Zarida mundar balik di dalam bilik. Hatinya terasa panas. Suaminya Dato Usman masih lagi diluar negara bercuti dengan isteri muda dan anak-anaknya.
Sesekali dia membelek telefon.
"Haish. Mana orang tua ni? Dia kata dia dah deal dengan budak tu. Sampai sekarang takde lagi!" Bebel Zarida dalam nada marah.
Sebelum bertolak ke luar negara, Dato Usman telah berjanji kepadanya untuk menempah lelaki tersebut untuknya sebagai syarat untuk beliau ke luar negara dengan isteri mudanya.
Zarida benar-benar marah. "Siap kau orang tua bila kau balik nanti!" Zarida menjerit. Telefonnya dicampak ke katil.
Setelah amarahnya reda Zarida menelefon rakan baiknya.
"Laila!" Suara Zarida menerpa dihujung talian.
"Ada apa Zar?" Laila yang sedang di urut di spa bertanya.
"Eh Laila. I nak tanya you ni. You kenal tak mana-mana bull dekat KL ni?"
Laila bangun dari baringnya. Dia memberikan isyarat kepada tukang urutnya supaya berlalu pergi. "You dah kenapa tiba-tiba nak cari bull?" Laila agak terkejut dengan soalan dari Zarida itu.
"Ah you ni. Kalau I cari bull takkan you tak faham." Zarida menjawab bersahaja.
"Suami you kan ada provide bull dekat you. Mana dia?"
Zarida mendengus. "You bukan tak kenal orang tua tu. Dia provide bull dekat I tapi ada syarat."
"Syarat apa?" Laila seakan hairan.
"Dulu dia kata first and last but then dia nak bercuti dengan bini muda dia ke oversea. Dia kata nak arrange bull tu untuk I selama dia takde ni tapi haprak pun takde. Eeeee! Geram I!" Zarida meluahkan rasa tidak puas hati.
Laila ketawa. "Itulah you. Kan I suggest you pakai anak ikan je. Kan senang. Tak payah nak booking bagai bila nak pakai. Lepas tu dengan identiti rahsia lagi."
Zarida mengeluh. "I bukan tak nak pakai anak ikan. They'll tu maintainance mahal sangat tau. Nak kena bayar keretalah, kondolah, shopping, makan lagi dan segala maintainance lain. Asyik-asyik minta duit tapi layan kita lebih kurang. Baik I pakai bull, bayar sekali servis terbaik. I tak perlu bayar maintainance hidup diaorang."
Laila tergelak mendengar jawapan Zarida. "Betul jugak tu Zar. Macam "toys" I ni asyik minta duit tapi layan I macam nak tak nak." Laila mengiyakan kata-kata Zarida.
"Membazir je bela anak ikan." Zarida turut sama tergelak. "So you ada kenal mana-mana bull tak? I nak cari bull yang Dato Usman bagi I dulu tu. Susah betul."
"Sorry lah Zar. I memang tak kenal mana-mana bull. Tapi kalau you ada jumpa mana-mana bull yang terbaik jangan lupa share dengan I okay." Laila ketawa gatal.
"Okey, nanti kalau I dapat dia I share dengan you. Okeylah Laila, I got to go. Kena buat misi hunter bull." Zarida ketawa kuat.
"Okey bye!" Talian Laila dimatikan dan dia memanggil semula tukang urut untuk menyambung tugasannya.