2.6

10.7K 805 48
                                    

Sıla'nın yanına gitmek için bütün dürtülerimi bastırdım. Dayandım ve son derse kadar geldim. Son derse girmeden önce teneffüste kendi sınıfıma doğru yürürken bir sınıftan gürültüler geliyordu. Damla merak ettiği için sınıfın kapısına kadar geldik.

Çocuğun biri elinde telefon yüksek sesle mesaj okuyordu.

"Kime en sevdiğime, ne demiş bizim Sıla'mız bakalım." Dedi kahkaha atarken. İsmi duyduğum an beynimden vurulmuşa döndüm ve kapıdakileri iterek içeri girdim. Tam o sırada önce Sıla'nın kıpkırmızı olmuş yüzünü, sinirden dolmuş gözlerini gördüm. Daha sonra çocuğun ağzından menekşe kokusuyla alakalı bir mesaj duyduğumda daha fazla kendimi tutamayarak daha da öne çıktım. Benim sınıfa dalmamla gözler bana çevrildi. Herkes ilgisini çocuktan çekip bana yöneltti. Haliyle Sıla'da.

Göz göze geldiğimiz an fazla sürmedi, Sıla'nın gözleri kapandı ve kendini yere bıraktı.

'Siktir.' Dedi iç sesim. 'Harbi bayıldı.'

"Damla git kolonya bul bir yerden." Dedikten sonra çocuğa doğru ilerledim.

"Ver o telefonu." Dedim elimi uzatarak. Tereddütle bana baktığında sesimi yükselttim.

"Ver lan telefonu. Sonra da def ol git sınıftan." Dedim adeta gürleyerek. Sıla'nın o hali gözümün önüne geldikçe elim ayağım titriyordu.

"Hepiniz çıkın sınıftan. Derhal." Dedim sınıfa doğru bağırıp. Kimse yerinden kıpırdamıyordu çünkü yaptığım şeye şaşırmışlardı.

"Anıl herkesi sınıftan çıkar yoksa ben hepsini bütün okuldan çıkarmasını bilirim." Dedim doğruca Anıl'a doğru konuşarak.

Önce telefonu aldım elinden, sonra herkesin tek tek çıkmasını bekledim. Damla elinde kolonya ile sınıfa dalmıştı. Kolonyayı alarak sınıftan çıkan son kızı kolundan tutup durdurdum.

"Dersiniz neydi?" diye sordum.

"Coğrafya."

Kız çıktıktan sonra Damla'ya döndüm.

"Coğrafyacıyı oyalar mısın ne yaparsın bilmem. Sınıfa gelmesin." Dedim.

Damla da çıktıktan sonra Sıla'nın yanına doğru yürüdüm. Kollarından tutarak kaldırdım ve sıraya çıkardım. Formasının üst düğmelerini açarak biraz nefes almasını sağladıktan sonra bileklerini kolonya ile ovdum. Kolonyayı avcuma dökerek koklamasını sağladım. Koklattığım bilmem kaçıncı avuç kolonyadan sonra mırıldanarak gözlerini açtı. İlk başta nerede olduğunu idrak etmeye çalıştı. Sonra sınıfı ve kolonyayı gördü. Beni gördüğü halde görmezden geliyordu.

"Siktir ya kolonya kafa falan mı yaptı halüsinasyon görüyorum." Diye kısık sesle konuştu.

"Sıla." Dedim ona seslenerek.

"Bir de konuşuyor, bak sen." Dedi gülerek. Cidden kolonya kafa mı yaptı?

"Hayal görmüyorsun."

"Ne demek hayal gör-" derken bileğini tutan elime kaydı gözleri.

"Hasiktir." Dedikten sonra tekrar bayıldı.

Aptalın Biri (GirlxGirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin