2. évad 20. fejezet

97 7 3
                                    


H A R R Y

A zene basszusába beleremegett az egész ház. Már akkor hallottam a zenét, amikor még a kocsiban ültem. Elena a kocsinak felett rám nézett, miközben azon a kis lépcsőféleségen állt, ami a kocsin van. Szemei tágra voltak nyílva, de vigyorgott. Nem tudom mi ez, de ma este minden más. Minden jobb.

Niall háza sokkal kisebb, mint Liamé. Ennek ellenére Niall is pénzes, és a háza még így is hatalmas. Nem olyan nagy, mint Liamé, vagyis most a házon kívül többen voltak, mint általában.

Elena elsétált egy csoport füvezős gyerek mellett hangosan nevetve.

- Azt mindig is ki akartam próbálni - mondta. Összefűzte az ujjainkat, és elkezdte előre-hátra lóbálni őket.

- Még soha nem szívtad be a marihuána füstjét? - én azt hittem, ez olyan dolog volt, amit mindenki csinált. Mintha ha addig nem érettségizhetnél le, amíg legalább egyszer nem álltál be, amíg oda jártál. Én ezt középiskolában sokat csináltam, de az utolsó ilyen alkalomra nem is emlékszem.

- Soha - rázta meg a fejét, szemeivel pedig egy csapat idiótát nézett, akik a tipikus piros poharakkal a kezeikben próbálták meg egymás között rugdosni a focilabdát. Az egyikük megállt és Elenára nézett és rámosolygott, amit ő természetesen kedvesen viszonzott is. Csak idő kérdése, amíg ide nem jön és próbál meg beszélni vele.

- Gyere - picit megrántottam a kezét, mire ő felnevetett, erősebben kezdte el szorítani a kezemet és behúzott a bejárati ajtón.

Elsőnek Ashtont szúrtam ki. A tévé előtt ült a nappaliban, miközben el volt foglalva a Guitar Hero nevű játékkal, amiben egy olyan ember volt az ellenfele, akiről azt hittem, soha többé nem látom. Louis Tomlinsonnal.

Ashton egy bólintással üdvözölt engem, de rögtön vissza is fordult a játék felé. Louis még csak észre sem vette ezt az apró tettet , hála a jó égnek.

- Szerintem a konyhában vannak - mondta Elena a fülemhez hajolva a rap dalt átüvöltve, aminek a basszusai hangosabbak voltak, mint maga a dalszöveg. Elena maga után húzott, átvágott a beszélgető vagy éppen csókolózó emberek mellett, de volt olyan is, aki egymagában állt.

Ahogy számítottam rá, Liam és Niall a pultnál voltak, mindkettőjük kezében ott volt a piros pohár, amit az ajkaihoz emeltek és megitták a tartalmukat, bármi is volt bennük.

- Hajrá! Hajrá! Hajrá! - kiabálta a körülöttük lévő tömeg bátorítva őket. Amelia Liam mögött állt, karjaival átfűzte a férfi felsőtestét. Nem tudtam eldönteni, hogy elámult vagy dühös volt.

- Mit csinálnak ezek az idióták? - kérdeztem meg, amikor mögé értem.

Amelia még csak meg sem fordult. -Valamilyen hülye fogadás. Egy ideje már ezt csinálják - a fiúk ekkor ledobták a piros poharakat a földre, elvettek újabb kettőt a pultról és azt is elkezdték meginni. Annyira hangos volt a zene, hogy a pulton lévő üvegek megremegtek. - Nem fogom a részeg seggét később ápolni. Oh, amúgy szia, Elena.

- Helló - mosolygott a lány. - Elmegyek valami italért. Te kérsz valamit?

Megráztam a fejemet, mire Elena bólintott. Még mindig azt terveztem, hogy betartom az ígéretemet. Amelia lábujjhegyen állt, hogy lássa, mi maradt a pulton.

- Vodka van csak - mondta. - És áfonyalé, ha maradt még belőle.

- Okés - Elena elmosolyodott, majd megfordult és elment, majd a elvegyült a csapatban az idióta barátaim körül.

Recovery - h.s  [hun] // befejezettOù les histoires vivent. Découvrez maintenant