Podjeżdżając pod magazyn Jonghyuna, zauważyłam jak prawie cała jego grupa stoi przed budynkiem i awanturuję się. Jonghyun razem z Minho i Jacksonem siedzieli na jednym z samochodów i chyba w ogóle nie interesowali się wkurzonymi chłopakami. Zatrzymałam auto blisko nich i od razu zwróciłam ich uwagę na swoją osobę. Wyciągnęłam kluczyki i wyszłam z auta V. Spojrzałam wrogim wzrokiem na lidera i od razu zaczęłam iść w jego stronę. Grupa chłopaków usuwała mi się z drogi woląc nie ryzykować, a Jonghyun uśmiechnął się pod nosem i zszedł z dachu auta by być ze mną na równym gruncie. Stanął przede mną i schował ręce w kieszenie spodni.
-Co jest księżniczko?- zapytał patrząc na mnie z góry. Podniosłam głowę i zacisnęłam pięści
-Ty się jeszcze pytasz? Mamy kłopoty i to poważne!- warknęłam i poczułam jak ktoś podchodzi do mnie i obejmuję mnie ramieniem
-Widzisz stary nie tylko my tak uważamy. Mówiliśmy ci byś nie szedł do niego tamtej nocy. Byłeś pijany i wkurzony, że ona z nim posła. Ostatnio jesteś jakiś dziwny- odezwał się Teamin, który zaczął mi trochę ciążyć. Zrzuciłam jego ramie i spojrzałam na niego by już nie próbował robić tego ponownie.
-Taemin ma racje- to przez ciebie mamy wszyscy problemy- wtrącił BamBam
-O nie nie... to nie my mamy problem tylko ci dwaj- powiedziałam i wskazałam palcem na Jacksona i Jonghyuna.
-To miał być komplement?- zapytał Jackson i zeskoczył z auta
Kiedy do nas podszedł od razu spojrzałam na niego z obrzydzeniem i zobaczyłam jak przeczesuję swoje włosy.
Odwróciłam swoją głowę i ponownie spojrzałam na Jonghyuna, który cały czas mi się przyglądał. Wyglądał trochę jakby był zadowolony z całej sytuacji.
-Wpadliśmy. Sehun o wszystkim wiedział. Wiedział, że to podstęp. V chciał mnie ratować i go pobił. Przez ciebie i ten twój cholerny plan on jest teraz na policji !!- krzyknęłam ze złością
Minho słysząc moje słowa podniósł swój wzrok na mnie.
CZYTASZ
𝐃𝐀𝐍𝐆𝐄𝐑
Fanfiction𝐌𝐢ł𝐨ść 𝐢𝐧𝐭𝐫𝐨𝐰𝐞𝐫𝐭𝐲𝐜𝐳𝐧𝐞𝐣 𝐝𝐳𝐢𝐞𝐰𝐜𝐳𝐲𝐧𝐲 𝐝𝐨 𝐩𝐨𝐩𝐮𝐥𝐚𝐫𝐧𝐞𝐠𝐨 𝐰 𝐥𝐢𝐜𝐞𝐮𝐦 𝐥𝐢𝐝𝐞𝐫𝐚 𝐠𝐚𝐧𝐠𝐮. 𝐖 𝐤𝐬𝐢ąż𝐜𝐞 𝐩𝐨𝐣𝐚𝐰𝐢 𝐬𝐢ę 𝐰𝐢𝐞𝐥𝐮 𝐜𝐡ł𝐨𝐩𝐚𝐤𝐨́𝐰 𝐳 𝐤-𝐩𝐨𝐩𝐮. 𝐒𝐇𝐈𝐍𝐞𝐞, 𝐆𝐨𝐭𝟕, 𝐄𝐗𝐎...