77/Všechno zpátky 🙌💗👫

12 1 0
                                    

Luke🎤
Dokončil jsem písničku, bral jsem ji od srdce a pak kývnul na kluci s poděkováním. Ti se na mě usmáli, teď už jen jestli mi to odpustí. Ale snad ano. Doufám, že ano protože ji nechci ztratit. Opravdu k ní cítím to, co jsem jí napsal. Chci jí říkat každé ráno, že je překrásná, že ji miluju a těším se na další den s ní. Chci ji objímat, líbat a vidět její úsměv. Slyšet její hlas, její smích. Nevšimnu si, že jedna malá slza mi stekla po tváři.

Tess😻
Je den po té, co jsme byli ve studiu. Po tom, co jsme dokončili tu skvělou písničku a poslechli si Lukovu omluvu. Je mi o něco líp, ale pořád nevím jestli s ním mám mluvit. Pomalu vstanu z postele a zapnu si hudbu. Začnu si jen tak tancovat, potřebuju si poklidit pokoj. ,,Tess" ozve se ode dveří Lauren, otočím se na ni a usměji se. ,,Dobré ráno" ,,Máš nějakou dobrou náladu" ,,To jo. Snažím se mít dobrou náladu" pokrčím rameny a Lau se posadí na postel. ,,Co takhle si nalakovat nehty?" navrhne, vytáhnu laky. Mám jich pár. Černý, modrý a zelený. ,,Ještě přenesu to svoje. Ještě tě nalíčím a učešu" ,,Holčičí čas" zasměji se a Lau vyskočí na nohy. Odběhne do svého pokoje a já se zatím posadím na postel. Počkám na ni a pustí zatím náš oblíbený seriál. S Lauren milujeme seriál Supernatural. Pustím 4 sérii, postupně se díváme na série společně. Je to hezký chvíli trávit čas s někým, kdo není mužského pohlaví. ,,Už jsem tu" řekne a posadí se ke mě s taštičkami. ,,Budeš vypadat jak pořádná holka, poslední dobou je. pracuješ nebo se trápíš. Teď se nech rozmazlovat" zasměje se, přikývnu a nastavím jí ruce. ,,Jakou barvu?" ,,Černou" ,,Jako vždy. Tak se posaďte slečno a nechte mě čarovat" usměje se, udělám co mi řekne a začne pracovat na mích nehtech. Sleduju seriál a Lau taky, ale jen okrajově. Přesto vím, že bude vedět očem ten díl byl víc než já.

,,Lau

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Lau.." ,,Jo?" zeptá se mě a podívá se na mě. ,,Myslíš, že bude Luke beze mě v pohodě?" ,,Jak to myslíš?" zeptá se zmateně. ,,Jako jestli si najde někoho lepšího než já? Co když budeme ve vztahu a on prostě zjistí, že je nějaká modelka hezčí a lepší než já?" zeptám se jí smutně, skloním hlavu a Lau mi ji zase zvedne. ,,Ty jsi ta nejlepší osoba, kterou na tomhle světě znám. Vy všechny, pomohli jste my v tom nejhorší a myslím, že jste ty nejkrasnější holky. Takže tuhle blbost si odepiš. A kdyby tohle někdy Luke udělá bude si muset změnit pohlaví" ušklíbne se, zasměji se a obejmu ji. ,,Děkuju. A co ty a Jack? Ozval se ti?" ,,Několikrát. Včera ráno a každý den. Pořád mi píše a ptá se jak se máme a tak" usměje se šťastně. Jack a Lau to spolu sluší, jsou dokonalí pár. Jsou stejní a opravdu se k sobě hodí. ,,To je dobře. Hrozně vám závidím vztah, ale jen v tom dobrém smyslu. Jste pro sebe jako stvoření. Sluší vám to spolu a vychází vám všechno" ,,Tobě se jednou bude dařit ve vztahu stejně. Věř mi, všechno bude lepší" povzbudí mě, přikývnu a podívám se na telefon. Psal mi Rye. Musím se pro sebe usmát a podívat se na to.

Rye💪&Tess🎧

Rye🐝: Cesta domů bude dlouho nudná. Ale těšíme se za vámi, taky vám vezeme pár dárků 😳

Band life???Kde žijí příběhy. Začni objevovat