10.6

7.7K 479 22
                                    

Bu cidden son ama jsdkflsdfsd Sigaram bitti çünkü jdsfksfsd

<<<<<<<<<<<<

Sıla'dan

Uyanır uyanmaz ilk gördüğüm İlay'ın çıplak bedeniydi. Sonra durumu idrak edip kendi bedenime bakmayı akıl etmiştim. Korktuğum başıma gelmişti. İlay ile sevişmiştik ve resmen üç yıldır bu gecenin hayalini kuran ben doğru düzgün hatırlamıyordum.

Telefonlarımızı ve çektiğimiz resimleri kontrol ederken yavaş yavaş hatırlamaya başladım. Benim İlay'dan farkım vardı, sonuçta bu ilişkinin zeki tarafı bendim. Hatırlasam da olabildiğince çaktırmamaya çalışıyordum çünkü İlay gerçekten hiçbir şey hatırlamıyor gibiydi.

İlay banyoya girer girmez yere çöktüm. Utancımdan birazdan ölebilirdim. İlay'ın vücudunu gördükçe daha çok şey hatırlamaya başladım ve dün geceye ön ayak olan kesinlikle bendim. Ben başlatmıştım. Resmen sevişmek için İlay'ın üstüne atlamıştım.

Kalbim gümbürtüyle atarken İlay duymadığı için şükrediyordum. Beynimi iyice zorlayarak her şeyi hatırlamaya başladım. Aman Allah'ım İlay'ın yaptıkları, benim İlay'a yaptıklarım... Harbi sevişmişiz.

Yerden kalkıp bulduğum kıyafetleri üstüme geçirdim. Mutfağa geçip olabildiğince sakince kahvaltı hazırlamaya başladım. Derin derin nefesler alarak ilk şoku atlatmaya çalışıyordum.

Kahvaltı bitmeye yakın İlay banyodan çıktı. Havluya sarılmış vücudundaki ıslak damlaları gördükçe kendime hakim olamıyordum. Her an bir şeyler çaktırabilirdim o yüzden sakin olmak zorundaydım.

"Üstünü giyin de kahvaltı yapalım." Dedim gülümseyerek. Sevdiceğim tabi neye uğradığını şaşırmıştı. Ben eve gidip bunun utancını iki gün çektikten sonra muhtemelen aramızda utanca dair hiçbir şey kalmayacaktı çünkü gece zirveyi aşmıştık.

İlay hızlıca üstünü giyinirken göz ucuyla onu izliyordum. İki seferdir fark ettiğim üzere benim de onun da vücudunun çeşitli yerlerinde morarma vardı. Bunun sebebi ayrı bir utançtı çünkü emme yarışına girmiştik. Kim daha çok emecek? Yarışa bak amına koyayım. Kendimizi aşmışız.

Sessiz ve ikimizin de açıklık getiremediği durumların olduğu kahvaltıdan sonra İlay beni eve bırakacağını söyledi. İyi olmuştu çünkü gidip yalnız başıma bir köşede utanmak istiyordum. Dün dağıttığımız evi topladıktan sonra çıktık.

"Çok gürültü yapmış olmalıyız muhtemelen bütün mahalle bizi dinledi." Dedim pişmanlıkla.

"Evde ses sistemi var. Genelde yüksek sesle müzik dinlediğim için duvarları ses geçirmemesi için yeniletmiştim." Diye açıklama yaptı. Sağ olsun sevgilim zengindi de mahalleye rezil olmamıştık.

"Buraya tekrar gelelim." Evi gerçekten sevmiştim. "Tabi siyah beyaz ortama biraz ayar çekmek lazım." Dedim ona takılarak.

"Burası bizim yaşayacağımız yer." Dedi İlay arabanın kapısını açıp. "Yani seninle burada yaşamak istiyorum. İstemezsen başka bir yerde olur. Sorun benimle yaşamaksa, üzgünüm ona bir çare bulamam çünkü seni çok seviyorum." Dedikten sonra arabaya bindi. Dün İlay'dan beni sevdiğini söylemesini istemiştim. İçimde bir yerlerde bunu duymaya gerçekten ihtiyacım olduğunu hissetmiştim ve İlay anlamıştı. Kafası güzelken de ayıkken de beni sevdiğini söylüyordu. Dün gece belki elli kere beni sevdiğini söylemişti. Her fırsatta az önceki gibi cümlenin sonuna eklemişti. 'Çünkü seni çok seviyorum.'

Ağlamak istiyordum. Patlamaya hazır bir şeyler vardı ve burada patlaması kötü olurdu o yüzden eve kadar dayanmam gerekiyordu.

İlay elimi tuttu ve arabayı yavaşça sürmeye başladı. Bitmesini istemiyordu sanırım, zira bende istemiyordum ama gitmem lazımdı.

"Sıla cidden özür dilerim. Muhtemelen sarhoşluğun verdiği gazla senden faydalandım." Diyen İlay'ın gözünde gram pişmanlık yoktu. Bunu anladığımda kıkırdamaya başladım. Evin otoparkına gelmiştik.

"Merak etme bir şeyden kesin eminim." İlay'a uzandım. Dudaklarına uzun bir öpücük bıraktıktan sonra geri çekildim. "Dün geceki olayı başlatan bendim." Dedikten sonra arabadan indim. İlay'ı şaşırmış görünce güldüm. Yüzünde farklı ifadeler olmasını seviyordum.

Apartmana girip eve çıktım. Evde kimsenin olmaması delirmem için uygun ortamı hazırlamıştı. Önce sabahtan beri içimde tuttuğum çığlığı attım. Sonrasında ise duşa girip yaklaşık iki saat falan küvetin içinde kendime gelmeye çalıştım. Bu böyle iki gün devam edecekti, ta ki ben olayları ciddi anlamda kabullenene kadar.

Aptalın Biri (GirlxGirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin