11.0

8.1K 483 79
                                    

HADİ YİNE İYİSİNİZ @Returnbaby345 'NİN DOĞUM GÜNÜYMÜŞ YORUM ATTI ONUN ŞEREFİNE ATIYORUM BÖLÜMÜ NKJSDFJLSDFSDFSDF DOĞUM GÜNÜ OLAN NEYİM VARSA ÖNCEDEN SÖYLESİN BELKİ SÜRPRİZ YAPARIM ATARIM BÖLÜM :D

<<<<<<<<<<<

"Uçakla gidiyoruz. Nokta." Diyerek son noktayı koydum. Antalya tatilimize neyle gideceğimizi tartışıyorduk ve Emirhan tutturmuş arabayla gidelim diyor. Geri zekalı, arabayı kim sürecekse o kadar saat.

"Ben kullanacağım diyorum ya!"

"Emirhan saçmalama sana güvenir miyim ben, bilmem kaç saat?"

"Burada hepimiz araba kullanabiliyoruz ikişer saat sürsek yeter." Diyerek kollarını göğsünde birleştirip sandalyesinde geriye yaslanmıştı. Emirhan açlığa daha fazla dayanamadığı için ve biz de o kadar saat eğlendikten sonra acıktığımız için yemek yemeye bir yere oturmuştuk.

Sıla önünde patates kızartmasından bir tane kendi ağzına bir tane de benim ağzıma attı. "Tamam yiğidim, sakin ol." Diyerek bir yandan da beni teskin etmeye çalışıyordu.

"Uçakla bir saatte gidebileceğimiz yolu neden arabayla on saat çekelim Allah aşkına aklım almıyor." Diyerek sinirle soludum. "Çok istiyorsan orada araba kiralarız bir tane."

"Çünkü daha eğlenceli." Diye karşılık verdi. İlay çıldırma evresi... %90

Derin bir nefes aldım. "Ben uçakla gidiyorum. Bana katılmak isteyenler gelebilir, istemeyenler Emirhan'ın arabasına binebilir."

Kendimi zor da olsa sakinleştirmiştim çünkü bu kadar insanın içinde olay çıkarmak istemiyordum. Emirhan'la birbirimize girsek muhtemelen olan Emirhan'a olurdu çünkü biz iki kişiydik. Emirhan kılıma zarar verse Sıla kudururdu. Bir de hastaneye gitmek zorunda kalırdık.

Evet, ben İlay. Normalde olay çıksa da eğlensem mantığı olan bir insanken kendimi sakinleştirdim. Çünkü sevgilimi düşünmek zorundayım. Emirhan piçi kesinlikle bana inat şikayetçi olurdu ve bu fırsatı kullanarak beni tehdit ederdi. Nezarethane zaten yeterince soğuk, üstelik Sıla'nın akşam imzalaması gereken bir anlaşma var. Oha, resmen düşünüyorum. Olacakları kafamda tartıp en uygun seçeneği tercih ediyorum. İnsanın zeki sevgilisi olması iyiymiş. Yıllardır arka plana attığım beyin fonksiyonlarımın çalıştığını hissedebiliyorum.

"Ben tabi ki İlay'la gidiyorum." Diyerek Sıla, safımda yerini aldı.

"Tabi ki uçak." Dedi Damla.

"Bu saatten sonra fikrimin bir önemi olduğunu sanmıyorum ama bence de uçak." Dedi Gökçe çekinerek elini kaldırıp.

"Bir gram eğlence anlayışınız yok." Diye homurdandı Emirhan.

"Yemin ediyorum az kaldı. Tatili falan iptal edip, Sıla'yı da alıp Brezilya'ya gitmeme az kaldı." Diye söylendim. Yaklaşık altı senedir her yaz farklı bir ülkeye giderdim ve favorim Brezilya'ydı. Garip bir şekilde seviyordum.

"Aman tamam be. Dediğin gibi olsun."

Sonunda bir karara varmıştık. Gideceğimiz zamanı kararlaştırdık.

"İlay'ın evine gideceğimize göre uçak biletleri benden." Dedi Damla.

Muhalefet Emirhan, "Ben kendiminkini alırım." Diye atıldı.

"Ay Emirhan, arabayı çok istiyordun sende araba kiralarsın." Damla'nın verdiği fikir Emirhan'ın kafasına yatmıştı.

"Ben de tatil boyunca yemeklerden sorumlu olurum." Dedi Sıla utanarak. Benim yanımda utangaçlığı geçmişti ama hala Emirhan ve Damla konusunda çekinceleri vardı.

"Ee, bana ne kaldı?" diye sordu Gökçe.

"Market alışverişi." Dedi Sıla. "Sende market alışverişlerini yaparsın. Tamam işte."

"Pekala, kalan işlerle de ben ilgilenirim." Dedim.

"Şey..." Diyerek söze başladı Gökçe. "Anıl ne olacak? Yani onu nasıl başımdan savarım bilmiyorum. Tatil planını ortaya ilk attığımda ertesi gün haberi olmuştu ve bensiz bir yere gidemezsin diye tutturmuştu."

"Anıl kim?" diye sordu Emirhan. Benim sinir katsayım tavan yaparken Sıla masanın altından elimi tuttu.

"Tamam yiğidim, şşşş..." diye fısıldadı kulağıma. Sıla bana her yiğidim dediğinde gülesim geliyordu. Haliyle gevşiyordum.

"Babamın ortaklık yaptığı şirketin sahibinin oğlu. Anıl Tekgöz. Ailelerimiz bizi baş göz etmeye kafayı takmışlar. Neymiş böylece her şey ikimize ve çocuklarımıza kalabilirmiş." Diyerek sıkıntılı bir nefes verdi.

Sıla kaşlarını çatmıştı. Elimi daha çok sıktı. Kafaya takmamıştım ama ister istemez aklım annemle babama gitmişti. Onlar da böyle bir sebep yüzünden evlenmişlerdi. Anlaşılan Sıla bunu hatırlıyordu.

"Gerçekten oluru var mı diye bir süre düşündüm ama yok yani. İmkânsız. Çocuk ana kuzusu. Annesinin bir dediğini iki etmiyor. Ciddi anlamda ilerisini bile düşündüm. İstedikleri gibi evlensek, ben Anıl'la değil annesiyle eveleneceğim sanki. Öyle bir durum."

"Ya sevgilin varsa?" dedi Emirhan.

"Ne?"

"Diyorum ki, sevgilin varsa?"

"Anıl'ın ailesinden daha güçlü bağlantıları olan biri olmadığı sürece takmazlar."

"Oğuzhan Saatçi'ye ne dersin?" Dikkatimi Emirhan'a vermiştim. Oğuzhan, Emirhan'ın baba tarafından kuzeniydi. İkisi çok yakın arkadaşlardı haliyle benim de aram Oğuzhan'la iyiydi. Piçti ama iyi çocuktu. Ve Emirhan'ın baba tarafında 'Han' takıntısı vardı. İstisnasız bütün çocuklarının isimlerinin sonunda 'Han' vardı.

"Şaka mı yapıyorsun?"

"Oğuz benim hem kuzenim hem yakın arkadaşım. Şirketleri de muhtemelen Anıl'ları ikiye katlar. Sevgilinmiş gibi rol yapmasını isteyebilirim. Hatta o kadar boşlukta ki, gerçekten sana aşık bile olabilir."

Damla ile birbirimize bakıp gülmeye başladık. Resmen ilk etkileşimimizdi. İlk defa yakın arkadaşların yaptığı bir şeyi yapmıştık. Aynı şeyi düşünmüştük. Oğuzhan ve Gökçe ikilisi demek bize ekstra eğlence demek. İkisinin çift olduğunu hayal etmek bile gülmeme yetiyordu.

"Niye gülüyorsunuz?" diye sordu Gökçe korkarak.

"Emirhan, kedi olalı bir fare tuttun." Dedi Damla gülmesine devam ederken.

Gülmemi bastırıp Gökçe'ye döndüm. "Gerçekten iyi bir ikili olabilirsiniz." Tabi bu sırada dudaklarımı ısırdığım için çok ciddiye alınmadım.

"Çağırıyım mı gelsin mi?" dedi Emirhan Gökçe'nin üstüne giderek. Gökçe hayır demeden bunu halletmemiz lazımdı.

"Eee..." Gökçe bir şey demiyordu. Şaşkın şaşkın etrafa bakıyordu.

"Gelsin, gelsin." Dedi Damla ön ayak olarak. "Çağır, gelsin."

Emirhan, Oğuzhan'ı ararken Sıla'ya döndüm. Hala gülmemi zor bastırıyordum. Oğuzhan aşırı kafa bir çocuktu ve baştan aşağı komediydi. İkisinin uyumunu merakla bekliyordum. Ya galiba hayatımın en eğlenceli yazını geçirecektim.

Aptalın Biri (GirlxGirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin