56/Plán🙏

19 2 0
                                    

,,Tak tady to je.. Snad jsem to nezapomněl" usměje se a posadí se ke mě. ,,Je to jako předtím.. No jo.. To jo. Díky" ,,Nemáš zač. Tak tedy proč Harvey žárlil?" ,,No nevím. My dva jsme se rozešli a chceme být kamarády. Asi si myslí, že je v tom víc" pokrčím rameny a napiju se kávy. Rye se na mě zvláštně podívá. Je to takový jiný pohled. ,,Asi ano. Takže co se chystá na Španělsko?" ,,Covery a pak asi jen příprava na Miami a pak tour" zamyslím se, podívám se ven a začalo pršet. ,,Perfektní" ,,Půjčím ti mikinu" ,,Ehm.. Žádnou nemáš" zasměji se, Rye se podívá na své tričko a pak na mě. ,,Tak ti půjčím tričko" ,,Jsi blázen" ,,Jo občas" usměje se, podíváme se na sebe a pak skloníme zrak. Dojíme a povídáme si o Španělsku a jejich dalším turné. ,,Mohli bychom jet s vámi. Spojit turné po Americe. Naše se zrušilo kvůli té záležitosti" ,,Jo to je dobrý nápad. Proč neudělat společné turné, když jsme udělali i po Británii. Myslím, že fanoušci si to dost užili" ,,Taky si myslím. Je to perfektní mít tolik fanoušků" ,,Roste to. Máme se dobře, podpora je taky velká a těším se na další rok" ,,To mi povídej" usměji se a vydáme se domů. Všichni už připravují věci na odjezd. ,,Myslím, že by nám ho mohl někdo pohlídat" řekne Soph a pohladí Buddyho. ,,Jo. Už jsem volala. Alexis Sánchez by mohl. Je to hodnej člověk, potkala jsem ho v jedné kavárně. Povídali jsme si, poznal mě že mám kapelu. Jeho sestra nás miluje a tak jsem nu slíbila lístek pro ni" vysvětlím a dám kufr do auta. ,,Aha. Dobře. Takže nám tě bude hlídat fotbalista. Jo to zní fajnově" zasměje se Mary a s Lau si uloží kufry. ,,Všichni připraveni?" ,,Jop. Zar, můžeme si promluvit na chvíli?" ,,Jasně" přikývne a jdeme dál. ,,Chci se ti omluvit za to, že jsem málem způsobila rozpad kapely" ,,To je v pohodě. Pak jste se zase dali dohromady. Teď jste spolu a vypadá to, že budete v pohodě. To, co udělala Stef bylo sprostý a vím, že bych zachovala stejně. Bylo by mi na nic. Chápu to" ,,Jo díky. Tak pojedem?"zeptám se nadšeně a Zara přikývne, posadím se dozadu. Dojedeme na letiště. ,,Fajn máme ještě hodinu a půl. Myslel jsem, že to bude na dýl, ale zvládli jsme to rychle" ,,Jo. Jsme dobrý" usměje se Jack, usměji se a vytáhnu telefon.


Loren🎀&Tess🎈

Tess😻: Přijeď hned na letiště. Letíš s námi do Španělska. Na dovolenou. Doufám, že se dostavíš rychle.. 🙏

Loren💋: Co? Jak rychle?

Tess😻: No letí nám to za hodinu a půl. Takže co nejrychleji😅

Loren💋: Dobře. Budu tam 😊

Tess😻: Perfektní. Ahoj 👋

Loren💋: Ahoj👋


Schovám telefon a usměji se na Mikeyho. Mám plán a myslím, že mi vyjde. Tedy podle mého názoru.

Band life???Kde žijí příběhy. Začni objevovat