62/Odjezd směr NY🚃🗽

19 2 0
                                    

Mary
Andy nám u snídaně řekl, že se Tess spolu s Ryem rozešli. Posledních pár dní mi to tak připadalo. Jejich vztah byl takový skoro bez lásky. Odcizili se. To je to nejhorší, co se ve vztahu může stát. Ale stalo se. Musíme jít dál. ,,Mary" zavolá na mě Brook, otočím se a drží v ruce růže. ,,Ty jsou pro tebe" ,,Děkuju jsou překrásné. Proč jsi mi je přinesl?" zeptám se překvapeně. ,,Prostě jsem si říkal, že Tess a Rye šli na to špatně. Ve vztahu má být i romantika a taky láska" ,,Myslím, že se měli dost rádi. Ale prostě jedna určitá událost se stala a zkazila to" skloním smutně hlavu, Brook mě obejme a políbí na tvář. ,,Nedělej si starosti. Jak zn Tess tak dlouho sama nebude. Na to je až moc hezká. Ale na tebe nemá" usměje se, oplatím mu úsměv a zvedneme se a jdeme balit.

Sophia
Musím si o tom promluvit s Tess. Vím, že to nepůjde vrátit zpátky ale chci se přesvědčit jestli si nepotřebuje promluvit. Zaklepu ma dveře a ozve se vstupte. Vejdu dovnitř a vidím Tess balit si kufr. ,,Ahoj Soph, co se děje?" ,,Nic. Jen jsem se přišla zeptat jestli nepotřebuješ pomoct, nebo si promluvit?" zeptám se mile a posadím se do křesla. ,,Jsem v pohodě. Proč se všichni ptáte. Mám se v pořádku, rozešli jsme se v klidu a jsme spolu pořád přátelé" ,,Dobře, jen jsem se chtěla zeptat. Včerejší den byl skvělý, viděla jsem že sis to dost užila" vrátím naše téma zpátky. ,,Tam na tom pódiu to bylo neskutečný. Bavili jsme se, diváci poskovali a zpívali s námi. Na ten okamžik, kdy jsme to rozbalili na té stage na ten nikdy nezapomenu" ,,To já taky ne. Bylo to jedinečné a nezapomenutelné. Vlastně až přijedeme do Los Angels mohli bych dotočit ty covery, cosme nestishly a taky bysme mohli přibrat ještě jeden od RoadTripu" ,,Jaký?" ,,I wasn't worried" řeknu, Tess se usměje a souhlasí a postaví kufr vedle mě. ,,To beru. Moc se mi ten song líbí, ale potřebuju kytaru" ,,Kluci by měli mít už věci v LA, protože tam ještě zůstanou. Andy by ti mohl půjčit kytaru" ,,To mohl. Tak jo, jdu se převléknout. Čau dole, připravena na New York" ,,Jako vždy" vstanu a plácneme si. Odejdu dolů, už mám vše sbaleno a čekám na někoho. ,,Jako první sbaleno?" zeptá se mě Rye, vypadá docela smutně. ,,Jak ti je?" ,,Docela dobře, srovnávám se s tím. Kluci mi dost pomohli, byla jsi za Tess?" zeptá se, přikývnu a usměji se. ,,Oba potřebujete čas. Bude to v pohodě, jsem ráda že jste zůstali přáteli" ,,To já taky, nechci o ni přijít úplně. Je to skvělá osoba, dost mi na ní záleží. Od včera je ale už jen moje nejlepší kamarádka" řekne s úsměvem a k nám přijde Jack. ,,Čau Jacku. Jak ses vyspal?" ,,Skvěle. Jak se máte vy?" zeptá se rozespale. ,,Dobře, díky za zeptání" ,,Co ty Ryene?" ,,Taky dobře, budu v pohodě. Jdeme do busu?" zeptá se a ukáže na Davida stojícího u busu. ,,My pojedeme autobusem?" ,,Jen z Miami do New Yorku. Bude to zábava, nastupovat mládeži" usměje se a my dáme zavazadla do kufru a vejdeme dovnitř. Je to tu dost hezké. Je to něco obytný autobus. ,,Wau. Čekal jsem všechno, ale tohle je něco speciálního" ,,Vítej v Americe, Jacku" zasměje se Rye, který sedí na sedačce.

Andy
Scházím dolů a vidím bus. ,,My pojedeme busem?" ,,Takovou otázku měla i tvoje holka. Dost se doplňujete" zasměje se David, oplatím mu úsměv a vejdu dovnitř. Ještě tu nejsou všichni. Jack, Soph a Rye jsou tu. Čekáme na ostatní a já se zatím divím nad vnitřkem autobusu. ,,Je to boží" ,,Takovýhle bychom potřebovali" ,,Pravda" souhlasí Jack.

Mikey
Hledám Tess, už jsem ji dlouho neviděl a mám starosti. Zaklepu u ní v pokoji. ,,Dále" ozve se zevnitř. Vejdu a najdu ji sedět na posteli. ,,Ahoj Mikey" ,,Ahoj, co se děje? Všichni jsou dole, čeká se na nás" ,,Nic jen jsem přemýšlela. O svém životě, kdybych nezačala se zpíváním tak bych tu nebyla. Nikdy nepoznala holky a vás, nikdy bych nepoznala tyhle skvělé lidi a neměla možnosti být na takovémhle levelu" ,,Já jsem za to rád. Je to zábava, s klukama, s vámi a taky s tebou. Jsi báječná osoba, teď pojďme. Čekají na nás určitě" usměji se a Tess přikývne. Podívá se po pokoji a vezme si telefon. Sejdeme dolů a spatříme autobus. ,,Tohle je boží" řekne překvapeně, dost mě to překvapí ale Tess se nenechá tak snadno ohromit a uklidí si kufry. Nasedneme a vyjedeme směr New York.

Band life???Kde žijí příběhy. Začni objevovat