,,Kdo je ve finále?" zeptám se zvědavě, když se všichni kloní k tabuly. Soph se na mě otočí docela s obavami a mě to dojde. ,,Takže Baby girls?" ,,Bohužel. Tohle bude bitva jak se patří" řekne s povzdychem, přikývnu a odejdeme k fanouškům oznámit poslední nemilou novinu. ,,Cože?" zeptá se Danile docela s obavami. ,,To zvládneme. Ukážeme jim, že nejsme nicky. Teď do toho dáme 2 miliony procent a nedáme se. Jsme Angels, nikdy se nevzdáváme. Ať je to jakkoliv těžké, prostě ne!" povzbuzuje nás Soph, má pravdu. Nikdy jsme se nevzdali, ať to bylo sebetěžší. ,,Nástup za deset minut" oznámí nám Zar, skloníme se k sobě a obejmeme kolem ramen. ,,Stef si myslí, že jsme na nic. Jenže ona je ta jediná, která tuhle kapelu poslala ke dnu. Jenže my se vrátili, teď v mnohem silnější sestavě. Dokážeme všechno, co chceme. Zvládli jsme stage s Davidem Guettou před tisícema lidma. Tohle pro nás bude hračka!" ,,Zar má pravdu. Dokázali jsme to, o čem o nás ostatní pochybovali a jestli jsme zvládli tohle. Zvládneme i je!" přidá se Mary rázně, souhlasím a obejmeme se. Po zbytek čekání si povídáme s fans a probíráme taktiku s Calem. ,,ANGELS! BABY GIRLS! POSLEDNÍ HRA O POHÁR A VÝHRU V SOCCER SIX!" zavolají nás, nadechnu se a Luke mě chytí za tváře. ,,No tak. Minulé hry jsi hrála bezchybně. Teď to ukaž úplně vše, věřím ti a teď budeme fandit ještě víc nahlas" ,,Nevím, co bych si bez vás počala" usměji se, poslední polibek a plácnutí a odbíháme na hřiště.
,,Tak, co? Pořád taková ubulená holka Tess?" ,,Pořád lepší než být děvka" řeknu na zpátek a dál si jí nevšímám. Zahlédnu, že přišla Bonnie. Mávnu jí a usměji se. Je dobře, že tu máme i ji. Zápas začal, máme míč jako první. Tentokrát vepředu je se mnou Soph. ,,Hlavně opatrně" naznačí mi, přikývnu a rozehrajeme. Zamířím dopředu, ale to je u mě Stefanie. ,,Stejně to nezvládneš" ,,Tak se dívej" řeknu a odělám kličku a trefím to z dálky do brány. ,,Cos říkala?" zeptám se jí s úsměvem, upřímně když to na mě přijde ráda soupeřím. A v téhle situaci je to docela super. ,,Dobrá práce" ,,Díky. Tohle byla maličkost" ,,Maličkost?" ušklíbne se Soph, přikývnu a postavím se na své místo a čekám. Stef si to rozehraje s jednou z jejich týmu. Jdou na to rychle, trochu jim pomůžu a přihraju míč Soph. Ta se rozeběhne dopředu. Já si najdu vhodnou pozici a přihraje mi ho. Už ho jen postrčím do brány, ale jedna z nich mě strčí takže spadnu na trávník. Před sebe jsem dala ruce, takže jsem si trochu narazila ruku. Rozhodčí to odpíská a já se zvednu ze země, ta ruka mě brní a docela bolí. Snažím se ji vyklepat, ale marně. ,,Jsi v pořádku?" ,,Asi jsem si narazila ruku, ale budu v pohodě" uklidním Zar a odejdu na své místo. Rozhodčí nám neuznal penaltu a to docela naštvalo. Snažím se nevšímat bolesti a hrát normálně. Stefanie se na mě pohrdavě usmívá, takže ona tu není kvůli hře. Ona je tu kvůli tomu, aby mě zranila. Nebo se o to aspoň pokusila. ,,Teď buď opatrnější, dávej si na ni pozor" ,,Jo vím, jde po mě" přikývnu a podívám se směrem k ní. Směje se.
Další situace, blížím se k bráně a Soph má míč. Vyskočím si, vím že je vedle mě Stefanie. Takže když si vyskočím ona vyskočí taky a zasáhne mě do nosu. Nevšímám si toho a snažím se dát hlavičku. Když míč skončí nad ,chytnu se za nos, ucítím svoji horkou krev. ,,Sakra" šeptnu a Soph ke mě přiběhne. ,,Jsi v poho?" ,,Vypadám na to?" zeptám se ji a snažím si chytit nos, aby mi přestala téct krev. ,,Pojďte za čáru" vyzve mě jeden z lékařů a odvede mě tam. ,,Jsem v pohodě. Jen mi do nosu dejte tampony, budu hrát" ,,Dobře" souhlasí se mnou a posadím se na lavičku. Dá mi do obou nosních dírek tampony, takže můžu zase na hřiště. ,,Fakt chceš zase hrát?" ,,Musíme jim to oplatit" souhlasím a rozehrajeme míč. Máme ještě 2 minuty a naše skóre je o dva góly pozadu. ,,To zvládneme" ,,Nesmí nás porazit, comeback bude dost snadný" pokrčí rameny Mary, souhlasím a dáme se dopředu. Pokoušíme se dostat dopředu. ,,Pojď!" ukážu si a Mary mi přihraje míč, vím že po mě jde Stef a tak se jí vyhnu přehazovačkou a dostanu se k bráně. Kopnu ho do brány a ušklíbnu se na Stef. ,,Takhle se to dělá" ,,Moc si o sobě nemysli" řekne, odejdu za holkama a pláceme si. ,,Ještě jeden gól, nevzdáme se!" ,,To nikdy" zavrtí hlavou Luna. Podívám se k fanouškům a ti se snaží všechny přeřvat. ,,ANGELS! ANGELS!" fandí, zasměji se potěšeně a jdeme se dát do dalšího gólu. Všechny spolupracujeme, jdeme do toho jako tým. Přihráváme si, prostě se snažíme jako tým. ,,Soph!" ,,Mary!" zavolají na sebe, já si najdu správné místo. Nenápadně si ukážu a Soph mi ho přihraje, vyvedu ho dopředu a přihraju ho na Mary. Zmateme brankářku a moje kamarádka to postrčí jen do prázdné brány. Rozhodčí v tu chvíli pískne a hra se prodlužuje do extra času. ,,Pauza 2 minuty" ,,Ok" přikývneme a náš tým odejde k fans. ,,To byl dobrej výkon" ,,Mohl být lepší" povzdychne si Lauren, podám jí lahev a posadím se ke klukům. ,,Máte nějaké tipy?" ,,Levá strana je volnější, chtělo by to se tam dostat a použít triky" ,,Dobře. Zapamatuju si to, myslím že se tam můžeme dostat jako tým a pak to zakončíme" ,,Ta poslední taktika se dost vyplatila" přidá se Bonnie, usměji se a Luna pokrčí rameny. ,,To nebyla taktika, to byla improvizace" ,,Naše oblíbená" souhlasí Mary a já se dívám na hřiště. Probírám si taktiku a možné cesty. ,,Věnuj mi chvíli" přeruší moje myšlenky Luke, otočím se na něj a pousměji se. ,,Ano. Už věnuju" ,,Chtěl jsem se tě zeptat jestli nechceš s tvojí kapelou s námi na zbytek stagí. Povolili bysme backstage a taky šatnu" ,,To byste udělali?" zeptám se nadšeně, Luke souhlasí a usměje se. ,,Jasně. S Calem jsme o tom mluvili, dost by mě to potěšilo" ,,No máme další týden ještě volno, takže jo. Moc ráda" souhlasím nadšeně. ,,Fajn. Můžeš vzít někoho sebou" ,,Myslím, že většina holek z kapely bude doma, protože přijedou kluci. A já s Lunou bysme mohli" ,,To by bylo super" usměje se Luke a podíváme se spolu na Lunu a Cala, kteří si povídají. Jde vidět, že je Cal nervózní. ,,Fajn, budu rád. Jen napiš, jestli vás máme vyzvednout" ,,Napíšu, díky" poděkuju mu a políbím na tvář. ,,Těším se na mazlení, koukání na filmy a různé další věci" pošeptá mi do ucha, zasměji se a podívám se k hřišti. Už se svolává, mávnu na rozloučenou a odběhnu dál.
,,Tak pojďte holky. Teď se musíme podržet a stát spolu, jako tým. Jsme nejlepší band, kterou znám. Jsme nejlepší kamarádky a vlastně rodina. Máme tu nejlepší podporu na světě, tak jdeme na to" ,,Extra čas je 10 minut, takže začneme" řekne nám, přikývnu a rozehrávají ony. Tohle bude to těžké. Kývnu na všechny a ony na mě. Teď se musíme vzchopit, dáme se do toho. Sophia s ostatními drží obranu a já si hlídám Stef, je zase vedle mě. ,,Tohle nedáte... Už máte málo času, pak přijdou penalty" ,,To si myslíte vy, my jsme tým. Tak to zvládneme" usměji se a provléknu se kolem ní, Mary mi přihraje míč do běhu a já se dostanu do 16ky. Vidím, že se ke mě blíží Stef a za ní je Luna. Hlavně se trefit, řeknu si zamyšleně. Když se připravuju vykopnout někdo mi skočí pod nohy, přímo do kotníku. Vykřiknu bolestí a chytím se tam, padnu k zemi a rozhodčí pískne faul. Noha mě bolí jako čert, ještě že mám na sobě chrániče. Jediné štěstí, ale nejhorší je, že to bylo mezi chráničem a kopačkou. Strefila se přímo mezi. ,,Tess.. Jsi v pořádku?" zeptá se mě Mary a klekne si ke mě. ,,Ona se snad strefila mezi chránič" šeptnu a pomalu vstanu ze země, holky mi pomůžou a já hlesnu bolestí ještě jednou. ,,V pohodě? Nic se ti nestalo?" ,,Ano, jen to potřebuju rozchodit" přikývnu a Lauren si vezme penaltu. Držím se dál a snažím se to rozchodit. Sleduju penaltu, kterou chce proměnit Lauren. ,,To nedá" ucedí Stefanie, přejdu vedle ní a čekám na Lauren. ,,Říkám nenavážej se do ní" ,,Nebo?Stejně už to nestihnete. Přijdou penalty a polovina z vás to nezvládne" ,,Říkal kdo?" zeptám se naštvaně, Lau se chystá vystřelit. Stojím tam, snažím se nevnímat Stef která do mě pořád ryje. Lau vystřelí, trefí se ale nad a skloní smutně hlavu. Druhý tým k sobě přiběhne a raduje se. ,,To nic. Pokaždé se to nepodaří" usměji se a Soph ji obejme. Rozhodčí odpíská konec extra času. Tohle bude ještě na dlouho, pomyslím si a odejdu k holkám. Obejmu Lau a usměji se. ,,Byla jsem hrozná" ,,Naopak, bylo to o vlásek. Z toho si nic nedělej" ,,Tobě by se to nestalo" řekne víc smutně. ,,Upřímně, teď jo. Protože bych byla velkým tlakem a nevím, co bych dělala. Teď to ale nevadí, máme před sebou penalty. Ty zvládneme, ale musíme to střelit do rohů. Stačí se jen nadechnout a střelit, jen slabě. Nebo musíte zmást brankářku, koukněte se do jiného rohu a střelte to do toho druhého" ,,A jak to máme udělat? Jediný profík z tohohle týmu jsi ty a Mary" pozvedne obočí Luna a Lau souhlasí. ,,Pokuste se to nějak zvládnout, a i kdyby. To nevadí, je to jen hra a dost jsme se pobavily a oddechly si" ,,Tess má pravdu, navíc pomohlo to se sjednotit jako tým. Takže berte to jako další stage. Musíme se nějak přestat nervovat jako vždy. Tým se podrží, berte to tak" přidá se Soph, souhlasím a poradíme se o pořadí. ,,Já půjdu poslední, nějak mě bere kotník" ,,Zasáhla tě do nohy, kterou kopeš?" zeptá se starostlivě Zar, přikývnu a sehnu se ke kotníku. ,,ANGELS! ANGELS!" slyším naše fans opravdu nahlas, podívám se k nim a vidím, že jsou tu zase Mike s Ashem. Tentokrát sebou vzali megafon, zasměji se a ukážu k nim srdce. ,,Docela se už těším do studia" ,,To mi povídej" zasměje se Soph. ,,Nástup kapitáni!" rozhodčí nás zavolá, Zar odejde vylosovat jestli začneme první. Stojíme při sobě, držíme se kolem ramen. Zar ukáže číslo jedna, takže začínáme my. ,,Tak jo. Mary otevíráš skóre" usměji se a my ji obejmeme ještě jednou. Odejde s míčem na bod, Zar se k nám přidá a postaví se ke mě. Jsem na konci, kvůli tomu že jsem poslední. ,,To zvládneme" ,,Jo" souhlasí Luna, Lau už vypadá jistější. ,,A i kdyby, tak co. Necháme Stef užít si její nafaulovanou výhru a půjdem domů. Tam dáme party a zahrajeme si něco pro radost" ,,To zní dobře" usměje se Soph, potom už jen pozorujeme Mary. Rozebíhá se a střílí, udělá to přesně tak jak jsem jí poradila. Zmátla brankářku. Vykřikne radostí a slyšíme, že se to fans taky líbilo. ,,Yes!" zakřičí Mary a doběhne k nám. Zar odejde. Je brankářka, takže musí odejít. Popřejeme jí hodně štěstí. Mary se postaví vedle mě a chytne kolem ramen. ,,Dobrá práce, brácha by byl na tebe pyšný" ,,To i na tebe" usměje se a já taky. Povzdechnu si a zvednu si pravou nohu, potřebuju na ní chvíli nestát. ,,Bolí to?" ,,Ani ne, jen mi to vadí" ,,Ukaž. Podívám se ti na to" vyzve mě Soph, posadím se kousek dál a sundám si všechno. ,,Ten kotník máš dost oteklý. Potřebuješ led, a odpočívat" ,,Jsem v pořádku. Tohle dohrajeme" řeknu rázně, Soph se na mě vážně podívá a já na ni taky. ,,Je to jen jeden kop. Tohle zvládnu, pak si dám oddych. Slibuju" ,,Dobře, tak pojď" vyzve mě, pomůže mi se zvednou a zavázat boty. ,,Děkuju za to" ,,Nemáš zač, máme stát při sobě. Tak si pomáháme" usměje se a já ji obejmu. ,,Soph, budeš na řadě" ,,Jasně" přikývne. Penalty jsou zatím nerozhodně, takže máme šanci. Koušu si ret a soustředím se. Jen poslouchám fanoušky a probírám si taktiku. Musím vymyslet něco speciálního. Podívám se k fans, Luke s ostatními fandí a po vteřině se naše pohledy spojí. Usměje se na mě a pošle mi pusu, udělám že ji chytám a spolu se zasmějeme. Ukáže na mě srdíčko a to mi dodá víc sebevědomí.
,,Tess!" ,,Jop, jdu na to" přikývnu a odejdu tam, spíše dokulhám. Koušu si ret a pozoruju, jak se připravuje jejich manažerka. Povzdychnu si a postavím si míč na zem. ,,To nezvládne, jen se podívejte jak je na nic. Jen si stěžuje" slyším zezadu pošeptat jednu z Stefiných kamarádek, naštve mě to ale musím to zvládnout. ,,TESSA BLACK! TESSA BLACK! VYHRAJE TO TEĎ! VELKÝ POHÁR, JEN PRO NÁS!" slyším volat všechny od nás, holky se k tomu přidají a to mi dodá dost velké sebevědomí. Rozeběhnu se a kopnu, míč odletí do pravého rohu a tam na něj nikdo nedosáhne. Poskočím si a usměji se, pošlu pusu zpět fanouškům a odběhnu k holkám. Obejmu je a sledujeme co dál. ,,To byla profesionálně proměněná penalta" ,,Díky. Snažila jsem se, měla jsem podporu" usměji se a sledujeme poslední penaltu, kterou jde promněnit Stef. Vidím, že je nervózní. Konečně ji ta legrace přešla. Otřu si pot z čela, už se opravdu těším domů. Lehnout si do postele a odpočívat. Luke by mohl zůstat se mnou, spolu s klukama. Na večer musí odjet do Liverpoolu, budou mi chybět. Hlavně Luke. Jeho objetí, všechno. Sice se známe jen tři dny, ale cítím k němu hodně a doufám, že on ke mě taky. Ale podle jeho očí jde vidět, že asi ano. Nevím to jistě a proto musím být opatrná, poučila jsem se z minulých vztahů. Vím, že Luke takový není ale i tak. Nevím, jak to má on a proto se cítím divně. Pak si vzpomenu na polibek, který mi dal. Podpořil mě tím, nechtěl mě vidět zklamanou a smutnou. Teď podporuje mě s kapelou a má radost. Nabídl mi, aby jsme se připojili k jeho tour.
Zpátky k zápasu. Stef přistoupila k penaltě, smích ji přešel. Už bylo na čase, Zar stojí sebevědomně a ví, co má dělat. ,,No tak.." ,,To zvládneš Zar" šeptnáme si a snažíme se držet naději. Rozeběhne se a vidím, že Zar poznala stranu na kterou to chce trefit. Stef to chce trefit doleva a taky to udělá. Zar tam skočí a odkloní míč pryč. V tu chvíli u nás vybuchne velká radost, vyběhneme k Zar a obejmeme ji. Když se na ni zřítíme všechny, tak spadneme na zem. ,,Jsi hrdinka dne!" zvolám šťastně, vstaneme a poskakujeme spolu. ,,Jdeme k fanouškům!" zvolá stejně nadšeně Soph, vyběhneme k fanouškům a já přeskočím k Lukovi. Obejme mě šťastně a já se zasměji. ,,Dokázali jste to" ,,Jen kvůli vám. Děkuju, že jste tu byli" poděkuju mu s velkým úsměvem. ,,Za to si zasloužíte jednu velkou oslavu..." ,,V tý nejlepší restauraci!" dokončí Ash, zasměje se a my můžeme jen souhlasit. ,,Tak kam byste chtěli děvčata?" ,,Co takhle jet k nám, dát filmy, zahrát si fifu, něci si zazpívat a objednat pizzu?" navrhne Mary, můžu jen souhlasit, nechce se mi zrovna nikam chodit. Jen prostě si sednout a sedět. A zítra studio. Zar se Soph zapnou náš vlog, který dělali celý den. ,,Takže lidi.. Máme pro vás novinu... Hádejte kdo jsou mistři Soccer six ročníku 2016/17?" zeptá se Lauren, zasněji se a ukážu na obě holky. ,,Přesně tak. Angels!" zvoláme společně, máme obrovskou radost. Po tom, co jsme si to poctivě a tvrdě vydřeli. ,,Takže je super, že jsme si to vydřeli a to vítězství bylo pro vás lidi. Dneska za námi přišli i dost věrné fanynky. Pozdravte do vlogu děvčata" vyzve je Soph, zaměří na ně kameru a holky začnou zdravit. ,,Jste právě ve vlogu a zaujímáte čestné místo. Děkujeme, že jste přišli a snad vás uvidíme i na koncertech. Opravdu děkujeme" poděkuju jim, obejmu je a ještě jednou jim poděkujeme. Rozloučíme se a odejdeme na předávání. To je poslední etapa dne. Převezmeme trofeje, vyfotíme se ještě s fanoušky a poděkujeme všem rozhodčím a pořadatelům. Ještě zahlédnu Stef se hádat s jejími koleginěmi. Odejdu s klukama k autu a tak ceny položíme do kufru. ,,Takže tady je adresa a přijeďte. Díky, že jste tu byli. Dost jste nám pomohli a byl opravdu dobrý nápad přinýst ten megafon" ,,To byl Ashův nápad, já jsem měl nápad přinést něco k jídlu" usměje se, přikývnu a obejmu Ashe. ,,Díky. Za nápad, dost mi to pomohlo" usměji se a Luke mi pomůže do auta. ,,Máš oteklí kotník?" ,,Z toho posledního faulu, bylo to tvrdé" ,,Dneska se o tebe postarám. Starat se o tebe jako o princeznu" usměje se, poděkuju mu a políbím ho. ,,Uvidíme se u nás pánové" ,,Ahoj, dávejte na sebe pozor. Mistryně" rozloučí se s námi Mike, Luke mi pošle vzduchem polibek a ostarní holky nastoupí. Zamáváme jim a jedeme domů.
ČTEŠ
Band life???
FanfictionAhooooj, tady Tess.. jo už zas?, tohle je moje story o kapele jménem Angels. Jak se postupně vyvíjela kariéra, vztahy a i sanotné postavy?