Efter at Connigan havde budt på drinks nok, var Tris så fuld, at hun begyndte at danse. Jeg prøvede selvfølgelig at stoppe hende, men hun insisterede på at gøre sig selv til grin. Fireball spille ud af de små højtalere og endnu en gang begyndte hun at ryste røv, midt på det tomme dansegulv. Til sidst tænkte jeg, at nu havde jeg prøvet længe nok og satte mig derfor igen ved siden af Connigan og smilede undskyldende, mens jeg skævede til min mobil. Jeg havde fået endnu en besked fra Andrea.
Jeg ved det kan være svært at komme ud og sige at man er lesbisk. Jeg har ikke fortalt mine forældre det endnu.. men jeg ved jeg er det!👩❤️💋👩 Det er også okay hvis du er bi.. det gør mig ikke noget 💖 Jeg synes virkelig du er smuk! 💘 Jeg sank mens jeg gik ud af beskeden igen. Jeg anede ikke lige hvordan jeg skulle få hende fortalt, at jeg ikke var så interesseret som hun troede.
"Er alt som det skal være?" Jeg mødte Connigans bekymrede øjne med et forsikrende smil og et hurtigt løft med skuldrene.
"Tjoh.. " Jeg tøvede. Ville jeg virkelig fortælle min skønne og vidunderlige matematik lærer om Andrea? Men hans åbne lyttende udtryk, gav mig lyst til at fortælle ham alt, selv de mest pinlige ting fra min barndom. "Der er en pige på skolen, der.." jeg holdt en pause i et forsøg på at finde de rigtige ord. ".. der er.. jeg ved ikke.. forelsket i mig?" Jeg kunne se at han forsøgte at holde sit ansigt så neutralt som muligt.
"Men er du forelsket i hende?" Jeg smilede genert ned imod baren og grinede nervøst.
"Neeej.. Jeg er ikke rigtig til piger.." jeg mødte hurtigt hans blik, før jeg så ned igen.
"Ville det så ikke være mere ærligt, at fortælle hende hvordan du føler?" Han tog en tår af sin drink mens jeg nikkede.
"Du har nok ret.. Jeg er bare.. overrasket over at jeg kunne.. du ved.." jeg pressede læberne sammen til en streg af et smil. "Score en af samme køn som mig.." jeg så ned i baren, flov over min egen egoistiske tilgang til tingene og skyndte mig at tilføje: "jeg havde lovet mig selv at være anerledes, nytænkende og nær så kedelig.."
"Ah.. så hele Blake tingen igen.." han tog endnu en tår af sit glas og skar ansigt af den skarpe drik. "Bare fordi han siger du er kedelig, er det ikke ensbetydende med at du rent faktisk er det.." jeg sukkede og så ned i bordet.
"Det ville jeg have ønsket jeg vidste da jeg kyssede med hende.." jeg hørte hans forbløffede latter og vendte mig imod ham.
"Måske er det derfor hun er så vild med dig." Han grinede til mig og jeg kunne ikke selv lade hver at smile.
"Du har nok ret.." smilede jeg og greb om mit glas på baren med den ene hånd. "Jeg har bare brugt så lang tid på at fortælle mig selv, hvad der var rigtigt at gøre, hvad der var acceptabelt og ordentligt.. Jeg har begrænset mig selv så tit.. Jeg vil bare så gerne bevise at jeg ikke er kedelig.."
"Det er nok nærmere Blake der skal bevise at han ikke er et buttplug!" Han tog en tår af sit glas ligesom for at understrege sin mening. "Du fortjener bedre, og en der tager dig som du er.. kedelig eller ej.. " jeg trak på skuldrene. Han havde jo ret. Jeg afsluttede mit glas og skævede til Tris ude på dansegulvet der var ved at strække ud. Hun var nok ved at skulle kaste sig ud i drunk breakdance, hvilket ikke.. var nogen god ide.
"Der er en gut der sidder og tjekker dig ud.." lød det pludselig hviskende fra ham. Jeg mødte hans øjne forbløffet og ville kigge, men han stoppede mig. "Ah! Spil kostbar.. der er ikke noget der er mere tirrende.."
"Sidder du og giver mig dating tips?" Han grinede og vippede hovedet frem og tilbage. "Hvad vil du så have jeg skal gøre?" Han smilede forsigtigt.
"Ret ryggen lidt mere.." midt i at jeg sad og rettede mig op kom bartenderen og satte et glas foran mig.
"Et kompliment fra herren derovre.." han nikkede i retning af en pæn mand i 30'erne, med kort klippet hår og et fireskåret ansigt. Han virkede bred over skuldrene men utroligt tynd om hofterne. Som havde han kun fokuseret på sine biceps og totalt glemt alt om leg-day.
Jeg smilede kejtet til ham og vendte mig så om imod drinken han havde komplimenteret mig med. En fucking ananasdrik IGEN!!
"Det orker jeg ikke.." gispede jeg og sendte nervøse øjne imod Andrew.
"Hvad mener du?"
"Han er ikke min type! Den her drink er ikke min type.. Der lugter af dickhead helt herover.." Andrew grinede og måtte ligge en hånd for munden for at beherske sig.
"Hør, det er jo bare en bekræftelse af hvad jeg netop sagde.. Blake er et buttplug og du er dejlig! Det er der mange mænd der kan se." Han tog en rolig tår af sin drink.
"Men jeg er ikke interesseret i ham der gutten.." jeg nikkede i retning af ham. "Please hjælp mig!" Sagde jeg panisk og mødte hans øjne.
"En skøn jomfrue i nød.." smilede han og løftede det ene øjenbryn drillende, før hans øjne flyttede sig i retning af manden. "Hep! Nu kommer han.."
"Hold op med at drille mig.."
"Jeg mener det.. han er på vej herover."
"Fuck!!!" Jeg stirrede ned i baren. Pludselig lagde han en ring foran mig og jeg vendte ansigtet imod ham med uforstående øjne. "Hvor har du den fra?" Han rystede på hovedet.
"Tag den på.." jeg gjorde som han sagde. "Når han kommer herhen, flasher du den.. jeg tager mig af resten.." før jeg nåede at tænke to sætninger færdig, stod manden ved siden af mig.
"Heey.." Hans sultne øjne kørte rundt på mig. Det var tydeligt han var ved at klæde mig af.
"Hej!" Lød det pludseligt fra Andrew, mens han lagde en arm om min talje og trak mig ind til sig.
"Det var hende jeg snakkede til.." vrissede manden, mens Andrew bare smilede.
"Men hun er altså min forlovede.. sååå.." jeg flashede ringen som Andrew havde bedt mig om og så undskyldende på manden.
"Det anede jeg ikke, det må i undskylde!"
"No problem! Det er en ærlig fejltagelse." Jeg mærkede pludselig Andrew flette sine fingre ind imellem mine og måtte kontrollere mig selv fra at rødme. Da manden var gået vendte jeg mig imod ham.
"Utroligt at det rent faktisk virkede.." han grinede og trak på skuldrene mens han tømte sit glas. Jeg lagde mærke til at hans blik strejfede vores sammenflettede hænder, men kommenterede det ikke, og jeg havde virkelig ikke lyst til at fjerne min hånd, selvom alt i mig lige nu skreg at jeg skulle. Han gjorde et diskret vip med hovedet i retning af Tris og smilede skævt til mig.
"Tror du ikke det er bedst, hvis hun kommer hjem i seng?" Sagde han meget forsigtigt og løftede sine øjenbryn på den der modbydeligt charmerende måde, der gav mig den vildeste lyst til at kaste mig over ham. Jeg havde selv fået drinks nok, men var langt fra så langt væk fra overfladen, som Tris.
"Jo.. Men jeg klare den." Jeg klemte hans hånd forsigtig, den var både varm og stærk. En voldsom nærmest brusende lyst til at han skulle røre ved resten af mig, kom over mig, og fik mig til at blinke befippet et par gange.
Min fornuftige side blev ved at skrige: "NEJ! FLYT. DIN. HÅND. GABBI!!" mens min halvfulde, forelskede side spredte en vidunderlig varm følelse i hele min krop.
"Hør, det er mig der har købt hende alle de drinks, det mindste jeg kunne gøre, var da at sørger for at du.. øh.. I.." Han gjorde en nedadvendt grimasse med munden. "Jeg mener.. At i kommer hjem i god behold." Et bredt smil spredte sig på min mund. "Måske har jeg også fået for meget." Grinede han og så ned på vores sammenflettede fingre. Før jeg overhovedet nåede at reagere gav han mig et mindre hjertestop, ved at føre min hånd op til sin mund. Forsigtigt kyssede han min håndryg blidt og gjorde et uskyldigt vip med øjenbryne. Jeg var ved at falde ned af stolen, og kunne ikke andet end at fnise fjantet, som en anden tåbelig lille skolepige.
أنت تقرأ
⇝𝕋𝕠𝕥𝕒𝕝𝕥 𝕄𝕠𝕕𝕤𝕒𝕥⇝
عاطفيةDa den generte Gabbis kæreste Blake slår op med hende, beslutter hun sig for at lave et nytårsforudsæt der skal få ham tilbage. Desværre er det lettere sagt end gjort, for nytårsforudsættet lyder på at løsne op og holde op med at være genert, altså...