Tess😻
Probouzím se v prázdné posteli. Nikdo tu není, protřu si oči a rozhlédnu se. Včera to bylo skvělé, ohromně hezké. V hlavě mi probíhá spoustu vzpomínek. Výhra, tým a večer. V Lukově náruči se prostě cítím dobře, za jakékoliv situace. Opřu se o čelo postele a chci si vzít telefon, co mám na nočním stolku. Je tam vzkaz, vezmu si ho a přečtu. Je od Luka, musím se šťastně usmát a oddychnout si. Už vím, že ke mě cítí to samé, což je ta nejlepší zpráva na probuzení. Vstanu a vzpomenu si na kotník. Led se už roztekl a vypadá to, že je to lepší. Trochu míň oteklé. Pousměji se a přejdu ke skříni. Vytáhnu si něco pro cover.Vyjdu z pokoje a vzkaz si dám do obalu od telefonu. Ten si dám do kapsy, rozhoduju se jestli mám jít nejdřív do koupelny nebo na snídani. Rozhodnu se pro snídani, odejdu dolů a usměji se. Jako první tady je Luna a připravuje lívance. ,,Dobré ráno" ,,Dobré. Jak se ti spalo?" zeptá se a já si naliju kávu. ,,Nádherně, už dlouho jsem se tak nevyspala" ,,Bylo to zasloužené. Včera jsme si to vymakaly slušně" usměje se a podá mi talíř. ,,Děkuju" ,,Nemáš zač, ozval se ti Luke?" ,,Zatím ne. Ještě určitě spí, včera byl unavený. Teda k tomu večeru, co ty a Cal?" zeptám se s pozvednutým obočím, Luna se zasměje a začervená se. ,,Když mám být upřímná dost se mi líbí, ale nevím jestli by chtěl chodit s někým jako jsem já. Jen obyčejná holka" ,,Chyba, jsi jen báječná holka s kapelou" opravím ji, usměje se potěšeně a posadí se ke mě. ,,Měli bysme vymyslet kam dáme ty ceny" ,,V garáži je ještě nějaká polička, co ji dát vedle televize. Budou to poličky na ceny" navrhnu, přikývne a začne jí zvonit telefon. ,,To je mamka, nevadí když..?" ,,Klidně běž, já jdu pro ty poličky" řekne, zvednu se a umyju nádobí. Luna si zatím povídá s její mamkou a já odejdu do garáže. Náš obývací pokoj je sladěný do bílé barvy. Takže máme i bílé poličku, podle mě by to vypadalo dobře. Vezmu je a odejdu zpět do obývacího pokoje. ,,Mám ti pomoct?" nabídne se Luna, souhlasím a začnene pracovat. Přiděláme poličky, potom si Luna vezme barvy a napíše na ně hezkým písmem Angels are best. ,,Co na to říkáš?" zeptá se mě, podívám se na to a posadíme se společně na gauč. ,,Vypadá to dobře parťáku" usměji se a plácnu si s ní. ,,Jdu se převléknout" ,,A já si jdu zabrat koupelnu" řeknu a vyběhnu do koupelny. Vím, že když tam je Soph nebo Lau tak jsou tam dost dlouho. Já se chci jen upravit, nalíčit a učesat. Podívám se na telefon a přišla mi zpráva od Mikeyho.
Mikey👾&Tess😻
Mikey👾: Ahoj, jak se vám vede? Jak dopadlo soccer six? Ohromně se těším domů až vám budeme vyprávět, co jsme zažili. Užijte si den a pozdravuj holky 🙏👋
Tess😻: Ahoj Mikey. Máme se báječně, včera jsme si zaslouženě vyhráli soccer six, takže vám potom ukážeme ceny. Těším se na vás a ty za pozdravuj kluky🙏
Mikey👾: To se neboj, co plánujete na dnešek? 😮
Tess😻: Cover, bude to zábava. Písnička bude Amnesia od 5SOS. Ohromně moc se těším 🙌
ČTEŠ
Band life???
FanfikceAhooooj, tady Tess.. jo už zas?, tohle je moje story o kapele jménem Angels. Jak se postupně vyvíjela kariéra, vztahy a i sanotné postavy?