Heyo dfksdfsdfds
Arkdşlr bu hikayede entrika yok tamam mı sdfkss biliyorum alışkınsınız her an bir yerden entrika çıkacağına olayın aşk beşgenine döneceğine ama bu hikayede yok en azından ana karakterlerde yok jfksdfsdfs hayır bu bir spoiler değildi dkflsdfs
<<<<<<<<<<<<<<<
"Seninki geliyor." Dedi Sıla kıkırdayarak. Sağa doğru baktığımda Anıl'ın bize doğru yürüdüğünü gördüm. Garip bir şekilde yürüyordu, bu tarzın havalı olduğunu falan mı sanıyordu o mal?
"Şu çocuğu bir öldüremedim gitti ya." Diye söylendim.
Yanımıza gelerek yüzsüz gibi selam verdi. "Selam kızlar."
"Çakma Selena." Dedi Damla fısıldayarak.
Sanki son iki gündür yüzlerce kere yapmamışım gibi tekrar aynı şeyi söyledim. "Anıl burası özel mülk git ötede oyna."
"Ama çok yalnızım."
"Gelmeseydin o zaman." Diye yükseldim. Sıla elimden tutup beni sakinleştirdi.
"Nişanlım burada." Dedi Anıl gayet sakin bir tavırla.
"Allah'ım gören de aşkından ölüyor sanacak ya." Tekrar sinirlenmeye başlamıştım.
O sırada kurtarıcımız Emirhan geldi.
"Oğlum git bak elimden bir kaza çıkacak." Dedi Anıl'a.
"Gökçe de benimle gelirse giderim."
"Gelmiyorum. Seninle hiçbir yere gelmeyeceğim." Diye bağırdı Gökçe. Kız resmen gözümüzün önünde sinir hastası olmuştu.
Emirhan kulağıma doğru eğildi. "Oğuz'la Batu uçağa bineli bir saat oldu, neredeyse gelirler. Havaalanına onları almaya gitmek ister misin? Ben şu çocuğun icabına bakarım."
Her ne kadar sövsem de dövsem de Emirhan gibi bir kuzenim iyi ki vardı.
Elinden tutup Sıla'yı kaldırdım. Anıl'ın gözleri Sıla'nın bacağındaydı.
"İndir o gözlerini yoksa ben oymayayım." Dedim sinirle. Arabanın anahtarlarını almak için eve girdim.
"Nereye gidiyoruz en sevdiğim?"
"Oğuzhan'la Batuhan gelmiş. Emirhan'ın kuzenleri onlara almaya gideceğiz seninle."
"Bu isimler..." dedikten sonra sustu. Gülmeye başladı. "Niye hepsinin sonunda han var?"
"Baba tarafı biraz sorunlu. Mesela bunların bir tane de kardeşi var. Batu'nun ikizi. Onun adı da Aslıhan."
"Oha." Dedi Sıla kıkırdayarak. Gülüşünü sevdiğim, ne de güzel gülüyor öyle.
Sıla'nın üstünü değiştirmesini bekledikten sonra geldiğimiz gün Emirhan'ın kiraladığı arabaya bindik. Arabanın içi yanıyordu. Çalıştırdığım gibi klimayı açmam bir olmuştu.
Navigasyondan havaalanını ayarladım.
"Senin için sorun yok değil mi? İlk defa göreceksin onları?"
"Problem değil, yanımda sen varsın. Ayrıca nereye kadar saklanabilirim, elbet görüşeceğiz." Dedi gülümseyerek. Kırmızı ışıkta durduğumuz için eğilip yanağına ufak bir öpücük bıraktım.
"Cesaretli olmanı seviyorum." Dedim. Sıla'nın her geçen gün utangaçlığını yenmek için çabalayışını görmek hoşuma gidiyordu. Onu daha çok seviyor, ona daha çok değer veriyordum. Elinden geleni yapıyordu ve bu çok güzel bir şeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aptalın Biri (GirlxGirl)
القصة القصيرةBaşlangıç Tarihi: 05.06.2018 Yarı Texting -,- Arkadaşlar sevişme çok (belki hiç) yok bu hikayede... Anonim: Ben bir ayyaşım Sekiz çizer ayaklarım Özlemişim sarhoşluğunu bu semtin sokaklarının Gecenin 1'i Aptalın biri Kalbinin dışında bekliyor içer...