Bu galiba bugün son hasdjkalf bütün gün boş boş oturunca yapacak başka bir şey bulamadım :D
Multi'ye İlay koyuyorum, bakın :D
>>>>>
Aradan yaklaşık 5 saat falan geçmişti. Damla'nın zoruyla bir kafeye gelip oturmuştum ve o beş saat içinde anonim mesaj atmamış görüldü yapıp bırakmıştı. Ölmemiştir değil mi? Yazdığım şeyin farkına ben bile gönderdikten sonra varmıştım ve çoktan pişman olmuştum.
"Şimdi anlat." Dedi Damla odak noktamı ona çevirmemi sağlayarak.
"Neyi?"
"Sende bir haller var. Son zamanlarda hiç yapmayacağın şeyleri yapıyorsun, sürekli mesaj bekliyorsun birilerine mesaj atıyorsun, revire gidiyorsun, hiç senlik olmadığı halde arada sırada gülümsüyorsun. Yani anlat, neler oluyor?" dedi nefesini dışarı vererek.
"Bir şey olduğu yok." Diyerek kaçmaya çalıştım.
"İlay biz dört senedir arkadaşız. Evet ilk başta ailem seninle arkadaş olmam için beni zorlamıştı ki bunu sende biliyorsun. Ama sana gittikçe alıştım ve gerçekten arkadaşımmışsın gibi hissediyorum. Şimdi söyle, değişmeni sağlayan kişi kim?"
Damla'nın yüzüne anlamsız ifadelerle bakıyordum. Az önce itiraf etti değil mi o? Benimle zorla arkadaş olduğunu itiraf etti. Gerçi bilmediğim bir şey değildi, benim bildiğimi de biliyormuş zaten. Neyse.
Damla'nın yargılayıp yargılamayacağı konusunda emin değildim. Bu yüzden ona anonimden bahsetmek istemiyordum. 'Siktir sen şuna anonimi kendime saklamak istiyorum demiyorsun da.' İç ses nasıl ölüyor? Bilgisi olan haber versin.
"Birisi işte Damla. Henüz ben bile tanımıyorum sadece mesajda konuşuyoruz yani yüzünü ve ismini bilmiyorum."
"Cinsiyeti?" diye sordu doğruca. Çaktırmadan bir şey mi dedim ben? Tamam bazen çok salak hissedebiliyorum ama direkt olarak cinsiyetini sorabileceği bir şey söylememiştim.
"Önemli mi?" diye sordum.
"Erkek olmadığını tahmin edebiliyorum sadece onaylamak için sordum."
"Ha?"
"İlay sen erkeklerden hoşlanmıyorsun zaten."
"Ha?"
"Son dört senede sana tam 103 kişi çıkma teklif etti ve sen hepsini tersleyerek gönderdin. Son sene zaten kimse cesaret edememeye başladı. Ve onlara bakarken gözündeki nefret görülmeyecek gibi değildi. Eğer biri sana mesaj attıysa ve o erkek olsaydı muhtemelen ikinci konuşmadan sonra onu terslerdin. Konuşmaya devam ettiğine göre mesaj atan bir kız ve sen onu terslemediğine göre kızlardan hoşlanıyorsun."
"Ha?"
Daha başka tepki veremiyordum. Yani hayatım boyunca kimseden hoşlanmamıştım ki hangi cinsiyetten hoşlandığımı bileyim. Damla'nın haklı olduğu tek konu bana çıkma teklif eden erkeklere nefretle baktığım.
"Ya sana zorla C2 yüklettim sana yazan 'erkek' olduğunu anladığın hiçbir anonime cevap vermedin."
Onu artık kaşlarım çatılmış şekilde dinliyordum. Kendimle ilgili şeyleri ben bile bilmediğim halde onun bilmesine şaşırmıştım.
"Tamam şöyle düşünelim. Sana yazan bu kızın başından beri erkek olduğunu düşün ve bana ne hissettiğini söyle." Diyerek sandalyede arkasına yaslandı ve kollarını göğsünde kavuşturdu.
Anonimin erkek olduğunu düşünmek... Düşünemiyorum lan. Olmuyor yani. Çıkmıyor. O güzel sesin bir erkeğe ait olabileceğini hele hiç düşünemiyorum. Düşüncelerimden sıyrılırken Damla ön kamerayı açmış telefonu yüzüme tutuyordu.
"Şu buruşturduğun yüzünü görebiliyor musun?" diye sordu telefonu tutmaya devam ederek. 'Kardeş artık ben bile bir şey demiyorum.' Diyerek aradan çekildi iç ses.
Bildirim sesi geldiğinde hızla telefonumu alıp bildirime baktım.
Anonim: İlay öyle bir şey söyledin ki sakinleşmem beş saatimi aldı
İlay: Fark ettim
Anonim: Ne anlamam gerektiğini bilmiyorum
Anonim: Aslında hala sakinleşemedim sanırım
İlay: Bir şey sormak istiyorum
Anonim: Sor sevdiceğim istediğini sor
İlay: Her zaman kızlardan mı hoşlanıyordun
Anonim: Bu da nereden çıktı?
İlay: Merak ettim
Anonim: Hayır
Anonim: Yani ben 9. Sınıfa kadar erkeklerden hoşlanmıştım
Anonim: Ama sana âşık oldum
Anonim: Bu sıradan bir hoşlanma veya sevgi değildi
Anonim: Bunun diğer kızlarda işe yarayıp yaramadığını hiç test etmedim
Anonim: Hangi cinsiyetten hoşlandığımı şu an ben bile kestiremiyorum bok da çıkabilir
Anonim: Tek bildiğim şey sana âşık olduğum
Anonim: Her şeyine
Anonim: Çoğu zaman duygunun zerresini göstermeyen yüzüne
Anonim: Sigara içişine
Anonim: Sinirlendiğin zaman dişlediğin dudaklarına
Anonim: Tam smaç vuracağın zaman kısılan gözlerine
Anonim: Ve çok nadir gördüğüm gülümsemene
Anonim: Ben hepsine aşığım
Anonim: Birinden hoşlansam bile kimseye bu kadar dikkat etmemiştim hayatım boyunca
Anonim: Yani sen benim ilkimsin.
"Allah'ım sen gülümsüyorsun." Diye cırladı Damla kulağımın dibinde.
"Ne?"
"İlay gülümsüyorsun."
Ben mi gülümsüyorum? İç ses cevap ver gülümsüyor muyum? Beni çok bekletmeden cevabını verdi. 'Amk ruh halimi bozdun insanlara surat asacağım derken ne çekiyorum senin haberin var mı? Sende gelmiş birkaç mesaja tav olup gülümsüyorsun. Sana buradan siktir çekiyorum. De siktir.'
İlay: Bende seni tanımak isterdim
İlay: Neye gülümsediğini
İlay: Seni neyin ağlattığını
İlay: Bilmek isterdim
Anonim: Ciddi misin?
İlay: Evet.
Görüldü olduktan sonra çevrimdışı oldu.
"Artık anlatacak mısın?" diye sordu Damla. Bende anlatmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aptalın Biri (GirlxGirl)
Short StoryBaşlangıç Tarihi: 05.06.2018 Yarı Texting -,- Arkadaşlar sevişme çok (belki hiç) yok bu hikayede... Anonim: Ben bir ayyaşım Sekiz çizer ayaklarım Özlemişim sarhoşluğunu bu semtin sokaklarının Gecenin 1'i Aptalın biri Kalbinin dışında bekliyor içer...