Je den po tom, co mi Ash nabídl abychom s Lunou přijeli za nimi. ,,Takže máme všechno?" zeptám se Luny, podám jí poslední kufr a ona ho předá Zar. ,,Ano. Všechno hotovo!" ,,Přesně tak" souhlasím a seběhnu dolů s batohem. ,,Budete nám chybět holky" ,,Vy nám taky. Sbohem děvčata, přivezeme vám nějaké suvenýry a taky klokana" rozloučím se s nimi, obejmu je a vytáhnu si sluchátka. ,,Užijte si to tam a nakopej za mě zadek Lukovi" ,,To myslím, že udělal Ash" řeknu a usměji se. Stále v sobě cítím prázdnotu. Jako by druhý kus mě chyběl. ,,Ahoj. A natáčejte na insta a ostatní sítě" ,,Jasně" přikývnu, vlezu do auta a zamávám jim. Luna se posadí ke mě a Zar za volant. Naposledy zamáváme holkám a zapneme naše album nahlas. ,,Je mi to líto Tess" ,,Měla jsem to čekat, že Luke by něco takového nevydržel. Měla jsem to tušit" skloním hlavu a povzdechnu si. ,,Myslím, že to Luke přehnal. Tys mu dala své srdce a on tě takhle podvedl. Nejradši bych ho.." ,,Zar.. nenervuj se. Nemá to cenu, to si musí on projednat v hlavě" uklidním ji a vezmu si telefon.
Angels_ Pravá láska se ukáže v nejtěžších časech. Neohrozí ji ani dálka. Omlouvám se, ale na to už asi nevěřím. 😖 -Tess😻
Postnu to a hned se objeví pozbuzujicí komenty a nový hashtag. #Tessdeservesbetter. Dost mě to potěší, když ho začnou retweetovat a postupně přidávat na naše vzkazy společně s mími společnými fotky s fanoušky. Trochu mě to pozvedne a podívám se ven. ,,Těším se za Ashem, dost mi pomohl od té doby, co to zjistil taky" ,,Ash je ten nejhodnější člověk, taky dost zábavný a ochotný" souhlasí Luna, přikývnu a přijedeme na letiště. ,,Tak jsme tu děvčata" ,,Děkujeme za odvoz Zar. Přijedeme asi za týden, bude lepší si dát oraz" ,,Odpočiňte si a dostaň se z toho. Prospěje to nám všem" řekne a já přikývnu. Pravda, nakonec bude lepší si odpočinout. ,,Vy si taky odpočiňte. S Romanem třeba zajeďte někam k moři. Užijte si to a přivezeme vám suvenýr" ,,Dávejte na sebe pozor hlavně" ,,Budeme" přikývne Luna a obejmeme ji ještě jednou. ,,Už nám to letí, ahoj za týden" ,,Ahoj" rozloučí se s námi, my si vezmeme kufry a odejdeme.
Zachvíli sedíme v letadle a já si vytáhnu sluchátka. Luna vytáhne telefon a já si opřu ruku o přední sedadlo. Dívám se z okna a mám poměrně skleslou náladu.,,Kde sis nechala dělat tohle tetování?" ,,V Dublinu. Poslední koncert, říkala jsem si že potřebuju něco nového a znamená to pro mě hodně. Je to takové symbolické" svěřím se jí, Luna to postne na instagram a taky twitter. ,,Je to symbolické, proto že létáme za fanoušky a je to někdy daleko ale všechny nás to spojuje. Jsme jedna velká rodina" ,,Přesně tak to bylo myšleno" prohodím a vedle nás se posadí dvě mladé holky. ,,Až tam přiletíme tak najdeme Ashe a Cala a budeme odpočívat celý týden. Užijeme si pláže, procestujeme zoo a tak.." ,,Díky za to, že jedeš se mnou" ,,Nemáš zač" usměje se a já dám do uší sluchátka. Luna položí hlavu o mé rameno a čte si knihu.
O pár hodin později...
,,Jsme skoro v Austrálii, v Sydney. A zažijeme týden v této překrásné zemi. Takže zatím ahoj" řekne Luna, zamáváme do kamery a skončí vlog. Budeme ho dělat celý týden, každý den a budeme to střídat s holkama, které jsou doma. ,,Vy jste Angels, že jo?" zeptá se nás náhle menší holčička. Je jí asi něco kolem 7 až 8. ,,Ano to jsme my. Jsem Luna a tohle je Tess. Jak se jmenuješ ty?" zeptá se mile Luna. Umí to s dětmi skvěle, jednou z ní bude skvělá mamka. ,,Emily. Teď letíte za Lukem?" zeptá se nás, zase se mi otevřou rány a v očích objeví slzy. ,,Něco jako. Spíš za Calumem, Ashem a Mikem. Luke asi nebude mít čas" ,,Ale má pořád rád Tess?" zeptá se, podívám se na ní a snažím se zadržet slzy. ,,Asi už ne.. Nejspíš ne" ,,Tak to je dost hloupí. Podle mě jsi ta nejhodnější holka na světě" ,,Děkuju. Ty musíš být taky Emily" usměji se na ni a vezmu telefon. ,,Pojďme se společně vyfotit" ,,Dobrý nápad" souhlasí Luna a společně se vyfotíme. ,,Je to skvěla fotka. Tak si užij den Emily a zůstaň takhle báječná" ,,A roztomilá" dodám, začneme vystupovat z letadla. ,,Hledáme kufry, kde mám kufr?" ,,Nevadí" pokrčím rameny a zrovna na letišti začne hrát písnička Tuesday. Začnu si tam tancovat, hledám u toho kufr a Luna zase zapnula vlog. ,,Takhle se přijíždí do Austrálie ve stylu Angels" ,,Pojď se přidat" řeknu a náhle uvidím svůj kufr. ,,Támhle mám kufr, tak jdeme hledat ještě ten tvůj. A támhle je" zvolám a vezmu si svůj kufr. Vyndám i ten Luny a postavím se k ní. ,,Jak se těšíš na naší super dovolenou?" ,,Naprosto, ohromně moc. Nejvíc asi na pláže, Ashe, Mikea a Cala. To jsou naše zlatíčka" zasměji se a vypláznu jazyk. Luna se zasměje a rozhlédne se. ,,Asi bychom už měli jít, Ash s Calem na nás čekaj" ,,Pravda, tak zatím. Uvidíme se asi nejspíš zítra, protože se potřebujeme prospat a vybalit" ,,A najíst se" dodám se smíchem. ,,To je hlavní. Čau" rozloučíme se a Luna schová kameru do batohu. ,,Tak jdeme" ,,Jop" přikývne, máme každá dva kufry a jeden batoh. ,,Cal, Cal.. Kde je Cal" ,,Vidím Ashe" zvolám, všechno ze sebe shodím a vyběhnu k němu. Hned se usměje a já na něj naskočím. Ash se začne smát a zatočí se se mnou. ,,Ahoj zlato" ,,Chyběl jsi mi" ,,To ty mě taky" řekne a obejme mě pevněji. Postavím se zpět na zem a Luna s Calem mi podají věci. ,,Díky. Ahoj Cale" ,,Ahoj Tess" pozdraví mě a obejme. ,,Ukaž vezmu ti to" nabídne se Ash, vezme mi kufry a pomalu odcházíme k autu. ,,Jaký byl let?" ,,Dobrý. Tos mi připomněl, že mám postnout tu fotku z letadla" připomene mi to a najedu na instagram. ,,Potkali jsme roztomilou holčičku Emily. Byla opravdu roztomilá" ,,Někdy budeš dobrá máma Luno" dodám, začervená se a Cal se na ní úsměje. ,,Možná jednou, ale teď ne" ,,Taky bych o tom, už měl začít přemýšlet" prohodí Ash, podívám se na něj a usměji se. ,,To jo, pane Irwine" ,,Slečno Blacková. Tohle nezačínejte" mrkne na mě, zasměji se a dojdeme k autu. ,,Teď pojedeme nejdřív ke Calovi, pak ke mě. Už máme zamluvené kino. Takže se připravte" řekne Ash, nasedneme a uděláme to přesně tak jak řekl. ,,Jak se cítíš?" zeptá se mě Ash, když jsme sami. ,,Jako nicka. Jako využitá, je mi na nic. Někdy si připadám jako bych neměla být" skloním hlavu, je mi úplně na nic. Ash mě chytí za ruku a povzbudivě se na mě usměje. ,,Jsme v tom spolu, navždycky jsem tu pro tebe a nechci tě ztratit jen proto že můj kámoš je takovej vůl. Věř mi, že ti pomůžu kdykoliv" ,,Díky Ashi, díky že jste tu všichni pro mě" poděkuju mu a Ash mi otře slzy. ,,To nic. Jsem tu rád" řekne, přikývnu a Ash se podívá na cestu. Celou dobu ho držím za ruku, jsem ráda že můžu mít kamaráda, který tu pro mě je a není holka. Podívám se na jeho obličej, o něčem přemýšlí a vypadá utrápeně. Nahnu se k němu a políbím ho na tvář. Ash se na mě překvapeně podívá, jen jemně se na něj usměji se a položím mu hlavu na rameno. Ash se usměje a dál se věnuje řízení. Za půl hodinu dojedeme k němu domů, vystoupí jako první a otevře mi dveře. ,,Děkuju" ,,Nemáš zač" usměje se, podá mi batoh a vezme mi oba kufry. ,,Je to tu opravdu hezké" ,,No jo.. Občas tu bydlím s Lukem, ale teď bude muset bydlet někde jinde. Řekl jsem mu, že budu mít na nějaký čas návštěvu" ,,Mám strach.." šeptnu, Ash postaví kufry ke dveřím a pak mě vezme do náruče. ,,Teď jsem tvůj ochránce a nenechám nikoho na tebe sáhnout. Ani Luka" prohlásí a odnese si mě dovnitř, usměji se a Ash mě uvnitř pustí na zem. ,,To jsi nemusel" ,,Udělej si pohodlí, chovej se jako doma a já jedu nakoupit" ,,Jaký pokoj?" zeptám se ho, Ash se rozhlédne a usměje se. ,,Nahoře druhé dveře" ,,Dobře. Hlavně buď opatrný" ,,Budu" usměje se a pohladí po zádech. S Ashem jsem přátelé, vlastně něco jako bratr a sestra.
Odnesu si kufry a batoh do pokoje a posadím se na postel, nejsem o moc veselejší ale jsem ráda, že tu můžu být s Ashem. Stará se o mě a já jsem za něj neskutečně vděčná.
ČTEŠ
Band life???
FanfictionAhooooj, tady Tess.. jo už zas?, tohle je moje story o kapele jménem Angels. Jak se postupně vyvíjela kariéra, vztahy a i sanotné postavy?