usmějeme. ,,Dneska jdeme na řadu první dámy. Takže ať to má grády, jsme všichni v pohodě a ti fanoušci tam jaou tu pro nás. Stejně jako budou v Miami. Tam to bude tam bomba. Doufám, že víte o co nám jde. Šlo nám o to po celou tu dobu. A ti fanoušci venku nám pomohli se vším, dostali nás až sem. Tak jim teď půjdem dát všechno co v nás je. Protože oni si to zalouží" povzbudí nás Soph, umí to s námi dobře. ,,Přesně tak. Nedostali bysme se sem bez jejich podpory. Jinak Dave říkal, že 12.2. Sem přijede a procvičíme všechno, co bude v Miami" ,,Fajn, tak jdeme na to. Připraveny?" zeptá se Stef, přikývneme a Soph se usměje. ,,Tři.. Dva.. Jedna.. Angels!" vykřikne vesele a pak se vydáme ven.
ČTEŠ
Band life???
FanfictionAhooooj, tady Tess.. jo už zas?, tohle je moje story o kapele jménem Angels. Jak se postupně vyvíjela kariéra, vztahy a i sanotné postavy?