"Hi baby. What are you doing here alone? Nak I temankan tak?" Sofia mengambil tempat disebelah Zack.
Zack hanya memandang Sofia sekilas. "Leave me alone." Tutur Zack perlahan tanpa menoleh.
"Sombongnya you sekarang sejak dah ramai client." Hujung jari telunjuk Sofia bergerak-gerak dihujung bahu Zack.
"Leave me alone Sofia. Please." Zack masih tidak memandang Sofia.
"You. I rindu belaian you." Sofia merengek manja. Jari jemari Zack mula berada di dalam genggamannya.
Perlahan-lahan Zack menarik kembali tangannya. Gelas bir dihadapannya di angkat dan diteguk rakus. Hatinya mula panas dengan sikap Sofia.
"Zack. I miss you." Sofia masih tidak henti memujuk rayu Zack. Jari jemari Zack digenggam kembali.
Zack berpaling. Tangannya dirantap kyat dari genggaman Sofia. Sofia yang duduk disebelahnya ditenung.
"Apa lagi yang you nak dari I ni?" Zack memandang Sofia dengan riak bengang.
Sofia tergelak sinis. "You tanya I apa yang nak I dari you? Ouh, come on Zack! You tahu apa yang I nak dari you!"
"Suami tua you tu tak mampu nak puaskan you ke?" Zack bernada sinis. Sofia bekas kekasihnya meninggalkannya demi mengahwini seorang ahli perniagaan berpangkat Tan Sri.
"You fahamlah Zack. Husband I dah berusia, enjin pulak ada 4 untuk maintainence. Manalah dia mampu nak servis keempat-empat enjin dia ni." Sofia ketawa manja.
"You yang pilih nak jadi enjin keempat tu. You tanggunglah sendiri." Zack bernada sinis. Hatinya masih sakit tatkala terkenangkan Sofia yang sanggup meninggalkannya demi mengahwini kekayaan Tan Sri tersebut.
"I tak kisah pun jadi enjin keempat asalkan I ada you untuk servis enjin I." Sofia menggoda. Badannya digesel ke badan Zack.
Zack menjarakkan dirinya.
"Sorry Sofia. I jijik dengan you."
"What?" Buntang mata Sofia mendengarkan kata-kata Zack.
"Kalau I ni jijik, you apa bezanya Zack?" Sofia mula sakit hati. "Kalau I jijik bila kahwin dengan orang tua tu sebab duit tapi you lagi jijik bila sanggup servis bini orang demi duit!" Suara Sofia mulai tinggi.
"So, apa bezanya kita?" Sofia semakin geram. "At least I kahwin dengan orang tua tu but you tidur dengan isteri dato-dato tu atas keizinan dato tu. Are you crazy?" Sofia benar-benar tidak puas hati.
Zack senyum sinis. "This is business for me Sofia. I tak libatkan hati dan perasaan. Tapi you sanggup berpura-pura sayangkan orang tua tu demi duit dia." Zack menempelak.
"Nampak tak betapa jijik dan murahnya cinta you. Jadi you tak perlulah tunjukkan muka you depan I dan jaja cinta you yang plastik tu."
Gelas bir yang kosong dihentak ke meja. Zack mengeluarkan not RM100 dan diletakkan di meja kaunter dan terus berlalu meninggalkan Sofia.
"Damn!!!" Sofia menepuk meja. Jantan ni liat betul hati dia. Wajah Sofia kemerahan menahan amarah.