Ρουα ματ

564 50 10
                                    

«Κατάλαβες τι πρέπει να κανεις ;»
« ναι και αποκλείεται ! Περιμένεις πως θα καθίσω να σας κοιτάζω να σκοτώνετε ο ένας τον άλλον και δεν θα κάνω τίποτα ;»
« μην νευριάζεις μικρή ... ο Νίκολας θέλει απλώς να είσαι όσο πιο ασφαλής γίνεται ..»
« ξέρω να υπερασπίζομαι τον εαυτό μου ...»
« είσαι ακόμη τραυματισμένη ... και έχεις να φας εδώ και μέρες . Δεν έχεις δυνάμεις για να συμμετέχεις σε όλο αυτό ... σε παρακαλώ πολύ Σελινα ... ο Νίκολας υποσχέθηκε στον πατέρα σου πως θα σε γυρίσει κοντά του ζωντανή .»
« ο πατέρας μου πρέπει να καταλάβει πως δεν είμαι κανένα παιδί πλέον ! Δεν χρειάζεται να με προστατευει .. δεν φοβάμαι ούτε τον καρλ ούτε κανέναν άλλον εδώ πέρα ..»
« το ξέρω πως δεν το κανεις μικρή .... απλώς θα είναι ευκολότερα έτσι τα πράγματα ... εάν ο Νίκολας ξέρει πως είσαι μέσα στην μάχη δνε θα μπορέσει να συγκεντρωθεί πλήρως στον στόχο του ... μπορεί να τραυματιστεί ή και χειρότερα .» Ο Τομας έπαιξε το τελευταίο χαρτί του . Ήξερε πως η Σελινα πείσμωνε επειδή ήθελε να προστατέψει τον Νίκολας . Και θα έκανε τα πάντα γι αυτό . Ακόμη και να ρίξει τον εγωισμό της και να δεχθεί να μείνει στο αμάξι όση ώρα ξεμπέρδευαν με τους άντρες του καρλ , και φυσικά τον ίδιο .
« καλώς ... θα καθίσω στο αμάξι όμως εάν δω πως τα πράγματα πάνε στραβά θα αρπάξω ότι όπλο βρω μπροστά μου και θα ορμήσω μέσα στο ορκίζομαι .»
Του είπε σοβαρά βάζοντας μερικές τούφες από τα μαλλιά της πίσω από το  αυτί της.
« δεν θα χρειαστεί να βγεις από το αμάξι ....ο Γκρεγκορι θα είναι εδώ να μας βοηθήσει , εάν ήταν καλά θα ερχόταν και ο πατέρας σου .. όμως μας έστειλε μερικούς από τους καλύτερους του άντρες ... θα τα έχουμε όλα υπό έλεγχο ..»
« επιμένω στην αρχική μου άποψη ...»
« εάν σε χρειαστούμε μικρή θα σε φωνάξω εγώ .. εντάξει ;»
Η κοπέλα χαμογέλασε νικητήρια πριν σηκωθεί προσεκτικά από το κρεβάτι .
« εντάξει .» Του απάντησε εύθυμα και έτεινε τους καρπούς της προς το μέρος του , μόνο και μόνο για να εισπράξει ένα παραξενεμενο βλέμμα από τον Τομας .
« υποτίθεται πως ήρθες να με πάρεις ... αιχμάλωτη είμαι όχι φιλοξενούμενη .»
« ναι ... σωστά ... απλώς νιώθω περίεργα να στο κάνω αυτό ....»
« το έχεις ξανακάνει Τομας ...»
« δεν το ήθελα ... δηλαδή ήταν αλλιώς τότε ...»
« οπως και να έχει το έκανες , όποτε ξέρεις πως γίνεται . Άντε τώρα πριν μας πιάσουν.» Του είπε ψυχρά παρατηρώντας τον να τυλίγει το σκληρό σχοινι γύρω από τους καρπούς της , προσέχοντας να μην τηβ σφίξει αρκετά .
« μπορείς να σηκωθείς ;»
« ναι ... πονάω λίγο ακόμη αλλά τα καταφέρνω .»
Του είπε και στάθηκε όρθια κοιτάζοντας τον καθησυχαστικά . Ένας οξυς πόνος διαπέρασε το κορμί της όμως το πρόσωπο της δεν συσπαστικε καν .
« πάμε ;»
« ναι μικρή .... πάμε .» Της είπε απαλά καθώς την έσπρωξε με το χέρι του προς τα έξω . Πήρε όσο πιο σκληρό ύφος μπορούσε για να καταφέρει να ξεγελάσει τους δυο άντρες στην είσοδο και συνέχισε μέχρι να ανεβεί στον πάνω όροφο , εκεί που ο καρλ μαζί με τον Νταβίντ τους περίμεναν .
«Είσαι έτοιμη για το θέαμα  καλή μου ;» Η φων ητου καρλ έκρυβε έναν τόνο διασκέδασης . Ήταν τόσο σίγουρος πως θα νικούσε .
« Άι γαμησου !»
« τς τς τς ... ο πατερούλης σου που τόσο αγαπάς δνε σε έμαθε τρόπους  όταν ήσουν μικρή ; Από τα 13 το ίδιο στόμα έχεις !» Το πρόσωπο ότου Νταβίντ είχε πλησιάσει τόσο πολύ στο δικό της που την έκανε να θέλει εμετό . Το χέρι του δεν άργησε να συγκρουστεί με το πρόσωπο της .
Ένιωσε τον Τομας πίσω της να σφίγγεται . Ήξερε πως ούτε για εκείνον ήταν εύκολο να προσποιείται κάτι που δεν ασπάζεται . Ήταν μια δοκιμασία νεύρων και για τους δυο όμως έπρεπε να αντέξουν , πριν όλα χαθούν .
« πηγαίνετε την στο αμάξι . Ήρθε η ώρα να τελειώνουμε μια για πάντα με εκείνον τον ηλιθιο .»
Δήλωσε ο καρλ και αμέσως δυο άλλοι ανόητες την ανέλαβαν και την μετακίνησαν με ευκολία μέχρι ένα μαύρο βανάκι .
Ο ένας από αυτούς μπήκε μέσα στο όχημα μαζί της ενώ ο άλλος περίμενε τους υπόλοιπους απ έξω .
« και τώρα ήρθε η ώρα να κλείσουμε αυτά τα όμορφα ματάκια .... μην ανησυχείς όμως , θα φροντίσουμε να μπορείς να δεις το θέαμα όταν φτάσουμε .» Η αντρική φωνή δίπλα της γέλασε χαιρέκακα καιως περνούσε ένα μαύρο μαντίλι γύρω της . Σύντομα έχασε κάθε οπτική επαφή και το μόνο που μπορούσε να καταλάβει ήταν  η κίνηση του βαν στον δρόμο καθώς είχαν πλέον ξεκινήσει .

Femme fatale 2:the return Where stories live. Discover now