12.8

6.6K 454 29
                                    

Ulan iki gündür sağ gözüm seğirip duruyor bunun bir anlamı falan var mı ya sjhdfsdfs

<<<<<<<<<<<<


"Eee kızlar bana yardım edecek misiniz?" Elif'in sorusunu omuz silkerek cevapladım.

"Elif, neden sadece anonim olarak yazmıyorsun?" Sıla bıkkınlıkla Elif'e baktı. Son iki gündür bizi fazlasıyla darlamıştı. Sıla'nın utangaçlığını yenecek kadar hem de. Ruh halini tahmin edebiliyordum, yanı başında aşık olduğu kız vardı ve biz Sıla ile her fırsatta sarmaş dolaştık.

"Anlamıyorsunuz Tuğçe benim en yakın arkadaşım ve kesinlikle aptal değil. Yazış tarzımdan hatta fark etmeden attığım bir randomdan bile beni tanıyabilir. Örnek verecek olursam," diyerek telefonunu çıkardı. Biraz kurcaladıktan sonra mesaj ekranını gösterdi.

Bff'lerin En Güzeli: Burak okulu bırakmış xd

Elif: Ne demek okulu bırakmış agshdakjsd

Bff'lerin En Güzeli: Geri zekalı o yaptığı şakadan sonra zaten atılacaktı kendi bırakmış

Elif: Mal işte agshsdsfsd

Bff'lerin En Güzeli: Dikkat ettim de bütün randomların asgh ile başlıyor djkfsdfsd neden

Elif: Bilmiyorum el alışkanlığı belki

Elif: Gözlem becerilerin beni benden aldı delikanlı

Telefonu çekip yüzümüze baktı. "Öyle görünmeyebilir ama aşırı dikkatli biri. Saçımı üç santim kestirsem saçını mı kestirdin diye sorar."

"Ve sen onu, 4 yıldır ona fark ettirmeden seviyorsun?" dedim tek kaşımı kaldırıp. "Burada tebrik edilmesi gereken biri varsa o da sensin bence."

"Aslında..." dedi Sıla. "Tuğçe fark etmiş olabilir." Bu yeni bir bakış açısıydı.

"Ne? Nasıl?" Elif panikle Sıla'ya baktı.

"Dediğin gibi dikkatli biriyse belki fark etmiştir. Bu da bize iki seçenek sunuyor. Ya kendi hislerinden emin değil ve şu anki arkadaşlığınızı bitirmek istemiyor ya da erkeklerden hoşlandığına emin ve yine arkadaşlığınızı bitirmemek için görmezden geliyor. Tuğçe'nin en son ne zaman sevgilisi oldu?"

"Aslında Tuğçe bugüne kadar bir kişiyle çıktı ve bir hayli uzun sürdü. Yani 10. Sınıfta çıkmaya başladılar ve okul bitmeden hemen önce ayrıldılar. Her şeyi alttan alabilir, her şeyi affedebilir ama aldatılmayı asla. Bu yüzden sürekli kavga etseler bile Tuğçe hep toparlayan taraf olmuştu. Ta ki aldatılana kadar. Ona asla affı yok. Aşkından ölse bile affetmez."

"İki yıl bir ilişkiyi ayakta tutmak için uzun bir süre." Dedi Sıla. "Sana yardımcı olmak için en fazla Tuğçe'nin sosyal medya hesaplarını hackleyebilirim. Bir şey çıkar mı bilmem."

"Ne kadar merak etsem de bunu yapamam."

"Bir doğrucu Davut daha." Dedim gözlerimi devirerek.

"Tamam, şöyle bir tavsiye vereyim en azından." Dedi güneş gözlüğünü saçına çıkarıp doğrudan Elif'e bakarak. "Tuğçe yanında bilgisayar getirdiyse arama geçmişine, getirmediyse telefonundan arama geçmişine bak. Ya da Instagram'da son aradığı etiketlere falan bak. Eğer LGBT ile ilgili araştırma yapıyorsa belki bir şansın olabilir. Çünkü İlay'la ikimizi gördüğünde belki aklına birkaç şüphe düşmüştür."

"Pekala, denerim." Dedi Elif yüzmekte olan Tuğçe'ye bakıp. Onların sonunu gerçekten merak ediyordum. Acaba Tuğçe'yi sıkıştırsam mı? Ben hangi ara böyle oldum ya, hiç benlik değil bu hareketler.

Aptalın Biri (GirlxGirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin