Jeg stormede tværs over dansegulvet. Flåede Tris ud af armene på Will og trak hende med udenfor. Jeg skulle have luft og det var nu!
"Hvad fuck sker der, G?" Beklagede Tris sig bag mig, før jeg stoppede op og slap hendes håndled. Hurtigt vendte jeg mig om og så irriteret overimod døren vi netop var stormet ud af.
"Nick! Det er hvad der sker!!" Tris så uforstånede på mig.
"Hvad mener du?"
"Han havde sin diller.. Lige der!" Jeg fægtede dramatisk med armene. "Han ville have jeg skulle røre den! Jeg ku ikk! JEG KU IKK!!!!"
"Slap nu af! Det er bare en diller.."
"SOM HAN VILLE HAVE JEG SKULLE RØRE VED!!!!"
"Måske skulle du tage og gå ind og røre ved den diller og så få Blake helt ud af kroppen.."
"Hvad?"
"Du hørte mig godt.." Hun smilede drillende til mig, mens jeg begyndte at trave frem og tilbage foran hende.
"Så det du siger er at jeg skal gå ind, duske Nick nar og glemme Blake.."
"Yep.. Det er hvad jeg siger, G. Du trænger til pik! Og Nick tilbyder.. du ved.. han er ligesom en luder, du ikke betaler penge for.." Hun grinede hysterisk af sig selv, mens jeg sank.
"Hvad nu hvis jeg allerede har fundet en jeg kunne.. du ved.. med?" Tris stoppede op og så på mig.
"Hvem?"
"Er det ikke underordnet?" Grinede jeg. Pludselig begyndte hun at smile slesk.
"DU HAR EN I TANKE!?!?!?!!? Kom med det!!!" Jeg kunne pludselig mærke at alkoholen begyndte at slå ind.
"Ville det være helt skørt hvis jeg prøvede noget med en..." Jeg holdt en pause og svejede lidt for at genfinde min balance. "Lærer?" Tris gjorde store øjne.
"Hvem?"
"Grete Klein!" Fnisede jeg, mens Tris begyndte at grine.
"Ad! Er du til den slags..? Hmm.. Hvorfor ikke..?" hun holdt en pause og lod øjne køre tænkende rundt i knolden på hende. "Professor Connigan!" Jeg skyndte mig at se ned i jorden for at hun ikke skulle se mine røde kinder, men det lykkedes ikke. Hun kendte mig for godt.
"DU ER VILD MED CONNIGAN?????" Udbrød hun og hoppede over til mig på den mest kejtede unødige måde noget menneske kunne komme på. Vi satte os begge i det våde græs.
"Hold op! Nej jeg er ej!" Grinede jeg og puffede forsigtigt til hende, alligevel væltede hun om på græsset. "Han er vores lærer!"
"Hvad nu hvis han ikke var vores lærer?" Hun så snu ud. Hvad end der forgik oppe i hendes kønne hoved, kunne det ikke være godt.
"Hvad så?"
"Så kunne du.. Hapse ham!!" Hun satte sig op og gjorde bide bevægelser med hånden, mens hun blev ved at sige "haps haps haps.."
"Hapse?" Jeg rystede på hovedet. "Nej, nej.. Ingen hapse.. Det er alt for dyrt!" Hun grinede hysterisk og kastede sig bagover. "Han er lækker tho.." Grinede jeg og lagde mig ned ved siden af hende.
"Ja han er så!!"
"Jeg ku godt tho.." Tris grinede.
"Selvfølgelig kunne du det! Du er stang liderlig!" Jeg grinede. Jeg var virkelig stang liderlig.. og det blev slet ikke bedre når der var alkohol indblandet.
"Vi burde have noget mere alkohol.." snøvlede hun
"Ja.." sagde jeg og forsøgte at komme på benene. "Nu skal der saksusme festes!!!"
Derefter blev mine erindringer enten tåget eller helt sorte.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
⇝𝕋𝕠𝕥𝕒𝕝𝕥 𝕄𝕠𝕕𝕤𝕒𝕥⇝
Любовные романыDa den generte Gabbis kæreste Blake slår op med hende, beslutter hun sig for at lave et nytårsforudsæt der skal få ham tilbage. Desværre er det lettere sagt end gjort, for nytårsforudsættet lyder på at løsne op og holde op med at være genert, altså...