21.

380 31 0
                                    

H A R R Y 

- Haver, jól vagy?

- Mi? Ja, igen. Jól - a bőrborítás valami fura hangot adott ki alattam, amikor megmozdultam.

- Tíz percig bámultad a falat, be vagy lőve? - kérdezte Niall elszakítva a tekintetét a TV képernyőjéről.

- Totálisan be van lőve. Osztozunk? - kérdezte meg Zayn, miután leült Niall és közém. Erősen bűzlött a kölnijétől, de most valahogy annyira nem zavart, mint eddig.

Miután majdnem két hétig nem hallottam efelől a seggfejek felől, végül felhívtak, hogy lógjak velük. A gondolataim még mindig Lily és a köcsög új barátja körül forogtak, így ide se nagyon akartam jönni.

Csak arra tudtam gondolni, hogy együtt hallgatják a zenéket, miközben Lily torkaszakadtából énekel, végül ezek a képzelgések azzal végződtek, hogy ezek ketten lefeküdnek, miközben az All Time Low megy a háttérben. Megőrjített.

- Nem vagyok belőve, te idióta - mondtam. Niall csak sóhajtva állította le a játékot, amivel játszott, majd a játékkonzolt le akarta dobni a kanapéra, de mivel a kanapénak a szélére esett, így az a földön végezte.

- Harry, biztos, hogy minden rendben van? - kérdezte. - Egy ideje már nem vagy önmagad.

Zayn egyetértően bólogatni kezdett. - Nem írsz nekünk, nem lógsz velünk, mindig valahol máshol jársz fejben. Csak segíteni akarunk, haver.

- Honnan tudhatnátok? Hetek óta nem láttuk egymást - csattantam fel.

- De már előtte is más voltál - mondta Niall. - Nem mentél már kocsmákba, nem verekedtél, és basszus, mikor vittél utoljára haza egy lányt?

Egy pillanatra elgondolkodtam. - Mielőtt elkezdtem volna a rendőrségen dolgozni. Akkor meg akartam verni Ash-t, de..

- Pontosan - vágott közbe Zayn. - Nem vagy önmagad. Minden este elmentél valahova, másnap pedig kurva jókat meséltél az estéről. De most meg állandóan csendben vagy.

- Azok a sztorik voltak a legjobbak - mondta Niall, majd egy tenyérnyi krumplichipset tömött a szájába. Elgondolkodtam, vajon hogyan nem akadnak bele a darabok a nyelvpiercingjébe.

- Ha megint bajba kerülök, akkor..

- Haver, már rég nem kell azon a kibaszott rendőrőrsön dolgoznod. A nyárnak vége, akkor miért vagy még ott? - kérdezte Zayn kíváncsian, beletúrva a a hajába, amiben volt egyetlen egy darab szőke tincs a homloka felett.

Nem mondhattam el neki, hogy Lily az oka. Nem hinnék el, hogy a nagy Harry Styles, akit azért csodáltak, hogy bármelyik lányt megkaphatta, beleesett egy olyan lányba, aki soha nem lehet az övé. Mindent elrontana.

Igazság szerint, már nem akartam olyan srác lenni. Nem akartam minden nőneművel lefeküdni, és már nem láttam értelmét, hogy minden éjszaka leigyam magamat a sárga földig.

- Már nem lógsz velünk annyiszor. Hiányzol, tesó - Zayn a szőnyeget kezdte el nézni kínosan érezve magát.

- Beszéltetek Ashtonnal? - kérdeztem. Mióta majdnem megvertem őt nem beszéltem vele, és hiányoltam őt bassza meg. Ő volt az egyetlen barátom, és egy hatalmas hibát követtem el ellene.

- Minden nap, miért? - mondta Zayn, és elkezdte az egyik karján lévő tetoválását körberajzolgatni.

- Bocsánatot kell kérnem a történtekért - motyogtam. A szavak idegenként jöttek ki az ajkaimon. Soha nem kéretem még bocsánatot senkitől, kivéve Lilyt.

Láttam az arcukon, hogy meglepődtek. - Komolyan mondod? - szólalt meg először Niall. Az arcáról simán le tudtam venni, hogy azon gondolkodott, mégis mi ütött belém.

- Amúgy meg min veszekedtetek? - néztem Zaynt, ahogy még mindig a tetoválásait simogatja, miközben feltette a kérdését.

- Amióta Louis visszajött, nem is beszélgettek velem - nem törődve az arcukon lévő kifejezéssel, gyorsan témát váltottam.

- Csak sok dolgunk volt a suli miatt meg ilyenek. Nem Louis az oka - válaszolta gyorsan Niall.

- Louis egy seggfej. Már akkor alig láttuk őt, amikor csak egy hete jött vissza - tette hozzá Zayn csendesen. Ha engem kérdeztek, mintha kicsit meg lenne bántva.

- Mindig az új csajával lógott. Lola, azt hiszem? - kérdezte Niall Zayntől, aki csak megrántotta a vállát.

- Lily - mondtam. - A lány neve Lily.

Mintha tükröznék egymás érzéseit. Mind a kettőjük arcán összezavarodottság volt jelen, gondolom mert arra voltak kíváncsiak, hogy miért tudtam Louis barátnőjének a nevét, miközben egyszer sem beszélgettem a férfival.

- Igen, az - sóhajtott fel Niall. - Elég dögös.

- Elég dögös? - kérdezte Zaynt nevetve. - Úgy megbasznám őt, hogy még a nevét is elfelejtené.

Az kezeim rögtön ökölbe rándultak. Zayn állandóan így beszélt a lányokról, de hatalmas nagy düh öntött el, amiért Lilyről is így beszélt.

Niall csak megforgatta a szemeit Zayn mocskos szóhasználatára. Ő volt köztünk a legérzékenyebb, soha nem feküdt le minden nap másokkal, és kedves próbált lenni a lányokkal.

- Haver - mondta Niall szidalmazóan. Zayn rögtön összehúzta magát, mintha tudta volna, hogy valami rosszat mondott. - Azért nem lógunk velük, mert azok ketten kurva idegesítőek. Mármint, nyilvánvaló, hogy kedvelik egymást, de rengeteget veszekednek.

- Veszekednek? - kérdeztem vissza. Nem voltam meglepődve, Lilynek a vérében volt a veszekedés.

- Igen, Louis könnyen féltékeny lesz. Szegény lány nem beszélhet anélkül más fiúkhoz, amíg Louis meg nem győződik arról, hogy Lily őt akarja - vonta meg a vállát Niall.

- Lily meg szörnyű - mondta Zayn. - Mindenben megkérdőjelezi Louist. Ha Louis elmegy focizni, Lily idegrohamot kap. Ha sokat dobol, ideges lesz. Mind a ketten kész káoszok.

Niall egyetértően bólogatott, hogy megerősítse legjobb barátjának a szavait. Louis és Lily sokat veszekedtek. Nem tudtam, hogy most miként érezzek. Csak annyit tudtam, hogy erősen ajánlom Louisnak, hogy jól bánjon Lilyvel. Állandóan azt mondogattam magamnak, hogy amíg Lily boldog, addig én is az vagyok.. még akkor is, ha nem voltam az, és még én is nehezen hittem magamnak, amikor ezt mondtam. 


A legeslegboldogabb szülinapot annak az embernek, aki nélkül ez a könyv nem jöhetett volna létre, szóval nagyon boldog 25. születésnapot, Harry, nagyon szeretlek!❤️
Nektek pedig kellemes hétvégét kívánok, pihenjetek sokat!❤️

Recovery - h.s  [hun] // befejezettOnde histórias criam vida. Descubra agora