2. évad 24. fejezet

78 6 2
                                    


E L E N A

A telefonom csengőhangjára keltem fel. Nyögve nyújtottam ki a kezemet, hogy megszüntessem az idegesítő hangot. A madarak odakint vidáman csiripeltek, miközben én a sötét szobában feküdtem becsukott szemekkel. Úgy éreztem magamat, mint egy zombi, teljesen fáradtan és érzéketlenül.

Kinyújtottam a karomat, hogy megkeressem a mellettem lévő test melegét, de valahogy tudtam, hogy nem lesz ott. Azt reméltem, hogy tévedni fogok, de már jobban ismertem őt ennél. Harry soha nem maradt. A tegnap este is csak egy kivétel volt. Nem gondolom azt, hogy egész éjszaka itt maradt mondjuk.

Ha nagyon hegyeztem a füleimet, akkor hallottam anya hangját odalent, emellett edénycsörömpölés is megütötte a füleimet. Hallottam a serpenyők hangját is, így tudtam, hogy a reggeli hamarosan elkészül. Anya mindig a legtöbbet hozta ki magából, amióta Declan elment. Szerintem csak attól nem esett le még a mélybe, hogy dupla annyi figyelmet fordít rám, mint előtte.

Declan... annyira hiányzott. Rettentően. Hiányzott a nevetése, a zene, amit mindig annyira üvöltetett, hogy a szobáinkat elválasztó falon keresztül is átszűrődött. Ha most itt lenne, elmondanám neki, hogy valójában sosem idegesített annyira, mint amennyire mondtam. Annyi mindent mondanék neki, ha itt lenne.

A tegnapi sírástól égtek a szemeim, mindenem fájt, alig tudtam felvenni egy egybe ruhát és egy szandált. A hajamat egy kontyba fogtam fel, a hétvége eseményei után nem volt erőm többre. Megmostam a fogaimat, majd a konyha felé vettem az irányt, ahol anya egy tányérral veszekedett.

- Jó reggelt, Napsugaram! - törölte le az izzadtságot a homlokáról a kezével. Nagyon hasonlítottunk egymásra, de ha most valaki összehasonlítana minket, akkor anya sokkal összeszedettebbnek nézne ki, mint én. A kinyúlt pizsamájában sem nézett ki harminc évesnél többnek.

- Szia, anya - motyogtam, ahogy a hűtőhöz vonszoltam magamat és töltöttem magamnak egy pohár narancslevet. Ez semmi hasznomra nem lesz, kávéra van szükségem.

- Nem számítottam rá, hogy már ilyenkor felébredsz - mondta tényszerűen, mintha nem kellene ébren lennem. Mire számított? Egész nap a szobában sajnáljam magam? - Palacsintát csinálok.

- Nem igazán vagyok éhes.

- Enned kell valamit, Lena - ajkait összeszorította, ahogy egy újabb adag palacsintát kezdett el kisütni egy serpenyőben a tűzhelyen. Ez volt a másik: a baleset óta anya állandóan a konyhában sürgött-forgott. Előtte is rengeteget sertepertélt itt, de azóta ezzel foglalja el magát.

- Tudom, anya - mondtam sóhajtva. Nem tudom miért, de ideges voltam. A palacsinta illatára összezsugorodott a gyomrom, ennek ellenére leültem az asztalhoz, mire anya elém rakott egy tányért.

Csöndben ettünk. Nem igazán volt energiám beszélgetni. Az egyetlen zaj a villáink csörömpölése volt. Anya se szólt semmit, adott a homlokomra egy puszit és elengedett.

Tipikus júliusi reggel volt: hűvös, de teljesen kibírható. A Nap most kezdett feljönni. Ez volt a kedvenc napszakom. Általában rajtam kívül alig vannak az utakon, ezért olyan érzés volt, mintha én lennék az egyedüli ember a Földön. Minden más volt ilyenkor, mintha jobban kapnék levegőt, miközben az összes madár csak nekem énekel.

Bekanyarodtam a parkolóba és megálltam a szokásos helyemen. Elkezdtem keresni azt az ismerős fekete autót, de nem lepődtem meg, amikor nem találtam. Harryt ismerve mostanság kószálódik ki az ágyból. Bárcsak előbb ideérne! Szükségem van egy ölelésre.

Recovery - h.s  [hun] // befejezettWhere stories live. Discover now