30.

405 26 0
                                    


L I L Y

Harry egy gyors mozdulattal kulcsolta ki a lakásának a zárát. Nevetve és csókolózva léptünk be a lakásba. Cipőinknek a vizes talpa cuppanó hangokat adtak ki, ami miatt csak még jobban nevettünk, miközben a hálószobába menet folyamatosan csókolóztunk.

Még mindig csurom víz voltam, amikor Harry ledöntött az ágyra. Valószínűleg egy hatalmas folt lesz ott, hála a vizes ruháimnak, de jelen pillanatban most csak a felettem támaszkodó férfiú érdekelt, aki puszikkal szórta tele a nyakamat és az állkapocscsontomat.

Borzongás futott végig a testemen, amikor áttért a kulcscsontomra, mire én elkezdtem kigombolni az ingét. Egy ellenállhatatlan mosolyt villantott felém, majd felegyenesedett és levette magáról a ruhadarabot. Számtalanszor láttam már a testét, de most más volt, hiszen már az enyém volt. Ő az enyém volt, és ez valamiért rettentően jóérzéssel töltött el.

Felegyenesedtem, és a lábaimat az övéi köré fontam. Elkezdtem puszilgatni a mellkasát, utána egyre lejjebb haladtam a hasáig, majd végül a bokszerjének a korcánál megálltam, ami kilógott a nadrágjából.

Kihívóan rámosolyogtam, amikor elnyögte magát. Ezután felálltam, és megcsókoltam az ajkait. Amikor belemosolygott a csókba, én is elmosolyodtam.

Megszakította a csókunkat, majd a pólómnak az alját megfogva engedélykérően felhúzta a szemöldökét. Nevetve bólintottam, és felemeltem a karjaimat.

Elbűvölve nézte a testemet, amikor kicipzározta a Columbiámat és a földre dobta. Ezután az átázott pólómhoz nyúlt, és lassan feltűrte. Miközben egyre kevesebbet és kevesebbet takart a póló a testemből, Harry letérdelt, és elkezdte a hasamat csókokkal teleszórni. Egészen a melltartómnak az aljáig csókolta végig a bőrömet, majd felállt és levette rólam a felsőtestemet takaró ruhadarabot. Nem vártam meg, hogy mit fog cselekedni következőleg, egy egyszerű mozdulattal a hátam mögé nyúltam és kicsatoltam a melltartómat. Lehúztam a pántokat a karjaimról, és hagytam, hogy a fehérneműm a földön végezze a többi ruhadarab között.

Rögtön ajkaimra tapadt, ami után az állkapcsomon át, a nyakamon keresztül, végül a kulcscsontomnál megállapodva kezdett el puszilgatni. Összerándultam, amikor a jobb vállamhoz ért.

Rögtön elhúzódott tőlem. - Rosszat csináltam? Annyira.. - de nem folytatta, csak egyik kezével a vállamhoz nyúlt, mire én is odanéztem. Egy sárgás-lilás zúzódás volt kivehető a bőrömön, a vállamtól fogva egészen a mellkasomig. Egy biztonsági övnek a tökéletes mása volt.

- Ki tette ezt veled? - kérdezte. - Louis volt? Istenre esküszöm, hogy kinyírom!

Ellöktem őt magamtól, és leültem az ágyának a végébe. Valamiért még annak ellenére is magabiztosnak éreztem magamat, hogy szinte teljesen meztelen voltam.

- Túl szoros volt a biztonsági öv - mondtam, majd a karjaimat a mellkasom előtt összefűztem, hogy takarjam magamat.

Sóhajtva ült mellém, és húzott az ölébe. Kétszer megpuszilta a homlokomat, majd velem az ölében eldőlt az ágyon. Testünk tökéletesen illeszkedett egymáséhoz. Arcomat a nyakhajlatába rejtettem el, ő pedig szorosabban ölelt magához.

- Ez nem normális - mondta, amikor arcomat még jobban a nyakába fúrtam. Betakarta magunkat a takaróval, nem törődve azzal, hogy a melleim a testének nyomódtak.

- Könnyen megsérülök - suttogtam nyakának bőrére. Harrynek mindig annyira jó illata van.

Megértően bólintott egyet. - Mi most majdnem...

- Ja - válaszoltam.

- Nem gond neked?

- Nem is foglalkoztam ezzel. Csak arra tudtam gondolni, hogy mennyire akartalak - mondtam őszintén. Harry nevetve húzott közelebb magához.

- Nem hiszem el, hogy.. egyszerűen csak túl hamar lett volna.

- Eléggé - sóhajtottam.

- Legközelebb - nézett le rám. - Ha lesz legközelebb, akkor azt szeretném, hogy különleges legyen, mert te az vagy nekem.

Nem voltam már szűz. Egyszer sem szerelemből feküdtem le valakivel, és az a valaki mindegyik alkalommal Louis volt. Vagy a kocsijának a hátsó ülésén csináltunk, vagy a szobámban, esetleg a koleszszobájában kellett halkan csinálnunk, nehogy valaki meghalljon minket. Ráadásul, a lakótársa bármikor ránk nyithatott volna.

Nem érdekelt, hogy Harryvel alig egy órája lett hivatalos a kapcsolatunk, úgy éreztem, hogy mindennek így kellett lennie. Olyan volt, mintha évek óta együtt lettünk volna. Itt volt a helyem mostantól fogva; mellette.

- Rendben - nevettem. - Legközelebb meglephetsz valami romantikussal.

Boldognak látszott. Egy ideig csendben feküdtünk, annyi különbséggel, hogy a fejem már a mellkasán volt, Harry pedig a hátán feküdt, miközben gyengéden simogatta a hasamat. Természetesnek vettem, amikor ujjaival a farmeromnak a gombjához nyúlt. Akkor azonban felemelt szemöldökkel néztem rá, amikor ki is csatolta azt.

- Nem lesz kényelmes farmerban - védekezett. - Vedd le. Tudod, hogy hol vannak a ruháim.

Szenvedve sikerült lehúznom a vizes ruhadarabot a lábaimról. A padló hideg volt, miközben a szekrénye felé mentem. Megfogtam a legelső pólót, amit kiszúrtam és felvettem.

Visszamásztam az ágyra, és azonnal a karjai közé bújtam. Harry egy puszit nyomott a homlokomra.

- El akarlak vinni egy igazi randira. Nem igazán vagyok jó ebben az egész randizós dologban, de ilyen szarokat szoktak csinálni a párok, nem?

Felnevettem a szóhasználatán. Hónapokkal ezelőtt még rászóltam volna, amiért így beszélt. - De igen.

- Akkor ennyi, elviszlek valahová.

- Hova?

- Ahova csak menni szeretnél - mondta egy vigyorral. Azt akartam mondani neki, hogy számomra nem baj, ha nem megyünk randizni, ha ő nem szeretne, de annyira aranyosan mosolygott rám. - Sőt, mi több, inkább megleplek.

- Utálom a meglepetéseket, szóval valami nagyon jóval kell előállnod - mondtam neki, és megpusziltam az orrát.

- Próbálkozni fogok - ígérte. - De semmit nem garantálok. 

Recovery - h.s  [hun] // befejezettOnde histórias criam vida. Descubra agora