Et dybt veltilpas suk, undslap mine læber, før jeg langsomt åbnede øjne og forsøgte at afstemme dem til det klare lys, der kastede sig ind gennem de lange hvide gardiner, og efterlod en stribe af solstråler ind over det matte trægulv. Mine små, søvndrukne øjne bevægede sig langsomt rundt i rummet, mens mine sanser vågnede én for én. Det var en tidlig sensommer morgen i slutningen af august, og det var tydeligt at høre, på bilstøjen nede fra gaden.
Endnu en sans vågnede da duften af varme og tryghed, fyldte mine næsebor. Jeg smilede for mig selv, og vendte mig forsigtigt for at undgå at Andrews arm, som han havde holdt om mig med, ikke faldt af mig, så han vågnede. Forsigtigt skubbede jeg mig rundt, så jeg kunne se ham.
Roligt og ubekymret lå han og træk vejret tungt, ved siden af mig. Han lå på maven, så jeg kunne studere hver lille linje af hans stærke ryg. Musklernes bløde former, der streg og dalede i takt med hans vejrtrækning. Han så så blød og sart ud, mens den eneste tanke jeg havde, var at jeg havde så evigt lyst til at kysse hver eneste centimeter. Føle varmen og blødheden imod min hud endnu engang.
Hans mund var lavet til smil, så selv nu, hvor han lå og sov, formede der sig et smil på hans mund. Jeg måtte bide mig hårdt i underlæben, for ikke at fnise tøset, mens en brændende lyst til at rør ved hans læber kom over mig. Uden at tænke videre over det, førte jeg agtsomt min hånd op imod hans mund. Men lige før jeg skulle til at røre, sukkede han dybt og rørte på sig. Med det samme trak jeg min hånd til mig, og gemte halvdelen af mit ansigt bag dynen.
"mmm.." brummede han, mens han forsigtigt begyndte at åbne øjne. Først nu, gik det op for mig at jeg var meget nøgen, som i helt nøgen! Jeg frygtede at han nu ville afsky mig, og ikke ville have mere med mig at gøre. Jeg forstod ikke hvorfor den pludselige usikkerhed, mente at skulle strømme ind over mig på den måde. Men lige nu havde jeg allermest lyst til, at kravle i et musehul.
Hans søvndrukne øjne fandt mig hurtigt, imellem de bløde hvide lagner, også selvom jeg forsøgte at gemme mig. Hans hår var stadig et forfærdeligt rod, efter hvad vi havde lavet aften forinden. Som han lå der, i de bløde morgenstråler, så han endnu mere smuk og menneskelig ud, end nogensinde før.
"Du ligger her stadig.." Hviskede han hæst, mens han glippede med øjne og brød ud i et træt smil.
"S-skal jeg gå?" Jeg mærkede hvordan mit hjerte faldt ned i maven på mig, mens jeg afventede hans svar. Roligt løftede han hovedet fra sin pude og så kærligt på mig.
"Hvorfor skulle du gå?" Han rykkede forsigtigt tættere på.
"Fordi du skammer dig.. du føler lede ved mig og vil have mig ud af din seng.." Røg det ud af mig. Men han smilede bare og lagde sig om på siden. Han fik fat i mig, og trak mig forsigtigt over til sig, hvor han mødt mine læber. Mit hjerte hamrede afsted.
"Du må ikke gå.." Hviskede han. "Jeg elsker dig.." Han lagde sin pande imod min. Hans øjne var så ømme, at jeg måtte synke.
"Jeg elsker også dig.." Smilede jeg forsigtigt.
"Har vi brug for andet end det?" Han brød ud i et stort smil, mens jeg rystede på hovedet og kravlede ind under dynen til ham. Han var så varm og indbydende. Det føltes helt enormt grænse overskridende og vidunderligt syndigt, at ligge helt nøgen op af ham. Jeg mærkede ham lægge sin arme om mig, så jeg kom til at ligge op af hans bryst. Hans fingre legede let med mit hår, mens jeg puttede mig ind til ham og forsigtigt lod et par fingre danse rundt på hans brystkasse. Med et sukkede han dybt, og jeg blev med det samme urolig.
"Hvad er der galt?"
"Det er torsdag.." Sukkede han og så tomt frem for sig. Torsdag.. Ja.. Jeg vidste godt hvad torsdag betød. Det betød vel at vi skulle til at op, tage tøj på, og tage i skole. Han skulle spille professor og jeg studenten, der bestemt ikke var skrup hamrende forelsket i ham. Han nussede mig forsigtigt i taljen mens han trak vejret afslappet. Jeg kunne høre hans hjerte slå afdæmpet i brystet på ham og smilede forsigtigt for mig selv. Bankede hans hjerte mon kun for mig? Han skævede over på sit vækkeur. "Ah.."
"Hvad så?"
"Jeg bliver nød til at stå op.." Før han satte sig op, kyssede han mig på håret. Hans blik søgte efter sine underbukser, mens han strækkede sig. Jeg måtte bide mig i læben, da jeg så alle hans muskler i ryggen spænde og strække sig under hans hud.
"Ah.. dér.." Han hev dem på og rejste sig fra sengen. Da han havde taget et par skridt, stoppede han op og kiggede på mig med glade forelskede øjne. "Hvor ser du dog afsindig fræk ud, som du ligger dér.." Han bed sig i læben, mens han stod og betragtede mig for et øjeblik, med hånden i siden, før han vendte sig og traske ud i køkkenet kun iført en enkelt sok og underbukser. Jeg pressede mine læber sammen, men alligevel begyndte jeg at grine for mig selv. Den mand var simpelthen for cute.
Mens jeg fandt mit undertøj i sengen og fik taget det på, kunne jeg høre ham inde i stuen.
"Yeah.. Uhm.. Jeg bliver nød til at melde mig syg i dag.. Mhm.. Ja.." Jeg smilede for mig selv, mens jeg fandt hans skjorte fra dagen forinden og tog på, før jeg trissede forsigtigt ud til ham. "Jo jo.. Jeg tænker at det må være noget fra opgavebogen.. Side 73.. Ja!.." Han sendte mig et par tilbedende øjne, mens jeg lænede mig op af dørkarmen. "Mhm.. Nej, nej.. de skulle gerne kunne finde ud af det.." Sagde han i telefonen mens han bed hårdt ned i sin læbe og rynkede på næsen samtidig, efterfulgt af et frækt smil, der gjorde mig ret så blød i knæene. "Nårh ja.. Ja.. Okay. Tak skal du ha'.. Jo.. Hah.. Jo tak! I lige måde. Yeah.. okay. Hej!" Han lagde på og kom over til mig.
"Helt uacceptabelt.."
"Hvilket?" Smilede jeg.
"At du skal stå der og se så utroligt sexet ud.. Hvad laver du desuden udenfor soveværelset? Kan du.. SÅ!.." Han skulle til at kilde mig, men jeg undveg og løb grinene ind til sengen igen, mens han rendte efter. Jeg kunne ikke tro at han lige havde pjækket fra sit drømme job, for at være sammen med mig. "Kan du så komme her!" Grinede han, før han samlede mig op fra gulvet og kastede os begge i sengen.
VOCÊ ESTÁ LENDO
⇝𝕋𝕠𝕥𝕒𝕝𝕥 𝕄𝕠𝕕𝕤𝕒𝕥⇝
RomanceDa den generte Gabbis kæreste Blake slår op med hende, beslutter hun sig for at lave et nytårsforudsæt der skal få ham tilbage. Desværre er det lettere sagt end gjort, for nytårsforudsættet lyder på at løsne op og holde op med at være genert, altså...