,,Zlato, co se děje?" ,,Nic.." řeknu s úsměvem, trochu hraným ale to je jedno. ,,Jasně.. Teď chci slyšet pravdu" ,,Nech mě být Ryene..." řeknu a odnednu si od nich. Rye si povzdychne a posadí se. Harvey se zvedne a posadí se ke mě. ,,Co se děje?" ,,Tys věděl, že si píše s Rosalyn?" zeptám se ho naprosto vážně. ,,Ne, kdo je to?" ,,Jeho kamarádka z dětství. Mám strach Harvey" ,,Všechno bude v pohodě. Teď to vyžeň z hlavy. Dokončíme turné a určitě se to nějak vyřeší" usměje se. ,,Snad jo. Díky Harvey" ,,Neděkuj, kamarádi si pomáhají" řekne, přikývnu a podívám se směrem k němu. Je smutný, já taky a mnohem víc než kdykoliv jindy.
Najíme se a pak odejdeme do autobusu. Posadím se dozadu a vezmu si kytaru.Rye se na mě jen smutně podívá a já na něj. ,,Musíte si promluvit Tess" řekne Mar, přikývnu a podívám se ven. ,,Co se vůbec stalo?" ,,Andy mi řekl, že Rye si už přes měsíc píše s kamarádkou z dětství. Mám strach, že o něj přijdu" ,,Určitě se to nějak vyřeší" povzbudí mě, podívám se na ni a přikývnu. ,,To říkal Harvey taky. Proč mi to neřekl sám?" ,,Možná tě jen nechce zatěžovat" pokrčí rameny, náhle k nám přijde Brook a posadí se k nám. ,,Co se děje?" ,,Nic nedělej si starosti" řekne Mar, Brook se pořád tváří vážně. ,,Musím to řešit, když vidím Rye tak smutného" ,,Víš, že si píše s tou Rosalyn?" zeptám se ho, Brook skloní zrak a začne se tvářit provinile. ,,Super..." ,,Tess. Nechtěl jsem ti to říkat, protože tě tím Rye nechtěl zatěžovat" ,,Zatěžovat?" zeptá se Mary, skloním hlavu a radši se dívám z okna. ,,Nechte mě prosím být" řeknu a zvednu se, odejdu ještě dozadu. Nasadím si sluchátka a dívám se z okna. Nevím jestli mám dělat, že se nic neděje nebo mu říct, že mám strach o to co bude dál.
Brooklyn🙊
Už dlouho vím, že si s ní Rye píše. Říkal, že si nemám dělat starosti. Že to jejich vztah nějak novlivní. Teď, ale vidím že ano. Rye si s ní píše víc než s Tess. Je mi jí dost líto a proto se cítím tak provinile. Potřebuju si s ním ihned promluvit, tohle zašlo až mic daleko. Takhle to nemůže skončit. Ne mezi nimi.
Jsme v New Castlu, vystoupíme a já odtáhnu Rye kousek stranou. ,,Ryi tohle už zašlo moc daleko!" ,,Co myslíš?" zeptá se nechápavě. ,,Ty tvoje chaty s Rosalyn.. Kvůli tomu je Tess smutná a chce se ti vyhýbat!" vyjedu na něj naštvaně, tohle mě dokáže naštvat. ,,Brooku klid.... Vyřeším to, ber to vklidu" ,,Nechci to brát v klidu... Páč Tess je teď smutná a za hodinu máme výstup. Měl bys jí to říct" pokračuji stejným tónem. Rye už vypadá, že to bere vážněji. ,,Promluvím si s Tess.. Pochopí to a ty si už s tím nedělej hlavu Brooklyne" řekne a odejde. Zavrtím hlavou a snažím se uklidnit. Zamávám fanynkám a jdu k nim. Tohle jediné mi dokáže vyčistit hlavu.
ČTEŠ
Band life???
FanfictionAhooooj, tady Tess.. jo už zas?, tohle je moje story o kapele jménem Angels. Jak se postupně vyvíjela kariéra, vztahy a i sanotné postavy?