Kiedy Minho odprowadził mnie pod bramkę, niespodziewanie zaczął padać deszcz. Schowaliśmy się pod drzewem i szybko się pożegnaliśmy. Chłopak wiedział, że Jonghyun był u mnie i chyba wolał go nie widzieć. Kiedy pobiegł w stronę przystanku i zniknął za zakrętem, weszłam na posesje i zatrzymałam się jakbym zobaczyła ducha.
-Co ty tu robisz?- zapytałam i podeszłam do niego bliżej.
Chłopak siedział pod drzewem i był już całkiem przemoczony, zupełnie tak jak ja. Kiedy podeszłam do niego bliżej spojrzałam na mój balkon i sprawdziłam czy Jonghyun i nikt inny nas nie widzi. Mogłoby się to źle skończyć.
-Chce się pożegnać- powiedział głosem prawie ,że wyprutym z emocji. Spojrzałam na niego i pomyślałam ,że chłopak kolejny raz ze mnie żartuję. Jednak kiedy podniósł powoli głowę, zobaczyłam w oczach smutek.
Gdzieś w głębi siebie poczułam jakby jakąś pustkę. Czułam, że coś tracę. Zupełnie tak samo czułam się gdy dowiedziałam się o śmierci dziadków. To była taka jakby pustka zmieszana z niedowierzaniem w to co się usłyszało.
-Co?- zapytałam cicho i nie odrywałam wzroku od Jacksona. Chłopak odwrócił na chwilę wzrok ode mnie i spojrzał na swoją prawą dłoń, w której coś chyba trzymał.
-Przyszedłem się pożegnać. Wyjeżdżam z Seulu- powiedział i spojrzał w moje oczy. Widziałam, że mówił prawdę. Nie chciałam by odchodził. On nie mógł mnie tak zostawić. Ja nie chce by mnie zostawiał...
-Jak to? Nie możesz wyjechać- powiedziałam i złapałam go za mokrą koszule.
-A co mnie tu trzyma?- zapytał pochylając głowę tak by widzieć moją twarz
-A ja? Ja już się nie liczę? Przecież mówiłeś, że mnie kochasz!- mówiłam czując w sercu coraz większą pustkę.
Jackson zacisnął pięści i syknął tak jakby walczył ze swoimi uczuciami. Kiedy otworzył ponownie oczy, zaczął mi się przyglądać. Miałam wrażenie jakby zapamiętywał mój wygląd. Ja robiłam to samo co on. Nie spuszczałam z niego wzroku i błagałam go w myślach by został...
-Ale ty nie kochasz mnie- warknął i spojrzał na swoją dłoń w której coś trzymał
CZYTASZ
𝐃𝐀𝐍𝐆𝐄𝐑
Fanfiction𝐌𝐢ł𝐨ść 𝐢𝐧𝐭𝐫𝐨𝐰𝐞𝐫𝐭𝐲𝐜𝐳𝐧𝐞𝐣 𝐝𝐳𝐢𝐞𝐰𝐜𝐳𝐲𝐧𝐲 𝐝𝐨 𝐩𝐨𝐩𝐮𝐥𝐚𝐫𝐧𝐞𝐠𝐨 𝐰 𝐥𝐢𝐜𝐞𝐮𝐦 𝐥𝐢𝐝𝐞𝐫𝐚 𝐠𝐚𝐧𝐠𝐮. 𝐖 𝐤𝐬𝐢ąż𝐜𝐞 𝐩𝐨𝐣𝐚𝐰𝐢 𝐬𝐢ę 𝐰𝐢𝐞𝐥𝐮 𝐜𝐡ł𝐨𝐩𝐚𝐤𝐨́𝐰 𝐳 𝐤-𝐩𝐨𝐩𝐮. 𝐒𝐇𝐈𝐍𝐞𝐞, 𝐆𝐨𝐭𝟕, 𝐄𝐗𝐎...