Είναι ένα σκοτεινό απόγευμα στο μεγάλο ανακαινισμένο βικτοριανό διαμέρισμα που μένω τους τελευταίους επτά μήνες στο Λονδίνο. Βρίσκομαι στον ένατο μήνα της εγκυμοσύνης μου και σε λίγες μέρες περιμένω να βγει από μέσα μου ένα μικρούλι αγοράκι.
«Μαρτίνα!» Φωνάζει ο Αντώνης που έχει αδειάσει την ντουλάπα στον διάδρομο και τον έχει γεμίσει με διάφορα πράγματα. «Μαρτίνα!» Ξαναφωνάζει και τον βλέπω που έρχεται στο σαλόνι μου πει.
«Πού είναι η μεγάλη τσάντα πλάτης;» Με ρωτάει.
«Δεν είναι στην ντουλάπα που άδειασες;» Τον ρωτάω χαζεύοντας ένα ριάλιτι μόδας στην τηλεόραση και τρώγοντας πατατάκια με γεύση μπλε τυρί από ένα μεγάλο μπολ που έχω βάλει στην μεγάλη κοιλιά μου.
«Θα είναι στο δωμάτιο τότε. Αντώνη, μου φέρνεις λίγο νερό; Θα ξεράσω με το μπλε τυρί.» Του λέω και αφήνω τα πατατάκια δίπλα.
«Εγώ σου είπα να μην τα πάρεις αυτά, είναι αηδίες!» Λέει καθώς πηγαίνει στην κουζίνα να μου φέρει νερό. Εγώ παίρνω το κινητό και στέλνω μήνυμα στην Ναντίν, μια γειτόνισσα Ελληνοαγγλίδα.
«Μίλησες με τον Μέισον τελικά;» Την ρωτάω αλλά δεν απαντάει ακόμα και ανησυχώ.
«Ναι, καμιά δουλειά ακόμα.» Μου γράφει και αναστενάζω την ώρα που μπαίνει ο Αντώνης με ένα ποτήρι νερό κι ένα μπουκάλι δίπλα.
«Κάτι μου λέει ότι θα το χρειαστείς. Είσαι καλά; Χρειάζεσαι κάτι άλλο;» Με ρωτάει και μου δίνει ένα γρήγορο φιλί στα χείλη.
«Όχι... όλα καλά.» Του λέω και πίνω απανωτά δυο ποτήρια νερό. «Πάω να βρω την τσάντα. Πρέπει να αρχίσουμε να ετοιμαζόμαστε σιγά-σιγά... έρχεται ο γιος!» Μου λέει πηγαίνοντας προς το δωμάτιο.
«Δεν με αγχώνεις καθόλου όχι!» Του φωνάζω ειρωνικά και βγάζω ένα βογκητό από τον πόνο στην μέση. Ανασηκώνομαι και φτιάχνω τα μαξιλάρια στα οποία έχω ξαπλώσει.
Μπαίνω στα κοινωνικά δίκτυα και κοιτάζω διάφορα άσχετα προφίλ. Μέσα μου ακόμα ίσως ψάχνω για κάποια που να μοιάζει με την μικρότερη αδερφή μου. Σύμφωνα με τον Κώστα έχουμε έξι χρόνια διαφορά μόνο και δεν έχει ιδέα πώς μπορεί να λέγεται ή πού μπορεί να βρίσκεται. Ούτε καν την μητέρα της δεν μου είπε γιατί φοβάται. Δεν ήθελα και να τον ταράξω περισσότερο μετά τους βαρείς τραυματισμούς που είχε από την τρελή πρώην του.
YOU ARE READING
Προσωπικός Γυμναστής
ChickLitΌλα έρχονται να αλλάξουν στην ζωή της υπέρβαρης Μαρτίνας όταν αποφασίζει να κάνει την υπέρβαση και να χάσει όλα τα περιττά κιλά με την βοήθεια του προσωπικού γυμναστή, Αντώνη. Σύντομα όμως γνωρίζει τον έρωτα στο πρόσωπο του και τα πράγματα θα μπλεχτ...