Je ráno, vstávám asi v šest hodin. I když máme volno tak se snažím vstávat brzy. Rye ještě spí a je ohromně cute!!
Pomaličku mu vstanu z náruče a protřu si oči. Je hezké ráno a docela hezké počasí. Vstanu a převléknu se do něčeho nového.Potřebuju udělat ještě něco zajímavého pro dnešní den. Vezmu si do ruky telefon a najdu náš chat.
RT& Angels😍👫💖
Tess😻: Mikey?! ✋
Brook🙊: Tess je teprve 6 ráno😌
Lau🐬: Co se děje? 😮
Fovvs🌵: Tess? V 6 ráno, kde je Rye? 😮😅
Jack🍀: Proč mě budíte tak brzy? 😌
Tess😻: Jen se chci zeptat Mikeyho na jednu věc 😅
Soph🐼: To nemůže počkat.. Asi za dvě hodiny bysme vstali? 😂
Tess😻: Nope, protože to nechci řešit pozdě... Pak na to zapomenu😅
Mikey👾: Tess? Co je tak naléhavého, že to nemůže počkat? 😂
Tess😻: Ahoj Mikey, promiň ale chtěla jsem se tě zeptat na to jestli se mnou... 😹
Mary🍏: Ahoj všichni 🙋
Tess😻: Ahoj Mary... Chci se tě zeptat na to jestli se mnou nepůjdeš dnes udělat moje první tetování.. 😹 Jsi asi tak jediný kdo má tetování a tak se tě chci zeptat 😹
Sophia🐼: Jsi si jistá Tess? 😮
Stef🐶: Opravdu?
Mary🍏: Můžu jít taky.. Moc se na to těším 😍
Tess😻: Ano jsem si jistá a jasně Mary můžeš s námi.. Ale musím říct, že jsem docela nervózní😹
Pie🐝: Opravdu? 😮
Tess😻: Ryei?! 😅😍
Napíšu a otočím se na něj, usmívá se a tak k němu přilezu a usměji se taky. ,,Opravdu chceš tetování?" ,,Už jsem o tom dlouho přemýšlela a ano. Asi dvě. Dnes stihnu jen jedno a to druhé bude až po turné" vysvětlím mu. ,,Aha. No tak ať si budeš přát cokoliv. Jsem na tvé straně" ,,Děkuju Ryei" poděkuju mu a obejmu ho, nějak během večera si stihl sundat tričko a proto spal jen na půl těla. ,,Jak jsi to udělal?" ,,No.. Když jsi spala tak mi bylo horko. Protože jsi tak hot, když spíš" ,,To sis teď vymyslel" ,,Ne mám důkaz" řekne a najde na telefonu fotku mě jak spím. ,,Bože můj.. Vypadám strašně" ,,Ne.. Vypadáš nádherně, protože jsi tak bestarostná a šťastná. Takovou tě chci mít celou dobu" řekne, usměju se a znovu ho políbím. ,,Jdeme na snídani?" ,,Chtěl jsem vzít tebe a bráchy na snídani, proč ne" pokrčí rameny a tak vstanu.
Je asi něco kolem deseti hodin a my odjíždíme domů. V sedm hodin vyrážíme do Glasgow a přespíme tam do zítra a pak pojedeme směr Bristol. Těším se na všechny a to moc. ,,Takže pocity z mé rodiny?" ,,Báječní lidi. A to všichni, hlavně ti dva rošťáci a taky Robiie je fajn. Tvoje mamka a taťka. Famózní lidé, mám je oba ráda. Hlavně tvoje mamka se ke chovala hezky" ,,Má tě ráda a to jsem rád, protože ti dva se málem poprali o to kdo ti dá dárek první. No a pak jsem jim řekl, že se uvidí s tebou až o novoroční večeři" ,,Jsou to skvělý kluci. Už se těším na tour a až si s nimi užijeme Miami" ,,Jo to já taky" souhlasí se mnou, podívám se ven z okna a usměji se. To bude teprve něco.
ČTEŠ
Band life???
FanfictionAhooooj, tady Tess.. jo už zas?, tohle je moje story o kapele jménem Angels. Jak se postupně vyvíjela kariéra, vztahy a i sanotné postavy?