("Hvad synes du? Er det for meget?" Jeg bed mig undskyldende i læben og rynkede på næsen, mens jeg så ned af mig selv. Han grinede charmerende op til mig, før han lagde et par store mande hænder på mine hofter.
"Overhovedet ikke.. Jeg er bare overrasket.." Han fik øjenkontakt med mine bryster igen og sank hårdt, før han igen så op på mig. "No wonder at du var kold, da du kom her!")
_____________________________________________________________
Jeg smilede ned til ham, mens jeg holdt hans ansigt imellem mine hænder. Han var virkelig manden jeg gerne ville have. Hans skæve smil fik mig til at synke hårdt. Jeg anede dårligt hvordan han kunne se, endnu mere fræk ud end han plejede. Han lænede sig flabet tilbage i sofaen, stadig med sine hænder placeret på mine hofter, og betragtede mig forsigtigt med kærlige øjne.
"Du er godt klar over at Julemanden ikke kommer og besøger dig i år, ikke?" Forbavset grinede jeg over den kommentar.
"Hvad mener du?" Med et charmerende løftet øjenbryn og et drenget grin, fortsatte han:
"Fordi du er uartig.." Jeg grinede højt og ukontrolleret op imod loftet. Ej altså. De skide pickup lines! Jeg elsker det! Grinene mødte jeg hans læber.
"Lov mig at du aldrig holder op med, at forsøge at score mig med pickup lines."
"Selvfølgelig vil jeg da aldrig holde op med det.." Jeg smilede stort til ham og kærtegnede hans kind, hvorefter han kyssede mig dybt og grådigt. Efter at have listet sin hånd op af min ryg, for at støtte mig, lagde han mig roligt ned på sofaen og lagde sig samtidig ind over mig.
Jeg havde svært ved at styre mig, mens vi længselsfuldt kyssede og kærtegnede hinanden. Jeg elskede følelsen af hans varme hænder, imod min nøgne hud. Hans kys vandrede, fra mine læber og ned over min krop. Jeg lukkede øjne nydende og mærkede hvor vild jeg i virkeligheden var efter ham. Med et bed han mig forsigtigt ved hoften, og jeg kunne ikke holde mig fra, at komme med et lille forskrækket gisp. Han mødte mine øjne, og lod et drenget skævt smil forme sig på hans bløde læber.
"Du godeste.. En sød lille lyd.." Han kyssede mig forsigtig hvor han havde bidt og fortsatte, stadig med læberne imod min hud: "Måske skulle jeg bide lidt mere i dig.." Jeg gispede, da jeg igen mærkede hans tænder imod min hud. Et ønske om at smide mine trusser hårde end bassen til en dubstep koncert, overtog mit sind. Sådan havde jeg aldrig haft det før, og jeg anede ikke hvordan han gjorde det.
Mine hænder fandt hans skjorte, men jeg var åbenbart så overgearet, at det blev et være mas og fumleri. For pokker da! Skide knapper.. Han grinede charmerende.
"Problemer?" Han mødte mine øjne i skæret fra pejsen og jeg måtte synke hårdt. Hele hans ansigt lyste af en komplet ro. Alt hvilede i en balance og harmoni, jeg aldrig havde set hos ham før. Det fødte en dybtliggende tillid til, at han ville mig alt det bedste i hele verden.
"Din.. dine knapper driller mig.." Hans ansigt foldede sig ud i et varmt smil, der i virkeligheden gjorde mig endnu mere skruptosset med ham.
"Ah.. Okay.." Smilede han og kiggede ned af sig selv, før han satte sig op på knæ over mig, og hev skjorten af ind over hovedet. Jeg holdt vejret, mens mine øjne sultent studerede hver en muskel på hans overkrop. Han var ikke et muskelbundt, men han var heller ikke en tynd fed svækling. Han var tilpas, ligesom han skulle være, med en markeret og mandligt muskuløs krop.
Han smilede ned til mig og kastede et hurtigt øjekast i retning af hans soveværelse. "Vil du med i seng?" Hans skæve smil fik det til at snurre helt fjollet i mit underliv, og jeg måtte derfor, fjantet som jeg var, hive en hel del luft ind. Det eneste jeg kunne, var at nikke.
Før jeg vidste af det, greb han om mig og svang mig op over den ene skulder, mens jeg skreg lykkeligt. Han klappede mig legende i måsen, mens jeg grinede og gjorde det samme på ham.
"Uh! En gang til.. Denne gang på højre balde!" Jokede han før vi gik ind i soveværelset. Jeg kunne ikke lade hver at grine.
KAMU SEDANG MEMBACA
⇝𝕋𝕠𝕥𝕒𝕝𝕥 𝕄𝕠𝕕𝕤𝕒𝕥⇝
RomansaDa den generte Gabbis kæreste Blake slår op med hende, beslutter hun sig for at lave et nytårsforudsæt der skal få ham tilbage. Desværre er det lettere sagt end gjort, for nytårsforudsættet lyder på at løsne op og holde op med at være genert, altså...